Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Автоматично палене на фаровете

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Автоматично палене на фаровете

    Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
    ...
    мога да Ви дам телефона на един познат алармаджия - монтира едни джаджи за 15-20лв... с 4 последователни включвания на фаровете избирате зимен/летен режим...
    Аз си купих SmartDRL 6 (http://drl.hit.bg/) и съм доста доволен. Има много опции за настройка и както казваш се програмират през ключа за фарове.

    Продавача е коректен и устройството си заслужава.

    Е, разбира се има и такива, които ги човърка отвътре да си го направят сами.

    Коментар


    • #47
      До: Автоматично палене на фаровете

      На някой от тези устройства съм чел че не стават за ксенон, но не знам причината. Някой има ли идея? Вероятно е защото пика е доста голям при вкюлчване ама нали си има релета за тая работа...
      Subaru Legacy Outback '98 2.5 AT

      Коментар


      • #48
        До: Автоматично палене на фаровете

        доколкото знам, неставането за ксенон е поради плавното включване на фаровете, и самото "неставане" означава, че не може да пали ксенона плавно ( естествено )

        Коментар


        • #49
          До: Автоматично палене на фаровете

          Токущо си измайсторих ето това:


          Даже го монтирах.

          Фаровете светват 5 сек. след като изгасне лампата за маслото.
          Гаснат 5-8 сек. след спиране на двигатела.

          Кеф !
          LZ5ZI qth HASKOVO
          Pajero II GLS 3000 V6

          Коментар


          • #50
            До: Автоматично палене на фаровете

            Първоначално публикуван от BAlexandrov Преглед на мнение
            На някой от тези устройства съм чел че не стават за ксенон, но не знам причината. Някой има ли идея? Вероятно е защото пика е доста голям при вкюлчване ама нали си има релета за тая работа...
            Не стават, понеже пускат фаровете на понижено напрежение. Правят го предполагам в импулсен (PWM) режим. И/или ги пускат постепенно, уж да пазят крушките.

            На ксеноните им трябва номинално напрежение. На по-ниско просто не тръгват, или ако са тръгнали и спадне - ще изгаснат.

            Принципно няма проблем същото да се направи и за ксенони, тоест да не е с плавно пускане и да подава номиналното напрежение. Според мен обаче точно за джипки управлението чрез мерене на напрежението не би било достатъчно надеждно. Например като пуснеш лебедка, дори на празен ход, е много вероятно да поизгаснат. Като напускаш всички консуматори - също на моменти може да играят такива номерца, макар принципно електроинсталацията на автоможила да е предвидена така че напрежението дори с всички консуматори да не пада под 12.8 - 13V.
            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

            Коментар


            • #51
              До: Автоматично палене на фаровете

              Първоначално публикуван от ivan4o Преглед на мнение
              Токущо си измайсторих ето това:


              Даже го монтирах.

              Фаровете светват 5 сек. след като изгасне лампата за маслото.
              Гаснат 5-8 сек. след спиране на двигатела.

              Кеф !
              Просто, с минимално жици, и работещо както трябва - какво му трябва на човек повече. Някой ден нещо такова и аз ще направя. Само след 10-те килоома съротивление, през 20-ина ома може да монтираш едно замасяващо ключе, когато искаш системата да не е активна, например лятото.

              ПП: И не е зле да споменеш на какъв точно автомобил си го сложил. До колкото виждам управлението на релетата е по маса, а май не всички са така.

              ППП: Обаче сега се сещам че трябва да вземеш мерки да не могат да светнат едновременно къси и дълги, ако фаровете са с H4 крушки. Щото в момента при задействана система, ако включиш на дълги, кръшките ще изпушат твърде бързо, понеже късите ще продължат да си светят, освен ако самата инсталация на автомобила не е изградена така че да гаси късите при пускане на дългите.

              ПППП: Гледам схемата на мойто и подсмърчам. Управление не по маса а по +, при това само късите минават през реле, което служи само и единствено за да ги спре когато се пуснат дългите. Ще трябва да добавям релета, мамка му, поне 2. И мислене ще трябва, и повече жици.
              Последно редактирано от sparkybg; 11-12-09, 15:22.
              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

              Коментар


              • #52
                До: Автоматично палене на фаровете

                Ами на Паджеро 2 93г съм го сложил.
                Схемата е тази дето Паджеровод е дал.
                Светят или къси или дълги.
                LZ5ZI qth HASKOVO
                Pajero II GLS 3000 V6

                Коментар


                • #53
                  До: Автоматично палене на фаровете

                  В моя случай :
                  12в. маломощно реленце (при мен от играчка с дистанционно) с командване постоянен (-) и от касетофоната букса (+).Забележка:"Не от плуса на паметта!"
                  Така дори да не си на контакт само 1-во положение на ключа фаровете светят ако ти трябват без да е запалена колата и мога да си ги гася от превключвателя на светлините който винаги ми включен, вадя ключът на колата и гаснат фаровете поставям го завъртам и светят.
                  Самото реленце прекъсва постоянен (+) на релето за фаровете.
                  Направено на Паджеро 2.5тди 94г. и Колд 93г.

