Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за DPF филтър PAJERO 4

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Въпрос за DPF филтър PAJERO 4

    GADA , привет!
    Не е за заключване темата.Това , което знам е как да накарам , с помощтта на диагностичния апарат , този двигател да заработи в режим "принудителна регенерация".Това което не знам е как се премахва режима "регенерация" от управлението.Схващаш я разликата , нали.
    Успех и сподели за развитие на случая!
    Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

    Коментар


    • #17
      От: Въпрос за DPF филтър PAJERO 4

      Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение
      .Това което не знам е как се премахва режима "регенерация" от управлението.
      Ами например като излъжеш диференциалния датчик за разликата в налягането. Или по-точно в липсата на увеличение на диференциалното налягане. Не знам как е точно при Р4, но принципът е еднакъв.

      Коментар


      • #18
        От: Въпрос за DPF филтър PAJERO 4

        Ок , напълно съгласен.И веднага питам :Това не би ли довело до изгасване на лампата за ПДФ. Благодарско!
        Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

        Коментар


        • #19
          От: Въпрос за DPF филтър PAJERO 4

          Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение
          Това не би ли довело до изгасване на лампата за ПДФ.
          Сигурно не автоматично. Това е записана грешка в компа и трябва да се премахне.
          След това, ако диференциалното налягане остава еднакво, независимо дали се лъже по електронен път или да речем с бленда в изкормения ДПФ, би трябвало повече да не светва. И това е без да се модва софтуерно компа, така че да не търси ДПФ, а само с външно "прелъгване"

          Коментар


          • #20
            От: Въпрос за DPF филтър PAJERO 4

            Още веднъж благодаря!
            И днес научих нещо.А колегата GADA знае къде по-близо от София може да намери компетентен отговор на въпроса си.
            Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

            Коментар


            • #21
              От: Въпрос за DPF филтър PAJERO 4

              Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
              След това, ако диференциалното налягане остава еднакво, независимо дали се лъже по електронен път или да речем с бленда в изкормения ДПФ, би трябвало повече да не светва.
              Всъщност ECU-то очаква диференциалното налягане бавно да се увеличава с натрупването на сажди в DPF филтъра. И съответно рязко да спадне при успешна регенерация/изгаряне на саждите.
              Ако се увеличи прекалено бързо обикновенно следва грешка: запушен DPF.
              Ако не се увеличи достатъчно при пробег около средния за последните 5 регенерации пак следва грешка: нещо от типа 'неефективен DPF' или 'Antipolution fault'.
              Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD
              Suzuki Grand Vitara 1.6
              LZ1ZPM

              Коментар


              • #22
                От: Въпрос за DPF филтър PAJERO 4

                Първоначално публикуван от Zarhi Преглед на мнение
                Ако не се увеличи достатъчно при пробег около средния за последните 5 регенерации пак следва грешка: нещо от типа 'неефективен DPF' или 'Antipolution fault'.
                Ето това е важно. Значи най-добре е да му се каже на компа, повече да не се интересува от ДПФ-а.
                Възможно е разбира се да се симулира пак с електронния сигнал, между дифманометъра и ЕКУ-то, който си е аналогов и се манипулира сравнително лесно. Но в този век вече никой не се занимава с аналогова електроника

                Коментар


                • #23
                  От: Въпрос за DPF филтър PAJERO 4

                  Тука автомобил , който сигнализира "antipolution fault" малко няма да бъде пропуснат от техническия преглед. Без ТП няма ГО и колата не учавства в движението!
                  пп Темата не е изчерпана , но времето напредна.
                  Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Въпрос за DPF филтър PAJERO 4

                    Имаме колега,успешно премахнал ДПФ филтъра на Фрилендър 2ра серия.Ето в тая тема ,пост 11.Темата е от преди 2 г. и повече,така че може да даде инфо за интервенцията.

                    http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=133619
                    Nissan Terrano II TDI 2700 2002g. avtomat - три вратичко.... )
                    ".....ама сега пазара е пълен с джипове де, на тях даже JEEP пише ....."

                    Коментар


                    • #25
                      От: Въпрос за DPF филтър PAJERO 4

                      Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                      Възможно е разбира се да се симулира пак с електронния сигнал, между дифманометъра и ЕКУ-то, който си е аналогов и се манипулира сравнително лесно.
                      Всъщност се симулира изключително трудно. Диференциалното налягане се променя в зависимост от количеството изгорели газове, които преминават в момента през DPF-а. ECU-то знае обороти, температура преди и след турбото, атмосферно налягане, налягане след турбото, точно количество впръскана нафта и момент на впръскване и съответно коригира показанието на диференциалния датчик.
                      Слагането на права тръба вместо DFP се хваща моментално. Слагането на подходящо резонаторно гърне временно заблуждава ECU-то, но след няколко стотин километра все пак ще установи че тоя DPF не задържа сажди и пак светка лампата.

                      DPF-а е без значение за технически преглед ако мерят само с газ анализатор. Обаче ако мерят димност/твърди частици веднага ще установят че DPF-а липса или не работи ефективно.
                      Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD
                      Suzuki Grand Vitara 1.6
                      LZ1ZPM

                      Коментар


                      • #26
                        От: Въпрос за DPF филтър PAJERO 4

                        Първоначално публикуван от Zarhi Преглед на мнение
                        ...
                        На мен и на теб явно са ни интересни процесите отвътре, но да обобщим за пусналия темата GADA - явно остава само префлашване на ЕКУ-то. Обаче кой, къде и за колко, аз не знам. Дано ти пише с оферта някой на ЛС, защото пък в темата не може.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Въпрос за DPF филтър PAJERO 4

                          Привет! "Reconfigure powertrain control module" се знае теоретически.
                          Следва въпрос: Колко струва за клиента цялата процедура ( физическото премахване на ПДФ и смяна на софта)?
                          И някои и други коментари , предизвикани от премахването на каталитични гърнета и ПДФ.Екологичната им част е друга тема.Техническата и тя май е за друг раздел.
                          На всички успех и със здраве!
                          пп Тука ми се е случвало да спрат автомобил от технически преглед , защото не му работи броячът за изминати километри.
                          Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Въпрос за DPF филтър PAJERO 4

                            Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                            На мен и на теб явно са ни интересни процесите отвътре, но да обобщим за пусналия темата GADA - явно остава само префлашване на ЕКУ-то. Обаче кой, къде и за колко, аз не знам. Дано ти пише с оферта някой на ЛС, защото пък в темата не може.
                            И аз затова се включих.Нали се учи постоянно
                            Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Въпрос за DPF филтър PAJERO 4

                              Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение
                              пп Тука ми се е случвало да спрат автомобил от технически преглед , защото не му работи броячът за изминати километри.
                              Мааай не говориш за Враца?
                              Последно редактирано от Паджеровод; 29-05-14, 12:36. Причина: буквичка

                              Коментар


                              • #30
                                От: Въпрос за DPF филтър PAJERO 4

                                Белгия. И от мен
                                Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X