Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Паджерото загря

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Паджерото загря

    Колега, що не се разходиш до някой читав сервиз ?
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

    Коментар


    • #32
      От: Паджерото загря

      Първоначално публикуван от c0dy^ Преглед на мнение
      Днес реших да проверя нивото на антифриза - в нормите си беше. Запалих го, развъртях го малко, двигателя вдигна нормалната си работна температура. Термостата е затворен. Проверих маркучите - не надува. Тръгнах от вятърната мелница нагоре по баира да го тествам, дали ще загрее. Стрелката не помръдна от средата. Като спрях, термостата беше отворил и маркучите отново не са надути. Имам чувството, че тези неща ги прави само на висока скорост и в обороти над 3000. Но не виждам защо, като го карам в по-малки от 3000 оборота и не прави такива проблеми. Предполагам, защото при по-високи обороти, водната помпа върти по-бързо, а радиатора не може да пропусне такова количество антифриз през него и го изхвърля. А явно, при по-ниските обороти, няма такива проблеми. Май ще се окаже само радиатора, но въпреки това мисля и водната помпа да сменя в скоро време. Като цяло от днешните тестове, сякаш вчера нищо не се е случило.
      Не искам да те плаша, но точно такива симптоми има в началото, когато пукнатината е още малка .

      Коментар


      • #33
        От: Паджерото загря

        Тъкмо се чухме с колегата radikyokushin и ми даде полезни съвети за това как да открия евентуални проблеми в главата или гарнитурата, за което много му благодаря! В скоро време ще ги направя и ще напиша резултата.

        Коментар


        • #34
          От: Паджерото загря

          Първоначално публикуван от radikyokushin Преглед на мнение
          Не искам да те плаша, но точно такива симптоми има в началото, когато пукнатината е още малка .
          Не искам да съм лошият пророк,но това е правилният отговор.
          ТЕЛ:0886301378

          Коментар


          • #35
            От: Паджерото загря

            Ако решиш да пробваш със тестер за изгорели газове в охладителната система мага да ти помогна,имам го наличен!
            Константин Вълчанов.0888313247

            Коментар


            • #36
              От: Паджерото загря

              Все още не съм пробвал да го форсирам на 4000 оборота и да видя след 30 секунди какво ще стане, но за момента всичко си е наред при нормално и при натоварено каране. Сякаш е имало въздух в системата от последния път и не съм я обезвъздушил като хората. Иначе ще съм ти благодарен, ако направим този тест. Надявам се да не е проблем да ти звънна утре и да се разберем за някой ден през седмицата? Благодаря!

              Коментар


              • #37
                От: Паджерото загря

                Ок звънни когато решиш и ще се разберем!0888313247
                Константин Вълчанов.0888313247

                Коментар


                • #38
                  От: Паджерото загря

                  Когато го взех моя пикап имаше почти същите симптоми, нищо че е бензинов.Ако го карах на къси разстояния или не го натоварвах много, можеше да си работи без да ми кипва антифриза.Ако го натиснех или го изпуснех обаче и загрееше, веднага надуваше охладителната система.Пробвах със смяна на капачка,после на термостат, чистих радиатора и системата със какво ли не.Изкарах хиляди боклуци, нищо не се променяше.Накрая свалих главите и се видя, че е заминала гарнитурата.На снимката се вижда. Мисля че ще разбереш със сигурност какво е чак като отвориш двигателя.А главата тогава я дай да ти я проверят дали е спукана задължително за да си сигурен дали е ок.Мисля че едва ли е спукан блока.
                  Поздрави и успех.
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20160216_175915.jpg
Прегледи:1
Размер:92.5 КБ
ID:5730821

                  Коментар


                  • #39
                    От: Паджерото загря

                    Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение

                    Дръпва се малко с един аерометър, и според оцветяването веднага става ясно, духа или не, и си спестяваш секви излишни драми.
                    Понеже сте запознати с ползването на блоктестерите, ще може ли да опишете самата процедура на тестването .Какво се дръпва с айрометъра-,къде и какво се "смесва"?

