Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Pajero 2,5 TDi - въпроси за ГНП и разход

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Pajero 2,5 TDi - въпроси за ГНП и разход

    Имам pajero 2,5 tdi 93 г . ГНП - то нещо ми работи по - шумно . Разхода дори и да го галя не пада под 10 л. извънградско . Чувал съм от други собственици на pajero , че ги свалят на 8 л . извънградско . Преди имах isuzu 2,8 td което харчеше 8 л. Стилът ми на каране не се е променял . Дали ГНП - то е за ремонт и скъп ли е . Имам ГНП от 2,3 td . Съвместими ли са и ще промени ли разхода ?
    MITSUBISI PADJERO 2,5 TDI. 1994 Г. Кандидат ретро.

  • #2
    До: pajero 2,5 TDi

    Ako e късо Паджерото, при положение, че го "галиш", 8 литра е нормален разход. Не разбирам какво значи "шумно ГНП"? Това ГНП, което имаш от 2.3 (4D55) двигателя може да стане, но то е много старо, поне от '85-та и имаш ли гаранция, че работи?
    По принцип, шумен двигател може да имаш по много причини; например неправилен момент на впръскване - той увеличава и разхода... Но според мен ако не си навътре в нещата за да се справиш сам иди на диагностика, но на сигурно място.

    Коментар


    • #3
      До: Pajero 2,5 TDi - въпроси за ГНП и разход

      Една диагностика никога не е лошо да се направи... И моето е там някъде с разхода около 10- 11, смесен разход. Та като стана въпрос за разход, колко му дават да гори "на място" (на тихи обороти сеедно)? В литри на час имам предвид....
      П.П. Ааааа, разкрих те май Пахов ....
      От кога бе ти работи шумно...? Твойто беше като часовник....
      Don't hunt IF you can't kill
      първо 0883 после 333 накрая 448

      LZ1BGD

      Коментар


      • #4
        До: Pajero 2,5 TDi - въпроси за ГНП и разход

        Паджеро Спорт 98г същия двигател без натискане харчи10 л .
        [IMG]http://htftp.domainbg.com/MARINHAKER/MARINHAKER/marin2.JPG[/IMG]

        Коментар


        • #5
          До: Pajero 2,5 TDi - въпроси за ГНП и разход

          Да, гори повече, но то е дълго, тежко, с широки гуми и със Супер селект. Та, при всичките тези и още екстри 10 l. си е съвсем нормален разход.

          Коментар


          • #6
            До: Pajero 2,5 TDi - въпроси за ГНП и разход

            Еее Здрасти . Не се крия та да ме разобличаваш . Значи pajero дълга база . Истината е че лично пипах ГНП - то защото не ми харесваще паленето при по студено време - имаше доста сив пушек , моторо работеше с прекъсвания докато позагрее . Изместих ГНП - то в предварение т . е . към блока . Разликата се осети веднага . Пали от раз , а работата на двигателя е стабилна и пушека изчезна . За пойте критерий обаче стана шумен .Предприех тази стъпка защото ГНП - то няма устроиство ( поне външно ) за лесен старт в студа . Виждал съм такива на pajero . Работи в зависимост от температурата на охл . течност . При ISUZU - то въпроса е решен с един ел . клапан на излишната нафта при затварянето на който се повишава налягането в ГНП в резултат се променя и момента на впръскване на горивото . Замислям се дали да не пробвам подобна рационализация .
            MITSUBISI PADJERO 2,5 TDI. 1994 Г. Кандидат ретро.

            Коментар


            • #7
              До: Pajero 2,5 TDi - въпроси за ГНП и разход

              Интересното обаче е рездатката не е Супер селект . Не знам дали и това няма някакво значение . Иначе за гумите е вярно . Даже са и регенерат от Италия 31х10,5х15.
              MITSUBISI PADJERO 2,5 TDI. 1994 Г. Кандидат ретро.