                  Коментар


                  • #54
                    До: Автоматично палене на фаровете

                    Първоначално публикуван от lucky_tv2000 Преглед на мнение
                    В моя случай :
                    12в. маломощно реленце (при мен от играчка с дистанционно) с командване постоянен (-) и от касетофоната букса (+).Забележка:"Не от плуса на паметта!"
                    Така дори да не си на контакт само 1-во положение на ключа фаровете светят ако ти трябват без да е запалена колата и мога да си ги гася от превключвателя на светлините който винаги ми включен, вадя ключът на колата и гаснат фаровете поставям го завъртам и светят.
                    Самото реленце прекъсва постоянен (+) на релето за фаровете.
                    Направено на Паджеро 2.5тди 94г. и Колд 93г.

                    .. и като палиш, в момента на палене фаровете светят, така ли?
                    щото ако ДА, то за мен тоя вариант е НЕ!!

                    Коментар


                    • #55
                      До: Автоматично палене на фаровете

                      Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
                      .. и като палиш, в момента на палене фаровете светят, така ли?
                      щото ако ДА, то за мен тоя вариант е НЕ!!
                      Ако към всичкото това вържеш и сигнал от датчика за лампата на маслото и волтажа на акумулатора, фаровете ще светнат чак като запалиш двигателя, алтернатора започне да зарежда и изгасне лампата за маслото. Разбирай - запален двигател с изправна електросистема. И всикчото това трябва да може да се изключва от нарочно копче, когато искаш.

                      А стандартната ръчка за фаровете така или иначе трябва да си остане както си е от завода, поне според мен.
                      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                      Коментар


                      • #56
                        От: Автоматично палене на фаровете

                        Малко да възродя темата!
                        На моето паджеро 1 (с 1 реле за фарове и габарити) ,управлението на релето е по маса–на клемата на релето има 2 постоянни плюса (по1 за фарове и габарит) а ключа управлява масата.
                        Та: присаденото реле закачих за масовия кабел на фаровете.
                        Интересното в случая е,че захранване за релето взех от датчика на горивния филтър,който работи на принципа на този за маслото-на контакт лампата свети,а като заработи мотора веригата се прекъсва и на клемата на датчика през крушката излиза +.
                        Това за мен е по-добрия вариант,защото отдавна съм присадил горивен филтър от ФВ,и тази система до сега не служеше за нищо.
                        Е,от днес има ново приложение!

                        Коментар


                        • #57
                          От: Автоматично палене на фаровете

                          Аз си купих едно реле с време и като се задйства включва след 5сек. управлението е или + или- ,та днес ми дойде една идея и искам да я споделя и да помислим заедно.
                          Та от тези + или - се задейства релето, но трябва да стоят така докато се задейства. Идеята е да се задейства от движението на атомобила В моето табло, на работната кола (карам такси) има дачик но той дава импулси ,а на мен ми трябва 5сек. верига. Някой има ли идея как да стане
                          Сутрин си палиш колата и като загрее тръгваш и фаровете светват
                          Ади де.
                          Mitsubishi Delica 4x4 / Renault Clio III

                          Коментар


                          • #58
                            От: Автоматично палене на фаровете

                            Първоначално публикуван от eka Преглед на мнение
                            Идеята е да се задейства от движението на атомобила .
                            Сигнал може да се вземе от датчика на скоростомера. Но и той е на импулси и трябва да му се добави електроника.
                            Но защо ти е движение непременно? Вземи + пак от датчика за маслото. След като запалиш, там става +

                            Коментар


                            • #59
                              От: Автоматично палене на фаровете

                              Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                              Сигнал може да се вземе от датчика на скоростомера. Но и той е на импулси и трябва да му се добави електроника.
                              Но защо ти е движение непременно? Вземи + пак от датчика за маслото. След като запалиш, там става +
                              Много благодаря, а динамото как да използвам за същата работа, къде да съединя кабела?
                              Mitsubishi Delica 4x4 / Renault Clio III

                              Коментар


                              • #60
                                От: Автоматично палене на фаровете

                                На изводите на алтернатора няма такъв с ясно изразени +/- при съответно работа/покой на двигателя. На извода за контролната лампа L има междинни напрежения. Той може да се ползва, но ще трябва допълнителна обработка на сигнала с електроника.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X