Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Pajero 2,5 TDi - въпроси за ГНП и разход

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Pajero 2,5 TDi - въпроси за ГНП и разход

    За компресията забравих да кажа , че я мерих когато сменях разпръснвачите - 23 - 24 бара . В момента нямам проблем с паленето но ми се струва , че е за сметка на предварението заради което най - вероятно е шумно ГНП - то . Заради това предварение мисля , че наличието на компенсатор (коректор) е голям плюс. С риск да ста на банален пак ще направя сравнение с ISUZU - то (първо имах "НИВА" ,"ISUZU"сега "PAJERO") за четири год . не знаеше гараж и съм имал случаи при на палене при -18 :20 градуса (разбира се след разбиване на маслото 3-4 път) без нито един отказ . Предимство при ISUZU е че е с директно впръскване и дори 2 изгоряли свещи не го тормозят , а Pajero - то с 2 изгоряли ще види зор и при плюс 6 - 10 градуса . Разбира се всичко си има и плюсове и минуси . Страхувам се да върна ГНП - то . Вероятно ще заработи по - меко ама и паленето ще се промени . Да се върна на разхода - и при двете положения на ГНП е еднакъв . Нямя проблем и с температурния режим на ДВГ . Април месец ходих с приятели в Германия със същото Pajero . Никакъв проблем освен разхлабен генератор в Румъния , като се има впредвид , че тогава почти нямаше асфалт по пътя .
    MITSUBISI PADJERO 2,5 TDI. 1994 Г. Кандидат ретро.

    Коментар


    • #17
      До: Pajero 2,5 TDi - въпроси за ГНП и разход

      Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
      Да, гори повече, но то е дълго, тежко, с широки гуми и със Супер селект. Та, при всичките тези и още екстри 10 l. си е съвсем нормален разход.
      И аз да си кажа болката- от 3-4 дена при студен старт в първите няколко секунди прави проблем- колебание в работата на двигателя и след това все едно че си дръпнал смукач- стабилизира се и работи нормално. Като че ли и пушека мирише на неизгоряла нафта. Държа Спорта в гараж.
      [IMG]http://htftp.domainbg.com/MARINHAKER/MARINHAKER/marin2.JPG[/IMG]

      Коментар


      • #18
        До: Pajero 2,5 TDi - въпроси за ГНП и разход

        Първоначално публикуван от pahov Преглед на мнение
        За компресията забравих да кажа , че я мерих когато сменях разпръснвачите - 23 - 24 бара . В момента нямам проблем с паленето но ми се струва , че е за сметка на предварението заради което най - вероятно е шумно ГНП - то . Заради това предварение мисля , че наличието на компенсатор (коректор) е голям плюс. С риск да ста на банален пак ще направя сравнение с ISUZU - то (първо имах "НИВА" ,"ISUZU"сега "PAJERO") за четири год . не знаеше гараж и съм имал случаи при на палене при -18 :20 градуса (разбира се след разбиване на маслото 3-4 път) без нито един отказ . Предимство при ISUZU е че е с директно впръскване и дори 2 изгоряли свещи не го тормозят , а Pajero - то с 2 изгоряли ще види зор и при плюс 6 - 10 градуса . Разбира се всичко си има и плюсове и минуси . Страхувам се да върна ГНП - то . Вероятно ще заработи по - меко ама и паленето ще се промени . Да се върна на разхода - и при двете положения на ГНП е еднакъв . Нямя проблем и с температурния режим на ДВГ . Април месец ходих с приятели в Германия със същото Pajero . Никакъв проблем освен разхлабен генератор в Румъния , като се има впредвид , че тогава почти нямаше асфалт по пътя .
        Колега това е малка компресия.

        Коментар


        • #19
          До: Pajero 2,5 TDi - въпроси за ГНП и разход

          Тука не съм много съгласен . Все пак колата е на километри , не е от магазин . Сигурно има и други мнения .
          MITSUBISI PADJERO 2,5 TDI. 1994 Г. Кандидат ретро.

          Коментар


          • #20
            До: Pajero 2,5 TDi - въпроси за ГНП и разход

            Първоначално публикуван от asen_dp Преглед на мнение
            Колега това е малка компресия.
            Ами нали има един кръгъл уред и като е топла е между 2 и 6 викат, че тъй трябвало да бъде.......
            [IMG]http://htftp.domainbg.com/MARINHAKER/MARINHAKER/marin2.JPG[/IMG]