              Коментар


              • #8
                До: Pajero 2,5 TDi - въпроси за ГНП и разход

                Тая кочина - дизеловото Мицукоши - така си харчи. Като за световно. Едвам го изтраях два месеца и го продадох с кеф. Дарак!

                ЛИЧНО МНЕНИЕ - да не се засегне някой фен!

                Коментар


                • #9
                  До: Pajero 2,5 TDi - въпроси за ГНП и разход

                  Първо, твоето беше 2.8. Второ го взе не в движение и се учиха по него сума ти "майстори". В крайна сметка ти сглобиха нещо, което нямаше на никой да се хареса. Историята ти я има документирана във форума със снимки, така че който иска може да провери. Аз не съм "фен" и не съм се засегнал лично, но такива генерални заключения не вървят. Пък и добри пари му взе, от какво си недоволен?!?

                  Коментар


                  • #10
                    До: Pajero 2,5 TDi - въпроси за ГНП и разход

                    Първоначално публикуван от pahov Преглед на мнение
                    Интересното обаче е рездатката не е Супер селект . Не знам дали и това няма някакво значение . Иначе за гумите е вярно . Даже са и регенерат от Италия 31х10,5х15.
                    Не знам Исузуто с каква помпа е било, но се съмнявам, че при нашите на Паджерото ще стане с клапан на обратната нафта. Тя е тип Bosh и преди изхода за обр. нафта има дроселиращ жигльор и байпасен клапан, които поддържат именно налягането в изхода на помпата за ниско налягане. На Исузото може да е имало разлика точно в този възел, за да се използва при студен старт.
                    По-скоро си мисля за спечени дюзи и разпръсквачи, щом е пушел сив дим. За свещи няма да те питам, щото сигурно си ги проверил, а и компресията е достатъчна сигурно?!
                    Именно защото не е Супер селект трябва да е по-икономично. При изключване на хъбовете отпред не върти полуоски, диф и кардан паразитно само заради удоволствието да включваш в движение предния мост

                    Коментар


                    • #11
                      До: Pajero 2,5 TDi - въпроси за ГНП и разход

                      Свещете са първото , което смених . Лично си ги прецаках , но това е друга тема и история . Интересното при тях беше , че бяха 6V . Измерих наприжинието на изхода на захронващия шалтер - 12V и реших да монтирам 12V . При замерване под товар напрежението падаше на 10V . Следваха дюзите . Смених разпръсквачите - нямаше запекли но не ми хареса работата им . Иначе на ISUZU - то помпата също е Bosh . Несъм виждал на Японец Lucas . И за хъбовете е вярно . Не ме мързи и си ги изключвам . Едва преди три дни ги включих . Тъй като колата е Швейцарка мойто мнение е че " компенсатор " за лесен старт е задължителен ама няма .
                      MITSUBISI PADJERO 2,5 TDI. 1994 Г. Кандидат ретро.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Pajero 2,5 TDi - въпроси за ГНП и разход

                        Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                        Първо, твоето беше 2.8. Второ го взе не в движение и се учиха по него сума ти "майстори". В крайна сметка ти сглобиха нещо, което нямаше на никой да се хареса. Историята ти я има документирана във форума със снимки, така че който иска може да провери. Аз не съм "фен" и не съм се засегнал лично, но такива генерални заключения не вървят. Пък и добри пари му взе, от какво си недоволен?!?
                        Няма значение кои и как се е учил на него. Аз като ревнах, че много харчи вие твърдяхте че е нормално! Така било по каталог. Щом харчи като по каталог, значи ремонта е добър, нали? Друг е въпроса, че Геле ако ти чуе твърденията, че се е учил и че е майстор в кавички, няма да се зарадва.
                        Освен това не съм взел никакви пари за него Бартер, при това не много изгоден. Ама.....това какво общо има???
                        Факт е обаче, че НИКОГА повече няма да си взема дизел, особенно с такъв допотопен двигател като на Мицукоши. Слагат един и същ двигател от второта световна до днес

                        Пак казвам - ЛИЧНО МНЕНИЕ!!!! Не се засягайте. За всеки влак.........

