До: Pajero 2,5 TDi - въпроси за ГНП и разход
За компресията забравих да кажа , че я мерих когато сменях разпръснвачите - 23 - 24 бара . В момента нямам проблем с паленето но ми се струва , че е за сметка на предварението заради което най - вероятно е шумно ГНП - то . Заради това предварение мисля , че наличието на компенсатор (коректор) е голям плюс. С риск да ста на банален пак ще направя сравнение с ISUZU - то (първо имах "НИВА" ,"ISUZU"сега "PAJERO") за четири год . не знаеше гараж и съм имал случаи при на палене при -18 :20 градуса (разбира се след разбиване на маслото 3-4 път) без нито един отказ . Предимство при ISUZU е че е с директно впръскване и дори 2 изгоряли свещи не го тормозят , а Pajero - то с 2 изгоряли ще види зор и при плюс 6 - 10 градуса . Разбира се всичко си има и плюсове и минуси . Страхувам се да върна ГНП - то . Вероятно ще заработи по - меко ама и паленето ще се промени . Да се върна на разхода - и при двете положения на ГНП е еднакъв . Нямя проблем и с температурния режим на ДВГ . Април месец ходих с приятели в Германия със същото Pajero . Никакъв проблем освен разхлабен генератор в Румъния , като се има впредвид , че тогава почти нямаше асфалт по пътя .
За компресията забравих да кажа , че я мерих когато сменях разпръснвачите - 23 - 24 бара . В момента нямам проблем с паленето но ми се струва , че е за сметка на предварението заради което най - вероятно е шумно ГНП - то . Заради това предварение мисля , че наличието на компенсатор (коректор) е голям плюс. С риск да ста на банален пак ще направя сравнение с ISUZU - то (първо имах "НИВА" ,"ISUZU"сега "PAJERO") за четири год . не знаеше гараж и съм имал случаи при на палене при -18 :20 градуса (разбира се след разбиване на маслото 3-4 път) без нито един отказ . Предимство при ISUZU е че е с директно впръскване и дори 2 изгоряли свещи не го тормозят , а Pajero - то с 2 изгоряли ще види зор и при плюс 6 - 10 градуса . Разбира се всичко си има и плюсове и минуси . Страхувам се да върна ГНП - то . Вероятно ще заработи по - меко ама и паленето ще се промени . Да се върна на разхода - и при двете положения на ГНП е еднакъв . Нямя проблем и с температурния режим на ДВГ . Април месец ходих с приятели в Германия със същото Pajero . Никакъв проблем освен разхлабен генератор в Румъния , като се има впредвид , че тогава почти нямаше асфалт по пътя .
Защото нещата са навързани и си има последователност на настройка. Иначе имам литература, ако искаш да се пробваш сам.
- най-вероятно говориш за манометъра за налягане на маслото, той няма общо с компресията... Но има с цялостното износване на двигателя.
Коментар