            Коментар


            • #21
              До: Pajero 2,5 TDi - въпроси за ГНП и разход

              Първоначално публикуван от pahov Преглед на мнение
              За компресията забравих да кажа , че я мерих когато сменях разпръснвачите - 23 - 24 бара . В момента нямам проблем с паленето но ми се струва , че е за сметка на предварението заради което най - вероятно е шумно ГНП - то . Заради това предварение мисля , че наличието на компенсатор (коректор) е голям плюс. С риск да ста на банален пак ще направя сравнение с ISUZU - то (първо имах "НИВА" ,"ISUZU"сега "PAJERO") за четири год . не знаеше гараж и съм имал случаи при на палене при -18 :20 градуса (разбира се след разбиване на маслото 3-4 път) без нито един отказ . Предимство при ISUZU е че е с директно впръскване и дори 2 изгоряли свещи не го тормозят , а Pajero - то с 2 изгоряли ще види зор и при плюс 6 - 10 градуса . Разбира се всичко си има и плюсове и минуси . Страхувам се да върна ГНП - то . Вероятно ще заработи по - меко ама и паленето ще се промени . Да се върна на разхода - и при двете положения на ГНП е еднакъв . Нямя проблем и с температурния режим на ДВГ . Април месец ходих с приятели в Германия със същото Pajero . Никакъв проблем освен разхлабен генератор в Румъния , като се има впредвид , че тогава почти нямаше асфалт по пътя .
              За подгряването, ами затова е кръстено "супер бързо" и мисля, че първоначално времето за подгряване е било правилно. 6-волтовите свещи при самодейност се рискуват, защото всъщност им се подават 12 V първоначално за кратко време за да се ускори достигането на температурата, а след това се оставят чрез второто реле през баластен резистор да я поддържат. Една грешка с времената и те си отиват. Обикновената система с едно реле е надеждна, но понякога дразнещо бавна.
              За компресията - това, което имам като данни е:
              Номинални стойности
              26.5 бара за двигатели с маслено охлаждане на турбокомпресора
              30.4 бара за двигатели с водно охл. на турбото
              Минимални(за ремонт) стойности:
              18.8 за първия вид
              22 за втория
              За предварението - рисковано е да се дава така акъл от разстояние. Според мен ГНП-то ти е за стенд. А зад стенда трябва да е човек, който знае за какво служи. Защото нещата са навързани и си има последователност на настройка. Иначе имам литература, ако искаш да се пробваш сам.

              Коментар


              • #22
                До: Pajero 2,5 TDi - въпроси за ГНП и разход

                Първоначално публикуван от draganrp Преглед на мнение
                И аз да си кажа болката- от 3-4 дена при студен старт в първите няколко секунди прави проблем- колебание в работата на двигателя и след това все едно че си дръпнал смукач- стабилизира се и работи нормално. Като че ли и пушека мирише на неизгоряла нафта. Държа Спорта в гараж.
                Трябва да си премериш свещите, най-вероятно имаш изгоряла. Ако няма, пробвай с някоя добавка за прочистване на дюзите, може някоя да не успява да разпръсква добре докато са ниски оборотите и е студена (съмнителен резултат). Също понатегни скобите на маркучите до и от горивния филтър, разхлабват се и понякога дръпват по малко въздух.
                А това за кръглия уред - най-вероятно говориш за манометъра за налягане на маслото, той няма общо с компресията... Но има с цялостното износване на двигателя.

                Коментар


                • #23
                  До: Pajero 2,5 TDi - въпроси за ГНП и разход

                  Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                  За подгряването, ами затова е кръстено "супер бързо" и мисля, че първоначално времето за подгряване е било правилно. 6-волтовите свещи при самодейност се рискуват, защото всъщност им се подават 12 V първоначално за кратко време за да се ускори достигането на температурата, а след това се оставят чрез второто реле през баластен резистор да я поддържат. Една грешка с времената и те си отиват. Обикновената система с едно реле е надеждна, но понякога дразнещо бавна.
                  За компресията - това, което имам като данни е:
                  Номинални стойности
                  26.5 бара за двигатели с маслено охлаждане на турбокомпресора
                  30.4 бара за двигатели с водно охл. на турбото
                  Минимални(за ремонт) стойности:
                  18.8 за първия вид
                  22 за втория
                  За предварението - рисковано е да се дава така акъл от разстояние. Според мен ГНП-то ти е за стенд. А зад стенда трябва да е човек, който знае за какво служи. Защото нещата са навързани и си има последователност на настройка. Иначе имам литература, ако искаш да се пробваш сам.
                  За компресията,зависи с какьв уред е мерена,защото дават мн.разлика дали е с манометьр или с графика.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Pajero 2,5 TDi - въпроси за ГНП и разход