                        Коментар


                        • #13
                          До: Pajero 2,5 TDi - въпроси за ГНП и разход

                          Първоначално публикуван от pahov Преглед на мнение
                          Свещете са първото , което смених . Лично си ги прецаках , но това е друга тема и история . Интересното при тях беше , че бяха 6V . Измерих наприжинието на изхода на захронващия шалтер - 12V и реших да монтирам 12V . При замерване под товар напрежението падаше на 10V . Следваха дюзите . Смених разпръсквачите - нямаше запекли но не ми хареса работата им . Иначе на ISUZU - то помпата също е Bosh . Несъм виждал на Японец Lucas . И за хъбовете е вярно . Не ме мързи и си ги изключвам . Едва преди три дни ги включих . Тъй като колата е Швейцарка мойто мнение е че " компенсатор " за лесен старт е задължителен ама няма .
                          Виждам, че ги разбираш нещата. Само за свещите да вметна, ако си сложил 12 волтови на мястото на 6-волтовите, но без да променяш схемата на захранване има опасност да палиш при "студени" свещи. И затова да се помайва?
                          За разходът да кажа твърдо, защото не съм се хвалил в темата "колко ви гори джипката"; макар, че съм с този "допотопен" двигател на дълъг път ми стигат 8, но обувката ми е 44 номер и тежи. Когато кара жената и 7 са достатъчни. Паджерото е късо и без излишни железа.
                          Нямам коректор за студен старт, но си пали с едно подгряване и завъртане и при -10.
                          Мразя да се хваля, само доуточнявам...

                          Коментар


                          • #14
                            До: Pajero 2,5 TDi - въпроси за ГНП и разход

                            Здравейте,с тези гуми 31-ци ти харчи даже мн.малко,работи ти по шумно,защото си му дал мн. аванс,и трето при това време трябва да ти пали от раз и без свещи/още не е студено/.Виж си компресията.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Pajero 2,5 TDi - въпроси за ГНП и разход

                              Здрасти Pajerovod . Благодаря за комплимента . Сега ми се струва , че трябва да разкажа за историята на подгряването ми . Като закупих Pajeroto ми направи впечатление , че времето за подгряване е около 2 - 3 сек . според мене малко . Сивия пушек си го имаше заедно с помайването в работата . След около 2 дни експлоатация подгряването езчезна . Свалих ел . блока , които ги командваше ( тогава не знаех , къде се намира - под таблото вдясно до краката на пътника ) . Взех назаем за проба реле от друго pajero ама GLS . Значи според ел . схемите в този форум ( струва ми се благодарение на теб ) прилича на Super Quick Glow т . е . с вторично да го наречем подгряване . Моето обаче командваше и вентилатора на интерколера . Рискувах и пробвах с другото реле - една букса остана свободна , системата работеше идеално , а времето за нагряване беше повече от 3 - 4 сек . в зависимост от температурата на охл . течност . Това показа проблем в командването , а не в изпълнението . Мойто го пренаправих с един приятел спец . Е тогава изгорях и свещите . При прерабатката обаче релето не правеше разлика между студен и топъл ДВГ , което ме дразнеше . Попаднах на работещо реле Auto Glow . Свързах го и заработи с време при студен ДВГ около 8 сек - при топъл 2 сек . Пак не е истинско , ако намеря оригинал на добра цена ще го взема . Иначе за този разход , който посочваш съм чувал за дълга база . Това ми е целта . Смятам , че този ДВГ се е доказал затова производителя го монтира толкова дълъг период . Ако беше монтирал някоя "мека газ " щеше да бъде направо в крак с технологийте , но така си е по надежден .
                              MITSUBISI PADJERO 2,5 TDI. 1994 Г. Кандидат ретро.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X