Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Трудно палене при студен двигател

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Трудно палене при студен двигател

    пожелавам ти само във въпросния сервиз да бачкат компетентни и КОРЕКТНИ хора,че иначе примерно за една хлабава скоба или леко пробит маркуч мое се видиш в приключения...че колко шарлатани са се навъдили,просто не е за описване брат!
    иначе свещите може и сам да провериш за не повече от 10 мин,изключително достъпни са,сваляш шината и даваш с един кабел на +,има ли искра бачка,нема ли-довиждане

    Коментар


    • #17
      До: Трудно палене при студен двигател

      Миналият ден сменях свещите на такъв двигател на л200 Виж само да не ти сложат словенски ISKRA че радоста ще бъде кратка.По добре вземи по хубави и ако можеш ги смени и 4-те
      Успех

      Коментар


      • #18
        До: Трудно палене при студен двигател

        Първоначално публикуван от vasss Преглед на мнение
        пожелавам ти само във въпросния сервиз да бачкат компетентни и КОРЕКТНИ хора,че иначе примерно за една хлабава скоба или леко пробит маркуч мое се видиш в приключения...че колко шарлатани са се навъдили,просто не е за описване брат!
        иначе свещите може и сам да провериш за не повече от 10 мин,изключително достъпни са,сваляш шината и даваш с един кабел на +,има ли искра бачка,нема ли-довиждане
        Всъщност, не можеш. 2 пъти ми се се случвало свещта уж да работи, ама харчи 10 пъти по-малко ток от другите, и съответно и грее толкова.

        Ама, додето си говорим глупости, маха свещите, проверява ги и мери компресия през дупките им. И всички въпроси отпадат.

        CarTest, я кажи за чукането на студено? Мойта чука, ама нито пуши, нито пали трудно. Пали си от половин оборот. А като загрее, чукането намалява дотолкова че почти не се чува.

        Данеби нещо да е довиждане?
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #19
          До: Трудно палене при студен двигател

          Говорих днес с механика. Има изгоряла една подгряваща свещ. Поръчах комплект всичките свещи оригинални. Утре ще ги получа и ще ги монтираме. След това ще пиша дали има резултат.
          LZ1UX

          Коментар


          • #20
            До: Трудно палене при студен двигател

            Така или иначе си е вкарал в боксаПровери и дюзите

            Коментар


            • #21
              До: Трудно палене при студен двигател

              И компресията. Още повече че ще се махат свещите.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #22
                До: Трудно палене при студен двигател

                Първоначално публикуван от joro-g Преглед на мнение
                Така или иначе си е вкарал в боксаПровери и дюзите
                A как по точно да ги провери?

                Коментар


                • #23
                  До: Трудно палене при студен двигател

                  Свалят се, и на стенд. Всеки дизелжия има. А най-простите се правят за едни 100-ина лева. Едно с ръчка, дето се натиска с ръка.

                  Ама така се проверява само разпръскването. Даже май се и пали отпред, и се гледа формата на пламъка....

                  Състои се от маркучи, резервоар за нафта, и помпа, от нещо си.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #24
                    До: Трудно палене при студен двигател

                    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                    Свалят се, и на стенд. Всеки дизелжия има. А най-простите се правят за едни 100-ина лева. Едно с ръчка, дето се натиска с ръка.

                    Ама така се проверява само разпръскването. Даже май се и пали отпред, и се гледа формата на пламъка....

                    Състои се от маркучи, резервоар за нафта, и помпа, от нещо си.
                    Да де, на стенд, ама далеч не всеки сервиз има. И отиде един ден ходене по мъките.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Трудно палене при студен двигател

                      Този стенд си е много полезна вещ И проста... Приготвил съм си един хидравличен крик, манометър, тръбички... но не съм приготвил време

                      Коментар


                      • #26
                        До: Трудно палене при студен двигател

                        Преди време писах ,че имам същия проблем . Незнам на колегата какъв му е цвета на пушека ама при мане беше сив. Освен , проверих свещите , дюзите се наложи центроване на помпата към предварение .На студено леко чука/ детонационно/ ,като загрее и утихва . Никой не те предупреди за свещите . Внимавай с волтажа 6 или 12 . Това дето го дърпаш не мисля ,че е обогатител - ръчна газ . Ай със здраве .
                        MITSUBISI PADJERO 2,5 TDI. 1994 Г. Кандидат ретро.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Трудно палене при студен двигател

                          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                          CarTest, я кажи за чукането на студено? Мойта чука, ама нито пуши, нито пали трудно. Пали си от половин оборот. А като загрее, чукането намалява дотолкова че почти не се чува.