                    Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                    За подгряването, ами затова е кръстено "супер бързо" и мисля, че първоначално времето за подгряване е било правилно. 6-волтовите свещи при самодейност се рискуват, защото всъщност им се подават 12 V първоначално за кратко време за да се ускори достигането на температурата, а след това се оставят чрез второто реле през баластен резистор да я поддържат. Една грешка с времената и те си отиват. Обикновената система с едно реле е надеждна, но понякога дразнещо бавна.
                    За компресията - това, което имам като данни е:
                    Номинални стойности
                    26.5 бара за двигатели с маслено охлаждане на турбокомпресора
                    30.4 бара за двигатели с водно охл. на турбото
                    Минимални(за ремонт) стойности:
                    18.8 за първия вид
                    22 за втория
                    За предварението - рисковано е да се дава така акъл от разстояние. Според мен ГНП-то ти е за стенд. А зад стенда трябва да е човек, който знае за какво служи. Защото нещата са навързани и си има последователност на настройка. Иначе имам литература, ако искаш да се пробваш сам.
                    Ясно , че "козата си иска пръч" и без стенд с подходящ човек не става . Не е лошо обаче ако не е проблем да видим литературата с която разполагаш . Човек се учи докато е жив . Дано е на руски , че там съм гори долу в час . Вчера и днеска си правя следния експеримент : след стартиране на ДВГ с един проводник подавам напрежение директно на второто реле - това с резистора . Температурите не бяха много ниски , но ми прави впечатлениепромяна в работата на двигателя - по - добре реагира на педала на и ми се струва , че по - бързо влиза в температурен режим . Не чакам да загрее до норм . температура за да изключа . Мисля да пробвам за постоянна употреба датчик прекъсващ веригата на захранване при темп . 50 градуса . Ако не лъжа такъв се ползва при газови уредби за преминаване бенз .- газ .
                    MITSUBISI PADJERO 2,5 TDI. 1994 Г. Кандидат ретро.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Pajero 2,5 TDi - въпроси за ГНП и разход

                      Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                      Трябва да си премериш свещите, най-вероятно имаш изгоряла. Ако няма, пробвай с някоя добавка за прочистване на дюзите, може някоя да не успява да разпръсква добре докато са ниски оборотите и е студена (съмнителен резултат). Също понатегни скобите на маркучите до и от горивния филтър, разхлабват се и понякога дръпват по малко въздух.
                      А това за кръглия уред - най-вероятно говориш за манометъра за налягане на маслото, той няма общо с компресията... Но има с цялостното износване на двигателя.
                      Слушам и изпълнявам, после ще докладвам. Благодаря за съвета!
                      [IMG]http://htftp.domainbg.com/MARINHAKER/MARINHAKER/marin2.JPG[/IMG]

                      Коментар


                      • #26
                        До: Pajero 2,5 TDi - въпроси за ГНП и разход

                        Първоначално публикуван от pahov Преглед на мнение
                        Ясно , че "козата си иска пръч" и без стенд с подходящ човек не става . Не е лошо обаче ако не е проблем да видим литературата с която разполагаш . Човек се учи докато е жив . Дано е на руски , че там съм гори долу в час . Вчера и днеска си правя следния експеримент : след стартиране на ДВГ с един проводник подавам напрежение директно на второто реле - това с резистора . Температурите не бяха много ниски , но ми прави впечатлениепромяна в работата на двигателя - по - добре реагира на педала на и ми се струва , че по - бързо влиза в температурен режим . Не чакам да загрее до норм . температура за да изключа . Мисля да пробвам за постоянна употреба датчик прекъсващ веригата на захранване при темп . 50 градуса . Ако не лъжа такъв се ползва при газови уредби за преминаване бенз .- газ .
                        Щом си добре с руския виж ТОВА, или искаш направо в ГНП-то да скочиш? Имаш ли литература за устройство и работа на гнп система Bosh?

                        Коментар


                        • #27
                          До: Pajero 2,5 TDi - въпроси за ГНП и разход

                          студено стриса и мойто за секунди с добавка не
                          SUZUKI VITARA

                          Коментар


                          • #28
                            До: Pajero 2,5 TDi - въпроси за ГНП и разход

                            Първоначално публикуван от bizona Преглед на мнение
                            студено стриса и мойто за секунди с добавка не
                            Каква е добавката
                            [IMG]http://htftp.domainbg.com/MARINHAKER/MARINHAKER/marin2.JPG[/IMG]

                            Коментар


                            • #29
                              До: Pajero 2,5 TDi - въпроси за ГНП и разход

                              кастрол
                              SUZUKI VITARA

                              Коментар


                              • #30
                                До: Pajero 2,5 TDi - въпроси за ГНП и разход

                                доколкото до свещите мойте когато ги замервах със братото при 3 градоса пали от раз без тях - мисла че примен и притеп некоя дюлза пикае на студено
                                SUZUKI VITARA

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X