Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Паджеро 2 - смяна на термостат и почистване на воден радиатор

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Паджеро 2 - смяна на термостат и почистване на воден радиатор

    Аааа Вени! Пахероса е дуракоустойчив автомобил. Та Екзитус Леталис е сравнително трудно достъпен. Е разбира се има упорити люде де. Принципно по-податлив е 2.5 дизела, ама не е невъзможно и за 2,8. Еле, ако го караш, като бензинов.
    Е нещо за размисъл:
    http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=69081
    http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=155288
    Налага се четене, ама ....
    Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

    тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

    Коментар


    • #17
      От: Паджеро 2 - смяна на термостат и почистване на воден радиатор

      принципно на 2,5 двигателите това им е ахилесовата пета дето се вика скапват много главите. виж го дали надува

      Коментар


      • #18
        От: Паджеро 2 - смяна на термостат и почистване на воден радиатор

        Първоначално публикуван от kristiqn25 Преглед на мнение
        ...... виж го дали надува
        Е как ти звучи "бълбукане в разширителния съд"?
        Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

        тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

        Коментар


        • #19
          От: Паджеро 2 - смяна на термостат и почистване на воден радиатор

          Първоначално публикуван от Стоян Боюков-Sariones Преглед на мнение
          Аааа Вени! Пахероса е дуракоустойчив автомобил. Та Екзитус Леталис е сравнително трудно достъпен. Е разбира се има упорити люде де. Принципно по-податлив е 2.5 дизела, ама не е невъзможно и за 2,8. Еле, ако го караш, като бензинов.....
          Аз знам, ама като задълбахме в медицината, еле в патоанатомичната и част...

          Четенето е наложително, прав си, стига да не е късно. Тогава пак трябва четене, де... И кинтоизваждане.

          Коментар


          • #20
            От: Паджеро 2 - смяна на термостат и почистване на воден радиатор

            За конкретния случай второто.
            Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

            тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

            Коментар


            • #21
              От: Паджеро 2 - смяна на термостат и почистване на воден радиатор

              Така, мислих няколко дни върху моя проблем, консултирах се с различни майстори и май наистина работата отива на гарнитура или глава. Можело да се направи проверка, дали наистина има проблем с гарнитурата или главата и така можело да се засече в кой цилиндър е проблемът. И от тук идват моите няколко въпроса:

              1. Ако главата е здрава и проблемът е в гарнитурата, какво друго, освен гарнитурата, е желателно да сменя? Сигурно и майсторът ще ми каже, но все пак искам да съм подготвен.
              2. Ако главата е пукната, как е по-добре - да се заваря, да се купува друга (2-ра ръка) или да се купува чисто нова (разбрах, че цената на новата била четирицифрена сума за китайско/тайландско производство). Също така от какъв материал е главата - алуминий или чугун? Ако се купува глава втора ръка, можело да се направи проверка на специална машина под високо налягане. Като цяло при отваране на двигателя, какво обслужване е желателно да се направи?
              3. Ако работата отива към смяна на двигател, към какъв двигател бихте ме насочили? Както разбирам, 2.5 дизеловия пукал глави, за 2.8 нямам наблюдения. Иска ми се да е дизел. Възможно ли е да се сложи двигател от друга марка без много сложни процедури?

              Благодаря!

              Коментар


              • #22
                От: Паджеро 2 - смяна на термостат и почистване на воден радиатор

                Ама верно никакво уважение към хората писали предишните теми или просто алергия към четенето ли що ли...
                The Flat Earth Society has members all around the globe.

                Коментар


                • #23
                  От: Паджеро 2 - смяна на термостат и почистване на воден радиатор

                  Първоначално публикуван от Вива (Liebherr4eto) Преглед на мнение
                  Ама верно никакво уважение към хората писали предишните теми или просто алергия към четенето ли що ли...

                  Чукча писатель!
                  Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                  Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                  Коментар


                  • #24
                    От: Паджеро 2 - смяна на термостат и почистване на воден радиатор

                    В темите, които съм прочел, не съм намерил всичката нужна за мен информация, затова питам тук. Ако никой не може да даде конкретни отговори на въпросите, нека да не спами излишно темата. Старая се да не пиша празни приказки, а този пост, който пиша в момента, е точно такъв, заради това Ваше изказване. Нямам намерение нито да споря, нито да се карам. Ако не можете да помогнете, не пречете. Също така, ако някой смята, че задавам въпроси, които са обсъждани многократно, нека изтрие темата. Благодаря!

                    Коментар


                    • #25
                      От: Паджеро 2 - смяна на термостат и почистване на воден радиатор

                      Само не разбрах какво инфо ти е нужно повече???
                      Тест за отработени газове в охладителната система ...
                      Не си направил!

                      После .. отваряне и .. според джоба
                      Може и само гарнитура да се окаже.
                      Ако, е глава ... вариантите са ти ясни.

