Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Паджерото загря

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Паджерото загря

    Преди няколко месеца сменях радиатор,та като е с нов радиатор,взех и нова капачка.Вчера изхвърлих новата капачка и си сложих старата.
    Това,че нещо е сменяно скоро,за съжаление въобще не е гаранция,че е работещо.
    Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

    Коментар


    • #17
      От: Паджерото загря

      Ше се опитам да съм кратък, че подобна едногодишна сага с Форд Кънект днес приключи, с това което казах преди 1 година - главата долу.

      Преди 20г. всеки Опел имаше подобни симптоми, а на собствениците не им се искаше да е глава, и за това първо сменяха една пластмасова тръба която стои зад мотора, и отива към парното и малкият кръг, после като е нова и здрава, багажа сдаваха казанчетата на радиатора, а след това и новият радиатор пак.
      Някои си караха с отворена капачка.
      Но, всъщност, трябваше да се прави глава.
      Понеже на никой не му се искаше да е това, минаваше по описаният път, и чак тогава през неминуемото.

      Хубавото е, че сме 2016.

      Колега, не може в цяла Варна да няма кой да провери дали охладителната ти течност е пълна с отработени газове ?!

      Дръпва се малко с един аерометър, и според оцветяването веднага става ясно, духа или не, и си спестяваш секви излишни драми.
      ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

      Коментар


      • #18
        От: Паджерото загря

        Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
        .....
        Хубавото е, че сме 2016.

        Колега, не може в цяла Варна да няма кой да провери дали охладителната ти течност е пълна с отработени газове ?!

        ....и си спестяваш секви излишни драми.
        +1
        Блестящо прав си!!!

        Коментар


        • #19
          От: Паджерото загря

          Първоначално публикуван от c0dy^ Преглед на мнение
          Периодично си следя нивото на антифриза и няма загуба, стои си на едно и също ниво, до днес. Не виждам как месеци наред нивото на антифриза ще е едно и също и в един момент да влезе адски много въздух. Според мен въздухът е влязал, заради загубата на антифриз, която загуба се е появила заради водната помпа. Аз си го обяснявам по следния начин. При нормална работа водната помпа върти антифриза и охлажда течността, която същевременно охлажда и двигателя, течността отново се затопля и след това се охлажда отново от радиатора и т.н. Течността в двигателя се задвижва с помощта на водната помпа. Когато водната помпа спре да се върти, течността не циркулира, поради което в двигателя температурата на двигателя бързо се покачва, образува се налягане и излиза през капачката. От там в разширителбия съд, а от там през отдушника. И тъй като охладителната система не работи във вакуум, след загубата на антифриза, на негово място се появява въздух. Всичко това са мои размисли в момента, не искам да си налагам мнението. Ако греша, моля да ме поправите.

          Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
          Логиката ти е абсолютно погрешна.

          Първоначално публикуван от boreto2 Преглед на мнение
          Провери си шайбата на коляновия вал. Погледни дали ремъците при работа на двигателя не се клатят много. Ако се клатят - шайбата е със скъсан тампон (около 100лв) Ако е това то водната помпа се върти по бавно и затова загрява. С поздрав Борето
          Ремъците нямат никакво отношение, към конкретния проблем.

          Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
          Ше се опитам да съм кратък, че подобна едногодишна сага с Форд Кънект днес приключи, с това което казах преди 1 година - главата долу.

          Преди 20г. всеки Опел имаше подобни симптоми, а на собствениците не им се искаше да е глава, и за това първо сменяха една пластмасова тръба която стои зад мотора, и отива към парното и малкият кръг, после като е нова и здрава, багажа сдаваха казанчетата на радиатора, а след това и новият радиатор пак.
          Някои си караха с отворена капачка.
          Но, всъщност, трябваше да се прави глава.
          Понеже на никой не му се искаше да е това, минаваше по описаният път, и чак тогава през неминуемото.

          Хубавото е, че сме 2016.

          Колега, не може в цяла Варна да няма кой да провери дали охладителната ти течност е пълна с отработени газове ?!

          Дръпва се малко с един аерометър, и според оцветяването веднага става ясно, духа или не, и си спестяваш секви излишни драми.
          Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
          +1
          Блестящо прав си!!!
          АБсАлютно...
          Аз затова написах, че всякакви проверки бих започнал от там. Тестът за изгорели газове в антифриза е най-сигурния метод, но може и така както съм написал, като за начало.

