Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Паджеро 2 - смяна на термостат и почистване на воден радиатор

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Паджеро 2 - смяна на термостат и почистване на воден радиатор

    Първоначално публикуван от svjokera Преглед на мнение
    и почвай да го цепиш................
    Ей, не оставихте неразцепен двигател на тези Паджера Давате им лошо име(имаше и такава песен), а те не са пък чак толкова лоши.

    Коментар


    • #32
      От: Паджеро 2 - смяна на термостат и почистване на воден радиатор

      Първоначално публикуван от Biser Savov Преглед на мнение
      По точка 1 - пасване на клапаните и смяна на гумичките -задължително.Аз смятам , че 2,8 пукат глави , затова на втемето, когато си търсих Паджеро си взех 2,5 и бях много доволен. Най-вероятно е гарнитура . Успех.
      Благодаря! Силно се надявам да е гарнитура или друг по-лек проблем, различен от гарнитура, глава и т.н.

      Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
      Колеги, недейте с лошо! Общо взето линковете, които са пуснати не дават отговори на въпросите по горе. А и да има отговори на всички зададени въпроси, да вземем да не пишем в тоя форум вече!?
      Сега, всеки опитен механик на ДВГ може да разпознае надуване в охл. система от изгорели газове. Относно специалните тестове с хим. агенти аз съм скептично настроен, тъй като показват само при голяма есцесия, тоест много голям пробив и съответно много голямо съдържание на изгорили газове, което така или иначе се вижда и с просто око. При такова надуване и компресомера отчита 0 на един, или повече цилиндри.
      Тук проблема не е такъв, защото ДВГ пали и работи нормално, тоест такъв тест няма да покаже нищо.
      Затова моя съвет е да се закара джипа при доверен и опитен механик и той знае какво да прави за да се диагностицира проблема със сигурност.
      Ако е гарнитура се пристъпва към ремонт на глава - има специализирани сервизи за такъв ремонт, които освен ремонта ще извърши и проба за пукнатини на съответния изпитателен стенд.
      От там проверка на блкока за кривини, ако е ОК ръчен шлайф и сглобяване.
      Ако главата е спукана и е възможно да се завари надеждно има алтернатива в такъв ремонт.
      Втора употреба глава се купува с уговорката да се изпита на стенд и ако е ОК се прави сделката.
      Ако горните алтернативи не сработят, няма друга възможност освен нова глава.
      След ремонта на ДВГ, ще иска и пълна ревизия на охл. система.
      По време на тоя ремонт се ревизира и ако трябва се подменя агренажа.
      Има и др. неща които е хубаво да се ревизират, но тръгне ли се в тая посока нещата ще загрубеят от към бюджет.
      Стягай се колега, вероятно те чака тежък ремонт.
      Благодаря за мнението! Имам такъв майстор, който можел да засече евентуална пукнатива в блока или проблем с гарнитурата. Ще се опитам да опиша метода, който той ми каза. Махали се подгревните свещи, мисля, на струг се правила резба, коляновия вал се зацепвал така, че въпросното бутало да бъдело в най-горната си точка и след това вкарва въздух под определено налягане и така се проверявали всички цилиндри. Не знам, дали пресъздадох думите му максимално добре, но поне аз това разбрах. Като цяло ще му го оставя да го прегледа и да го провери, преди да си каже окончателното решение. Ревизията на охладителната система мисля да я направя. До момента съм сменил термостата. Единствено мисля да сменя радиатора и може би още един маркуч, който не съм пипал до момента и евентуално да се почисти всичко останало. Честно казано не ми се занимава да правя такъв ремонт не толкова от финансова гледна точка, колкото заради това, че купето съм го кърпил, сменил съм му много неща по ходовата част и не ми се иска да го давам за без пари. И в този ред на мисли смятам към този момент да му ремонтирам двигателя и да си го карам за напред, пък вече Божа работа, докато издържи...

      Първоначално публикуван от svjokera Преглед на мнение
      Тоше не се впрягай,приготвяй около 1000 и малко лева /това без НОВА глава/и почвай да го цепиш................
      Главата на снимка шлайф,заварка евенуално,пасване на клапани,нови гарнитури,болтове за глава,и газ...........
      Правено на 2бр 2.5тд,и на няколко 2,8тд...........общо взето с дизели е така
      Ами май ще скачам и аз в джаза с този вид ремонт, хаха. Преди си мислех, че двигателя беше 2.3 ТД от Паджеро 1-ца, но след като взех термостат и той съвпадна с този на 2.5 ТД от Паджеро 2-ка, викам ясна е работата, хаха. Иначе ще споделям до къде вървят нещата.

      Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
      Ей, не оставихте неразцепен двигател на тези Паджера Давате им лошо име(имаше и такава песен), а те не са пък чак толкова лоши.
      Има нещо вярно. Работата е там, че всичко си иска поддръжката. Не се ли поддържа, всичко започва да се разпада, за съжаление.

      Коментар


      • #33
        От: Паджеро 2 - смяна на термостат и почистване на воден радиатор

        Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
        Ей, не оставихте неразцепен двигател на тези Паджера Давате им лошо име(имаше и такава песен), а те не са пък чак толкова лоши.

        Нее.Не казвам,че са лоши,ама не са и много добри,и като добавиш годините,километрите и начина по който се ползват,еле па я,/аз си ги карам като бензинки,и затова след няколко дизела накрая си взех и бензинка,не че не гризнах дръвцето и с нея де,ама това е друга тема/рано или късно се стига до тая ситуация.........
        Yamaha T max 500i/ABS/2007/50hp
        Zander 3.80m,Johnson 2T/8hp
        Vw passat 6/2.0TDI-CR/DSG6/140hp/2009
        Toyota Hilux/2KD-FTV/102hp/Double Cab/2005

        Коментар


        • #34
          От: Паджеро 2 - смяна на термостат и почистване на воден радиатор

          И така, не съм писал в темата от известно време, защото по-рядко карам джипа, понеже ми излизат все други задачи. Проблемът явно се оказа от капачката на радиатора. Ходих при майстор, погледна го, стисна маркучето, което излиза от радиатора и влиза в разширителния съд и въпросното балбукане спря. Пусна маркучето и отново тръгна. Погледна капачката на радиатора и каза, че била в много лошо състояние и трябвало да се смени. Отидох до магазин и купих същата капачка, поставих я и си казах, че известно време ще тествам, преди да пиша отговор в темата. Направих няколко теста, като изкачвам един стръмен баир, за да може двигателя да загрее над 82 градуса (понеже на такава температура отваря термостата) и да отвори и големия кръг. Така след всяко отваряне на термостата, доливах по малко антифриз, за да се обезвъздуши както трябва. После след 3-тия път, мисля, вече не се налагаше да наливам антифриз. После си казах, че ще го карам още, в градски условия, извънградски, да го тествам, за да видя, дали всичко е наред. На другия ден преглеждам нивото на водата в радиатора и е до горе. В крайна сметка, към днешна дата, проблемът е бил в капачката на радиатора. Благодаря на колегите, които се отзоваха и помогнаха под една или друга форма!

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X