                      Какво още не ти ясно?
                      Кажи??
                      Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                      Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                      Коментар


                      • #26
                        От: Паджеро 2 - смяна на термостат и почистване на воден радиатор

                        Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение
                        Само не разбрах какво инфо ти е нужно повече???
                        Тест за газове о охладителната система
                        Не си направил!

                        После .. отваряне и .. според джоба
                        Може и само гарнитура да се окаже.
                        Ако е глава ... вариантите са ти ясни.

                        Какво още не ти е асно?
                        Кажи??
                        Последния въпрос от 3-та точка на 21-ви пост. Но вече няма нужда. Благодаря и ключ на темата.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Паджеро 2 - смяна на термостат и почистване на воден радиатор

                          Не става .. е отговора!
                          Всичко е различно .. ск. кутия, мостове ..

                          Писано е .. разбира се не в тази тема.
                          Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                          Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                          Коментар


                          • #28
                            От: Паджеро 2 - смяна на термостат и почистване на воден радиатор

                            Първоначално публикуван от c0dy^ Преглед на мнение
                            Така, мислих няколко дни върху моя проблем, консултирах се с различни майстори и май наистина работата отива на гарнитура или глава. Можело да се направи проверка, дали наистина има проблем с гарнитурата или главата и така можело да се засече в кой цилиндър е проблемът. И от тук идват моите няколко въпроса:

                            1. Ако главата е здрава и проблемът е в гарнитурата, какво друго, освен гарнитурата, е желателно да сменя? Сигурно и майсторът ще ми каже, но все пак искам да съм подготвен.
                            2. Ако главата е пукната, как е по-добре - да се заваря, да се купува друга (2-ра ръка) или да се купува чисто нова (разбрах, че цената на новата била четирицифрена сума за китайско/тайландско производство). Също така от какъв материал е главата - алуминий или чугун? Ако се купува глава втора ръка, можело да се направи проверка на специална машина под високо налягане. Като цяло при отваране на двигателя, какво обслужване е желателно да се направи?
                            3. Ако работата отива към смяна на двигател, към какъв двигател бихте ме насочили? Както разбирам, 2.5 дизеловия пукал глави, за 2.8 нямам наблюдения. Иска ми се да е дизел. Възможно ли е да се сложи двигател от друга марка без много сложни процедури?

                            Благодаря!
                            По точка 1 - пасване на клапаните и смяна на гумичките -задължително.Аз смятам , че 2,8 пукат глави , затова на втемето, когато си търсих Паджеро си взех 2,5 и бях много доволен. Най-вероятно е гарнитура . Успех.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Паджеро 2 - смяна на термостат и почистване на воден радиатор

                              Колеги, недейте с лошо! Общо взето линковете, които са пуснати не дават отговори на въпросите по горе. А и да има отговори на всички зададени въпроси, да вземем да не пишем в тоя форум вече!?
                              Сега, всеки опитен механик на ДВГ може да разпознае надуване в охл. система от изгорели газове. Относно специалните тестове с хим. агенти аз съм скептично настроен, тъй като показват само при голяма есцесия, тоест много голям пробив и съответно много голямо съдържание на изгорили газове, което така или иначе се вижда и с просто око. При такова надуване и компресомера отчита 0 на един, или повече цилиндри.
                              Тук проблема не е такъв, защото ДВГ пали и работи нормално, тоест такъв тест няма да покаже нищо.
                              Затова моя съвет е да се закара джипа при доверен и опитен механик и той знае какво да прави за да се диагностицира проблема със сигурност.
                              Ако е гарнитура се пристъпва към ремонт на глава - има специализирани сервизи за такъв ремонт, които освен ремонта ще извърши и проба за пукнатини на съответния изпитателен стенд.
                              От там проверка на блкока за кривини, ако е ОК ръчен шлайф и сглобяване.
                              Ако главата е спукана и е възможно да се завари надеждно има алтернатива в такъв ремонт.
                              Втора употреба глава се купува с уговорката да се изпита на стенд и ако е ОК се прави сделката.
                              Ако горните алтернативи не сработят, няма друга възможност освен нова глава.
                              След ремонта на ДВГ, ще иска и пълна ревизия на охл. система.
                              По време на тоя ремонт се ревизира и ако трябва се подменя агренажа.
                              Има и др. неща които е хубаво да се ревизират, но тръгне ли се в тая посока нещата ще загрубеят от към бюджет.
                              Стягай се колега, вероятно те чака тежък ремонт.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Паджеро 2 - смяна на термостат и почистване на воден радиатор

                                Тоше не се впрягай,приготвяй около 1000 и малко лева /това без НОВА глава/и почвай да го цепиш................
                                Главата на снимка шлайф,заварка евенуално,пасване на клапани,нови гарнитури,болтове за глава,и газ...........
                                Правено на 2бр 2.5тд,и на няколко 2,8тд...........общо взето с дизели е така
                                Yamaha T max 500i/ABS/2007/50hp
                                Zander 3.80m,Johnson 2T/8hp
                                Vw passat 6/2.0TDI-CR/DSG6/140hp/2009
                                Toyota Hilux/2KD-FTV/102hp/Double Cab/2005

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X