          Коментар


          • #20
            От: Паджерото загря

            Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
            +1
            Блестящо прав си!!!
            Мързела, Вени, мързела е голЕма работа !

            В тоя живот съм намерил два безотказни начина за справяне с проблемите.
            Първо пробвам с технология, а ако не проработи, става с хамалогия.
            ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

            Коментар


            • #21
              От: Паджерото загря

              Ако някой знае такъв сервиз, моля нека да сподели координатите му. Преди месеци, когато си мислих, че имам такъв проблем, търсих такива сервизи, но не открих. Също така ще помоля колегата radikyokushin, ако е възможно, да ми каже къде греша, защото все пак искам да се науча, а не просто да пиша празни приказки. Благодаря!

              Коментар


              • #22
                От: Паджерото загря

                Баф тая Варна
                http://instrumenti.net/%D0%A1%D0%BF%...83%D1%80%D0%B0
                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                Коментар


                • #23
                  От: Паджерото загря

                  Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                  Искаш ли да се фанем на бас, че тая ундурма нищо няма да покаже!? Ако и да е спукана главата!

                  Коментар


                  • #24
                    От: Паджерото загря

                    Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                    Искаш ли да се фанем на бас, че тая ундурма нищо няма да покаже!? Ако и да е спукана главата!
                    Работи. Пробвано е многократно.
                    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                    Коментар


                    • #25
                      От: Паджерото загря

                      Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
                      Работи. Пробвано е многократно.
                      Колко многократно, на коя кола, на кой ДВГ, при какви по точно проблеми в охл. система?
                      Аз какзвам, че на това паджеро, с тоя ДВГ и с тия оплаквания не работи! Мога и да обясня защо ....

                      Коментар


                      • #26
                        От: Паджерото загря

                        Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                        Колко многократно, на коя кола, на кой ДВГ, при какви по точно проблеми в охл. система?
                        Аз какзвам, че на това паджеро, с тоя ДВГ и с тия оплаквания не работи! Мога и да обясня защо ....
                        Повече от 15г. при всякакви спорни случаи, които не са очевадни.
                        Когато мотора е станал на чайник е ясно.

                        Ама разкажи за Паджерото, ще е интересно.
                        ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                        Коментар


                        • #27
                          От: Паджерото загря

                          Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
                          .....


                          Ама разкажи за Паджерото, ще е интересно.
                          Най малкото ще почна с описанието на продукта:
                          "спукан блок, или прегоряла гарнитура", не пише спукана глава! Дали е случайно!?
                          Това е жокер, за останалото ще се помъчиш и сам ще се сетиш.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Паджерото загря

                            После обяснете и за тия дето няма да се сетят сами или няма как да са сигурни в предположенията си (като мен, а предполагам и много други), защото е интересно. Да не говорим за полезно.

                            Благодаря

                            Коментар


                            • #29
                              От: Паджерото загря

                              Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                              Най малкото ще почна с описанието на продукта:
                              "спукан блок, или прегоряла гарнитура", не пише спукана глава! Дали е случайно!?
                              Това е жокер, за останалото ще се помъчиш и сам ще се сетиш.
                              Тестера хваща всичко, ако двигателя е станал на наргиле.
                              Винаги може да има и някакъв друг специфичен частен случай.
                              За това има сервизи, в които би трябвало да знаят какво правят там.
                              ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                              Коментар


                              • #30
                                От: Паджерото загря

                                Днес реших да проверя нивото на антифриза - в нормите си беше. Запалих го, развъртях го малко, двигателя вдигна нормалната си работна температура. Термостата е затворен. Проверих маркучите - не надува. Тръгнах от вятърната мелница нагоре по баира да го тествам, дали ще загрее. Стрелката не помръдна от средата. Като спрях, термостата беше отворил и маркучите отново не са надути. Имам чувството, че тези неща ги прави само на висока скорост и в обороти над 3000. Но не виждам защо, като го карам в по-малки от 3000 оборота и не прави такива проблеми. Предполагам, защото при по-високи обороти, водната помпа върти по-бързо, а радиатора не може да пропусне такова количество антифриз през него и го изхвърля. А явно, при по-ниските обороти, няма такива проблеми. Май ще се окаже само радиатора, но въпреки това мисля и водната помпа да сменя в скоро време. Като цяло от днешните тестове, сякаш вчера нищо не се е случило.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X