Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Премеждия при -10 градуса

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Премеждия при -10 градуса

    Ако е счупена кобилицата на всмукателен клапан, няма как да влезе въздух за да има компресия.
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

    Коментар


    • От: Премеждия при -10 градуса

      Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
      Ако е счупена кобилицата на всмукателен клапан, няма как да влезе въздух за да има компресия.
      Точно така ми го обясни и на мен майсторът.

      Коментар


      • От: Премеждия при -10 градуса

        Кобилицата е на всмукателния клапан.

        Коментар


        • От: Премеждия при -10 градуса

          Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
          Ако е счупена кобилицата на всмукателен клапан, няма как да влезе въздух за да има компресия.
          Говори добре за мотора.Няма нужда от отваряне.
          Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

          Коментар


          • От: Премеждия при -10 градуса

            Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение
            Говори добре за мотора.Няма нужда от отваряне.
            То че заработи ли няма да се отваря е ясно, ама една компресия може да се види за ориентир.
            А да дръпне въздух от картера, трябва отдавна да е спрЕл да пали и над нулата(според мен).
            Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

            Коментар


            • От: Премеждия при -10 градуса

              Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
              То че заработи ли няма да се отваря е ясно, ама една компресия може да се види за ориентир.
              А да дръпне въздух от картера, трябва отдавна да е спрЕл да пали и над нулата(според мен).
              Компресията е проверена. За справка - тук. В долните граници е, но пълно щастие няма.
              Последно редактирано от c0dy^; 27-02-17, 22:48.

              Коментар


              • От: Премеждия при -10 градуса

                Малко новости да споделя по темата. Новата кобилица е сложена. Оказва се, че е от 2.5. Предполага се, че главата е от 2.5, а блока е от 2.3. От други хора, които са наясно с тези двигатели на Мицубиши, разбирам, че е възможна такава интервенция. След поставянето на кобилицата, двигателят запалва трудно. Когато запали, държи си обороти, работи нормално, но когато се натисне газта, започва да чатка. Това е, защото ангренажът е прескочил три зъба на коляновия вал и явно помпата работи с предверение. Белезите при разпределителния вал и ГНП-то съвпадат, само на коляновия вал се разминават с три зъба. По това мога да направя извод, че явно ангренажът на дизел може да прескочи зъб от въртене на стартер. Следващата процедура ще е смяна на ангренажен ремък, ролки, напасване и поторното палене. Тогава ще видим, какво ще му е състоянието. Тази информация не е дословна от майстора, а това са моите думи, както ги разбирам аз, след като той се опита да ми обясни ситуацията. Не съм майстор, но се опитвам да представя нещата възможно най-близко до това, каквито са. Това е за момента.

                Коментар


                • От: Премеждия при -10 градуса

                  Добре де , с кой акъл го палите без да зацепите правилно ангренажа - да си бяхте купили и резервни кобилици. Да ви имам майсторите, за разстрел са.
                  Фиат Купе
                  Опел Фронтера В
                  Мицубиши Паджеро Пинин

                  Коментар


                  • От: Премеждия при -10 градуса

                    Първоначално публикуван от novatech Преглед на мнение
                    Добре де , с кой акъл го палите без да зацепите правилно ангренажа ....
                    Просто иска да си купи нова кола и се чуди как да умори тази.
                    подаръци за мъже от FACOM
                    промоция на читави инструменти

                    и на хоби такива

                    тел. О879 Ч8Ч 2З5

                    Коментар


                    • От: Премеждия при -10 градуса

                      Първоначално публикуван от novatech Преглед на мнение
                      Добре де , с кой акъл го палите без да зацепите правилно ангренажа - да си бяхте купили и резервни кобилици. Да ви имам майсторите, за разстрел са.
                      +1
                      ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                      Коментар


                      • От: Премеждия при -10 градуса

                        Кобилицата се поставя. Двигателят се пали. Вижда се, че не работи както трябва. Открива се прескочилия ремък. Малко са хората в България, които могат да си позволят да търсят проблем в двигателя без тестове, а директно чрез сваляне на всички части.

                        Коментар


                        • От: Премеждия при -10 градуса

                          Тя защото кобилицата се е счупила от нищото. Проверката на центровката е първото нещо което се прави в този случай.
                          Ако беше моя колата - щеше да работи още преди 3 месеца. А майсторът ти е пълен аматьор и неговото обучение е за твоя сметка , ама още не си го разбрал.
                          Фиат Купе
                          Опел Фронтера В
                          Мицубиши Паджеро Пинин

                          Коментар


                          • От: Премеждия при -10 градуса

                            Първоначално публикуван от c0dy^ Преглед на мнение
                            Кобилицата се поставя. Двигателят се пали. Вижда се, че не работи както трябва. Открива се прескочилия ремък. Малко са хората в България, които могат да си позволят да търсят проблем в двигателя без тестове, а директно чрез сваляне на всички части.
                            Реда е съвсем друг.Приемаме че ти не знаеш,а и не е задължително,ама майстора.............добре че не му знам името!!!
                            088пет722пет99
                            http://www.hydropompi.com/

                            Коментар


                            • От: Премеждия при -10 градуса

                              Първоначално публикуван от c0dy^ Преглед на мнение
                              Кобилицата се поставя. Двигателят се пали. Вижда се, че не работи както трябва. Открива се прескочилия ремък. Малко са хората в България, които могат да си позволят да търсят проблем в двигателя без тестове, а директно чрез сваляне на всички части.
                              Кажи този майстор къде работи за да не ходим там
                              Land Rover Discovery II, V8 4.0
                              VW Golf VI variant
                              Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

                              Коментар


                              • От: Премеждия при -10 градуса

                                Поредността, която съм описал, не е на майстора, а са мои догадки. Когато имам повече информация, относно ремонта, ще пиша.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X