                          Данеби нещо да е довиждане?
                          Карай си возилото и не се занимазай с глупости ..... поне за сега!

                          Относно стенда за дюзи ...... ами не всеки има.....
                          Дори и аз нямам ... ... Е има разбира се наблизо ...
                          НО!!!

                          Да си го направиш сам !??/??
                          За мен е мисията невъзможна ....

                          В момента нямам много време да обяснявам защо .... ама само някой идеи ... Дроп лейк ...??? ... Оупън прешър ..???
                          Колко и какво ще показва този хоум мейд стенд ....
                          Говорим за хидравлика .... високо точна!
                          5 бара са фатални на скала 300 бара...
                          Пулсации .... гасене ....

                          И още ..... всеки истински такъв се калибрира всяка година (поне)
                          Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                          Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                          Коментар


                          • #28
                            До: Трудно палене при студен двигател

                            Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение

                            Да си го направиш сам !??/??
                            За мен е мисията невъзможна ....

                            В момента нямам много време да обяснявам защо .... ама само някой идеи ... Дроп лейк ...??? ... Оупън прешър ..???
                            Колко и какво ще показва този хоум мейд стенд ....
                            Говорим за хидравлика .... високо точна!
                            5 бара са фатални на скала 300 бара...
                            Пулсации .... гасене ....

                            И още ..... всеки истински такъв се калибрира всяка година (поне)
                            Е... сега... няма да е това, на което си свикнал в Бош-центъра Няма да е с компютър и да изкарва разпечатка, но за домашни нужди става. Ще хване и капещи дюзи, и пикаещи такива, и налягане на отваряне.


                            Коментар


                            • #29
                              До: Трудно палене при студен двигател

                              Първоначално публикуван от pahov Преглед на мнение
                              Преди време писах ,че имам същия проблем . Незнам на колегата какъв му е цвета на пушека ама при мане беше сив. Освен , проверих свещите , дюзите се наложи центроване на помпата към предварение .На студено леко чука/ детонационно/ ,като загрее и утихва . Никой не те предупреди за свещите . Внимавай с волтажа 6 или 12 . Това дето го дърпаш не мисля ,че е обогатител - ръчна газ . Ай със здраве .
                              сив ще да е требе,да объркаш 6 и 12 V пък требе да си абселютен неграмотник,тва е все едно да сипеш на бензинов двигател нафта или обратното,разбира се по презумция,а за "обогатитела" си абсолютно прав,нема такова животно,това си е ръчна газ,при по студено моята специално си иска да се дръпне...ако я дръпнеш много пак е зле,има си оптималното положение...
                              по нагоре колега ме поправи за проверката на свещите-прав е,най-добре е да се свалят,може да "работи" ама да подгрява едва-едва и със закъснение,това което казах е най-мързеливия начин,и ако няма искра е 1000% свършила,безпорно е по-добре да се свалят,а както казах при нас свалянето е бързо...

                              Коментар


                              • #30
                                До: Трудно палене при студен двигател

                                Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                                Е... сега... няма да е това, на което си свикнал в Бош-центъра Няма да е с компютър и да изкарва разпечатка, но за домашни нужди става. Ще хване и капещи дюзи, и пикаещи такива, и налягане на отваряне.


                                и в Бош-центърите е една-майка плаче,обикновено всичко е наред,а разпечатка от компютър на мен не ми е давана..вкарваш им колата,изчезваш, а те каква диагностика си правят,само те си знаят...
                                старите "дизелджии" ще ти кажат още като идваш по улицата към тях за ко иде реч,работят си със подобни "допотопни" пресички и си разбират хората,жалко е,че намаляват,аз лично им имам по-голямо доверие отколкото на Цецо - дизела например

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X