Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Шасито на пикапа Л200 се предаде.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Шасито на пикапа Л200 се предаде.

    Първоначално публикуван от Петьо Джартов Преглед на мнение
    Това вече хич не ме кефи.
    Ебати,аз за любовница не полагам такива грижи бе!
    Закърпвам го,омазвам го с някакви подобни лайна и газ до край,и колкото изкара.
    Абе аз малко издевателствам повечеко над него и затова с сгъна.
    Като се позамисля малко последно му бях сложил 30 циментови диречета,ама от дебелите.
    Днес разбрах че тежали по 50 кг=1500кг,ама имаше и още около 100кг камъни и една чугунена мивка и около 100кг дъски
    Добре, че изобщо е удържало
    Хипопотамът е интересно животно- колкото по-затъва в калта, толкова по-голяма уста отваря.
    0878226696; 0876927507

    Коментар


    • #17
      От: Шасито на пикапа Л200 се предаде.

      Първоначално публикуван от ahead70 Преглед на мнение
      Добре, че изобщо е удържало
      Tи на това удържало ли му викаш???
      Ако беше удържало нямаше да се жалвам сега.
      А двигателя и трансмисията не го усещат тоя товар.
      Японска работа,друго си е руското,понася поне три пъти над нормата!

      Коментар


      • #18
        От: Шасито на пикапа Л200 се предаде.

        От ръждата е сгънало, ако рамата е без корозия няма да подаде дори и с тва което си и качил, по скоро ресор ще строши. Поизкърпи я и си карай
        ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

        Коментар


        • #19
          От: Шасито на пикапа Л200 се предаде.

          Първоначално публикуван от Петьо Джартов Преглед на мнение
          Това вече хич не ме кефи.
          Ебати,аз за любовница не полагам такива грижи бе!
          Закърпвам го,омазвам го с някакви подобни лайна и газ до край,и колкото изкара.
          Абе аз малко издевателствам повечеко над него и затова с сгъна.
          Като се позамисля малко последно му бях сложил 30 циментови диречета,ама от дебелите.
          Днес разбрах че тежали по 50 кг=1500кг,ама имаше и още около 100кг камъни и една чугунена мивка и около 100кг дъски
          А не, и ние караме и даваме газ до края, ама като ще се дава газ да се знае че е читава работата.
          Виж ако ще е за закърпване на положението става. Казвам ти от опит точно със същия "филм" първи път само го закърпихме където беше тръгнало и мазнахме отгоре боичка после неподозирайки под новата боя беше станало по-лошо и си отвоихме пак работа за същия проблем. Така и с мотора беше грееше чат пат с платформата и товар почнаме със смяна на това онова, докато на път гръмна радиатора след което последва ново желязно казанче на радиатора, водна помпа, термостат, гарнитура на главата (там шлайф и т.н.), антифриз и масло. Останаха сега едни нови подгревни свещи че старите нещо почнаха да си заминават мисля. И поне знаме че 2.8-цата е ок и може да си вършиме работа
          '98г. Mitsubishi Pajero II 2.8tdi Super Select къса база фейслифт
          '95г. Mitsubishi Pajero II Super Select къса база - за "лек" offroad - coming soon :)
          И разни BMW-та...

          Коментар


          • #20
            От: Шасито на пикапа Л200 се предаде.

            Първоначално публикуван от Петьо Джартов Преглед на мнение
            Tи на това удържало ли му викаш???
            Ако беше удържало нямаше да се жалвам сега.
            А двигателя и трансмисията не го усещат тоя товар.
            Японска работа,друго си е руското,понася поне три пъти над нормата!
            Тц, не съм съгласен УАЗа ( джип ) го товаря с кубик и половина суров дъб и му идва тежко. Не знам в килограми колко е. Но преди години със служебния УАЗ докарах от 90 км един тон грозде без проблем. По книга му дават 600 кг и двама човека. Та твоето си е било бая претоварване .
            На нас клиренс ни трябва , не скорост

            Коментар


            • #21
              От: Шасито на пикапа Л200 се предаде.

              [QUOTE=aldr;2352362.. УАЗа ( джип ) го товаря с кубик и половина суров дъб и му идва тежко...[/QUOTE]

              Ми да се е родил поп,та да пее...А кубик и полоовина суров дъб е има нема тон...Ама като е изгорело шасито и две тухли са много.
              За кърпенето един съвет:Изправи геометрията на шасито,фиксирай го с разпонки и тогава режи и заварявай.Ако можеш да свалиш шаблон на гредите и да ги изрежеш на лазер,а след това да ги съчлениш,смятай че това е последното нещо за което ще се грижиш следващите 10 години.

              Коментар


              • #22
                От: Шасито на пикапа Л200 се предаде.

                Първоначално публикуван от fill Преглед на мнение
                Ми да се е родил поп,та да пее...А кубик и полоовина суров дъб е има нема тон...Ама като е изгорело шасито и две тухли са много.
                За кърпенето един съвет:Изправи геометрията на шасито,фиксирай го с разпонки и тогава режи и заварявай.Ако можеш да свалиш шаблон на гредите и да ги изрежеш на лазер,а след това да ги съчлениш,смятай че това е последното нещо за което ще се грижиш следващите 10 години.
                Фил , че той толко си събира , без задна седалка де .
                На нас клиренс ни трябва , не скорост

                Коментар


                • #23
                  От: Шасито на пикапа Л200 се предаде.

