Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Климатик Паджеро

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Климатик Паджеро

    Първоначално публикуван от Ивобел Преглед на мнение
    Колеги, а бихте ли ми казали защо при максимални градуси на климатроника включва компресора и духа студено при условие, че в джипа е под 10 градуса? Какъв може да е проблемът и има ли някой схема на електрониката, защото майсторът не иска и да го погледне без нея? Намерил за климатик, но не и за климатроник? Благодаря ви предварително! - Паджеро 2, 2,5ТД интеркулер, дълга база, автоматик, не зная коя година е, защото не вярвам на талона.
    Компресорът трябва да включва и на студено, за да отделя влагата от въздуха и да не се лепи на предното стъкло. Друг е въпросът ако ДУХА студен въздух, защото това означава, че има погрешно включени клапи или вентили по пътя на въздуха или антифриза. Или пък по-лошия вариант - въздушна възглавница в охлаждането на мотора, вследствие спукана глава, гарнитура...

    Коментар


    • #47
      От: Климатик Паджеро

      Благодаря "Паджеровод"! Не съм забелязал да имам проблем с охлаждането на мотора. Компресорът включва често и за малко, но наистина духа студен въздух. Дано да са клапите и вентилите, защото иначе лошо. Остава въпросът за схемата. Намерих в руски саит, но там отделно има за парното и отделно за климатика. При това на илюстрацията моделът наистина е с обикновен климатик. Има ли някаква разлика и дали по тази схема "майсторът" може да ми свърши работа? Иначе старият собственик ми каза, че парното е много слабо. Промивал е радиатора - всичко било на ред. Търсил филтър за купето, но неможал да намери и отрича, но май сам си е източил фреона миналата зима за да не му духа студено.

      Коментар


      • #48
        От: Климатик Паджеро

        Първоначално публикуван от Ивобел Преглед на мнение
        но май сам си е източил фреона миналата зима за да не му духа студено.
        Това е много умно, никога нямаше да се сетя
        И аз имам същите схеми някъде, няма подробности за клапите и вентилите.
        А докъде стига термометърът на таблото, имам предвид двигателят загрява ли нормално, да не е студен?

        Коментар


        • #49
          От: Климатик Паджеро

          Първоначално публикуван от boyko Преглед на мнение
          Не знам при кой как е и защо е така-дали от моделите си е така но аз съм свалял всичко това и всичко си беше здраво. И всички клапи си работят а от средните отвори си духа студено.
          Ако не го бях прочел това, днес щях да го разпоря джипа..
          И при мене е така, и ми се струва доста убедително, че трябва да е точно така - съдейки поне по пиктограмите на лостчето..

          Коментар


          • #50
            От: Климатик Паджеро

            Двигателят си загрява съвсем нормално - до средата на скалата. Обаче може аз да греша, защото компресорът включва за малко само когато е натиснато копчето за предното стъкло. Това най-вероятно е по посочената от теб причина - за обдухване. А парното наистина си е слабо и духа по-скоро хладно отколкото топло. Все пак духа - нали? Колкото до средните отвори - при включено най-ляво копче на управлението на климатроника /десен волан/ и лоста под тях - на "черно" положение, не духа студено, а като на останалите - хладно. При "ауто" само усилва и намалява струята, в зависимост от зададените градуси, което ме навежда на мисълта, че автоматиката си е наред, просто не му стига "топлото".

            Коментар


            • #51
              От: Климатик Паджеро

              Първоначално публикуван от Ивобел Преглед на мнение
              Двигателят си загрява съвсем нормално - до средата на скалата. Обаче може аз да греша, защото компресорът включва за малко само когато е натиснато копчето за предното стъкло. Това най-вероятно е по посочената от теб причина - за обдухване. А парното наистина си е слабо и духа по-скоро хладно отколкото топло. Все пак духа - нали? Колкото до средните отвори - при включено най-ляво копче на управлението на климатроника /десен волан/ и лоста под тях - на "черно" положение, не духа студено, а като на останалите - хладно. При "ауто" само усилва и намалява струята, в зависимост от зададените градуси, което ме навежда на мисълта, че автоматиката си е наред, просто не му стига "топлото".
              Този двигател трябва да прави в колата сауна.

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X