Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Паджерото загря

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Паджерото загря

    Да, много ще съм благодарен, ако пробвам с друг радиатор. Днес взех координатите на майстора, който се занимава с почистването на радиатори, за което много благодаря на колегата vladk0. Но би било добре, ако първо пробвам с друг радиатор и да видя как ще се държи. Утре ще му звънна. Благодаря!

    Коментар


    • #47
      От: Паджерото загря

      Вчера оставих радиатора за почистване и днес го монтирах отново. Майсторът каза, че бил пропускал около 30% от течността, с две думи - адски задръстен. След монтирането на радиатора, сложих чисто нов антифриз. Събра около 6.5 литра. След това го разходих из града, а после тръгнах по магистралата и направих обратен на отбивката за Тополи. Стрелката не мръдна от средата и не хвърляше антифриз през отдушника. Общо взето с почистването на радиатора се реши този проблем. Искам да благодаря на колегите kosio7808, vladk0 и Венци В за оказаните от тях подкрепа и съдействие! Благодаря и на останалите колеги за помощта!

      Коментар


      • #48
        От: Паджерото загря

        Браво Тодоре, радвам се, че излезе от манЕчките, най-манЕчкия дявол!
        Ама понеже темата ще я четат доста хора и занапред, вземи опиши сега какво наистина се е случило в началото, така както ми го описа на мен, когато говорихме по телефона.
        Т.е. допълни си първия пост с липсващата информация, за да не се чуди някой, как така след описаните от теб симптоми в първия пост на темата, накрая проблема се оказа в радиатора.
        Поздрави и още веднъж честито !

        Коментар


        • #49
          От: Паджерото загря

          Благодаря, Ради! Да, прав си, от бързината съм пропуснал някои важни неща да допълня. Ще се опитам да бъда максимално точен до това, което се случи. Тръгвам от Варна в посока Шумен по магистралата. В началото всичко си е добре. Като започнах да наближавам девненския баир видях, че стрелката за температурата на водата започна да мърда от средата в посока към червеното, но тогава да е мръднало има няма 2-3 мм нагоре. Викам си едва ли му има нещо, сигурно е нормално. Карам още малко и стрелката продължава да се качва нагоре. Решавам да отбия и спирам. Като застанах отпред да отварям предния капак и забелязах, че отново е хвърлил антифриза през отдушника. Викам сигурно пак много антифриз съм му сложил, знам ли и аз вече, то тогава в чудо се видях. Викам няма как сега да отворя капачката, че да не вземе да шурне. Тръгвам отново, само че този път е по баир надолу и леко започна да се охлажда. Викам добре. След това, на следващия по-голям баир отново започна да вдига температурата, само че този път застрашително се доближи до червения сектор и отново спрях. Този път отворих капачката и малко антифриз шурна. Викам лоша работа. След това, без да доливам антифриз, реших да продължа към село и после да го мисля. В системата е влязал и въздух и така карах до село. Общо взето до там карах със свалени прозорци с пуснато парно на макс. Стигнах до село и го оставих там. След час, когато реших да тръгна, изминах около 1-2 км. и спрях, за да видя какво е състоянието на антифриза. Радиаторът беше сух в горната си част. На запален двигател му долях 1 л. антифриз и го оставих да поработи малко на отворена капачка. След това сложих капачката и продължих към Варна. Забелязах, че този път не си вдигаше много температурата. От Варна за Ягнило (така се казва селото ми), след като започна да вдига температурата, карах с 80-90. От Ягнило за Варна реших да не падам под 100 и тогава само на баирите започваше да вдига температурата, но не беше фатално. И без парното се охлаждаше сама системата. Прибрах се и на другия ден долях още 1 л. антифриз. После започнаха и чуденките как и защо се е получило това. Тук във форума казват глава или гарнитура, но пък не надува маркучите. Колегата kosio7808 предложи да ми помогне и в сряда, тази седмица, се видяхме с него и направихме теста за изгорели газове. Резултатът беше отрицателен. Неговият колега беше категоричен, че това е заради запушения радиатор и се оказа прав, за което много му благодаря! Насочиха ме към човек във Варна. След това колегата vladk0 ме ориентира в местоположението на майстора, който почиства радиатори. Между другото, взе ми 100 лв. но пък качествено си е свършил работата. Даже и снимка беше направил на радиатора, преди да го почисти. Беше пуснал вода и от много малко тръбички се стичаше тази вода. Монтажа и демонтажа на радиатора аз си го направих, защото ако трябваше той да го прави, цената щеше да е друга. Днес го взех, сложих го и го тествах, както написах в по-горния пост и за момента не хвърля вода, стрелката си стои на средата. И на теб благодаря, Ради, за това, че се свърза с мен и си поговорихме за този проблем. Може отново да се чуем, когато реша да повдигам повече предницата, защото видях, че твоето Паджеро бая е вдигнато и там си правил непонятни за мен интервенции, но до там да се стигне. Това е в общи линии и отново благодаря на всички! Дано темата бъде полезна и на други хора!

          Коментар


          • #50
            От: Паджерото загря

            Аз съм разочарован. Значи няма да има Патрул ...
            Nissan Terrano 2,7 TDI

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X