                    Коментар


                    • #40
                      От: Паджерото загря

                      Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
                      Понеже сте запознати с ползването на блоктестерите, ще може ли да опишете самата процедура на тестването .Какво се дръпва с айрометъра-,къде и какво се "смесва"?
                      Дръпва се от охладителната течност.
                      Ако всичко е наред, не си променя цвета.
                      Ако охладителната система е станала на бълбукатор, цвета на тестера се променя.

                      Който има тестер, би трябвало да знае какво да прави.
                      ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                      Коментар


                      • #41
                        От: Паджерото загря

                        Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
                        Дръпва се от охладителната течност.
                        Ако всичко е наред, не си променя цвета.
                        Ако охладителната система е станала на бълбукатор, цвета на тестера се променя.

                        Който има тестер, би трябвало да знае какво да прави.
                        Точно за това задавам въпроса. За да се извършва правилно тестването!!!!

                        Работата е "проста",НО през индикаторната течност за блоктестера трябва да премине част от газовия обем на разширителния съд.

                        -Не се смесва антифриза с индикаторната течност!!!

                        -Ако има съдържание на СО2 в газовия обем на разшириттелния съд и се прекара през индикаторната течност ТЯ си промена цвета от синя в светло кафява. Има индикаторни течности за бензинови и дизелови двигатели. 0.5л. са на цена от 40-45лв. и е достатъчно за 20-40 проби.
                        Аз поставям на мястото на паровъздушния клапан конусена гумена тапа с монтиран вентил (тръбичка) и около 1 метър прозрачен маркуч. Сгъвам "коляно" на маркуча и със спринцовка наливам индикаторна течност в коляното (сифонен принцип). При работещ двигател газовия обем от разширителния съд навлиза в маркуча и в "U" коляното за "Индекиране".
                        -Успех на всеки, които иска да тества охладителната система за съдържание на СО2 !

                        Коментар


                        • #42
                          От: Паджерото загря

                          Тъкмо се видяхме с колегата kosio7808 и той направи теста за изгорели газове в системата, за което много му благодаря! Резултатът беше отрицателен. Стигнахме до заключението, че най-вероятно проблемът идва от запушен радиатор. Има ли някой от Варна, който може да го отвори и почисти качествено? Ако има, ще се радвам за координати. Разбрах от колегата, че радиаторът е обслужваем и затова предпочитам да пробвам с този метод. Не ми е проблем да сваля радиатора и да го занеса на майстор, който да го почисти. Ще съм благодарен за координати на такъв човек. Благодаря!

                          Коментар


                          • #43
                            От: Паджерото загря

                            Сервиз за радиатори има на ул Капитан Райчо, като тръгнеш от пазара нагоре по улицата, пада се от дясната страна . Ползвал съм им веднъж услугите и останах доволен.

                            Коментар


                            • #44
                              От: Паджерото загря

                              Първоначално публикуван от c0dy^ Преглед на мнение
                              Тъкмо се видяхме с колегата kosio7808 и той направи теста за изгорели газове в системата, за което много му благодаря! Резултатът беше отрицателен. Стигнахме до заключението, че най-вероятно проблемът идва от запушен радиатор. Има ли някой от Варна, който може да го отвори и почисти качествено? Ако има, ще се радвам за координати. Разбрах от колегата, че радиаторът е обслужваем и затова предпочитам да пробвам с този метод. Не ми е проблем да сваля радиатора и да го занеса на майстор, който да го почисти. Ще съм благодарен за координати на такъв човек. Благодаря!

                              И аз имах такъв проблем , но колкото и да го почиствах с какви ли не препарати не се оправи. Купих нов смених го и проблема със загряване изчезна. Просто стария не е успявал да охлади достатъчно бързо антифриза.

                              Коментар


                              • #45
                                От: Паджерото загря

                                Ако искаш мога да ти дам един за проба.Обади се на Косьо и ще разберем.
                                Помогни си сам,за да могат и другите да ти помогнат.
                                АСК Ален Мак

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X