                  Първоначално публикуван от aldr Преглед на мнение
                  Фил , че той толко си събира , без задна седалка де .
                  Събира,събира....78ма бях част от 17-членния екипаж на трабант,основната част от симитлийския стрелкови клуб.Верно тогава бехме по едно джезве кокали,ама си бехме бройка...

                  Коментар


                  • #24
                    От: Шасито на пикапа Л200 се предаде.

                    А и ти си участвал в експерименти...., отдавна беше връщам се от обект и така се случи че бях сам и в кресненското дефиле ме стопират работници от пътното. Можеш ли да ни откараш до Симитли че нашия транспорт се развали. Отговорих им ако се съберете. На слизане ги броих ....13 ....
                    На нас клиренс ни трябва , не скорост

                    Коментар


                    • #25
                      От: Шасито на пикапа Л200 се предаде.

                      Първоначално публикуван от fill Преглед на мнение
                      Ако можеш да свалиш шаблон на гредите и да ги изрежеш на лазер,а след това да ги съчлениш,смятай че това е последното нещо за което ще се грижиш следващите 10 години.
                      Да да,обезателно така ще го направя.Но не е толкова страшно,най страшното е с номера, че никак не ми се разправя с ченгетата.
                      Така или иначе ще се мъча да го заобиколя някак си.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Шасито на пикапа Л200 се предаде.

                        Първоначално публикуван от Петьо Джартов Преглед на мнение
                        ....
                        Така или иначе ще се мъча да го заобиколя някак си.
                        Само, ако возилото ще си остане "вечно твое". Вероятността да ти сверяват номер рама на улицата (в твоя случай), клони към 0 (нула).
                        Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                        тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                        Коментар


                        • #27
                          От: Шасито на пикапа Л200 се предаде.

                          И аз бая се чудех за кантара,но се оказа,че има защо да е сложен. Посъветваха ме да си го осатвя. Така намерих нов и го сложих. Нищо не ми пречи.
                          Ако се разровиш ще намериш и ти. По моргите има още доста части.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Шасито на пикапа Л200 се предаде.
                            Два дена умувах, и го чаках да да се оправи само ама ......цък ! Днес реших да викам неволята.
                            Бях се зарекъл с кенефи и гнилочи да не се разправям ама няма кой.
                            Почнах да го поразкостя и започнах с ауспуха-гнилоч за боклука.
                            Викам си няма проблем,един аспух не е нищо.Да ама не.
                            Тръбичките на задния спирачен кантар докато ги пипнах и се счупиха.
                            Кантара и той за боклука.
                            Доста се разочаровах за кратко време.
                            Все пак започнах със кърпенето,обаче без много-много мерак.
                            Малко ще го карам на уволнявка.Ама ще го барна де !
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_2278.jpg
Прегледи:1
Размер:191.7 КБ
ID:5543221
                            Почнах го със тръбата заварена към новата ламарина.
                            Ще го облека от всички страни.
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_2280.jpg
Прегледи:1
Размер:167.5 КБ
ID:5543222

                            Без големия съветник не става.
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_2281.jpg
Прегледи:1
Размер:170.8 КБ
ID:5543223
                            От тази страна ще е толкова,понеже там си е номера на рамата.
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_2282.jpg
Прегледи:1
Размер:155.2 КБ
ID:5543224
                            Старата тръба.Не става и за скрап.
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_2283.jpg
Прегледи:1
Размер:172.1 КБ
ID:5543225

                            Новата стара тръба.Най здравото нещо по пикапа.
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_2284.jpg
Прегледи:1
Размер:136.2 КБ
ID:5543226
                            Опорите на тампоните и те са за боклука,и там ще иде един половин ден.
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_2284.jpg
Прегледи:1
Размер:136.2 КБ
ID:5543226
                            Ето го кантарчето,чисто ново !
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_2285.jpg
Прегледи:1
Размер:156.2 КБ
ID:5543227
                            Всички спирачни тръбички за боклука.
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_2286.jpg
Прегледи:1
Размер:129.6 КБ
ID:5543228


                            Какво ще стане ако отстраня този изгнил кантар.Дали ще е проблем?
                            Предполагам че ще е правил някой друг подобни кастрации !

                            Последно редактиран от Петьо Джартов ; Вчера в 18:30 Причина: доп

                            Коментар


                            • #29
                              От: Шасито на пикапа Л200 се предаде.

                              Беше писал че ще го направиш отначало мисля че щеше да е по бързо и по добре.
                              Grand Vitra ddis 2008
                              SEAT Althea XL tsi 2010
                              Mitsubishi Canter

                              Коментар


                              • #30
                                От: Шасито на пикапа Л200 се предаде.

                                Първоначално публикуван от Петьо Джартов Преглед на мнение
                                ...
                                Тръбичките на задния спирачен кантар докато ги пипнах и се счупиха.
                                Кантара и той за боклука.
                                ...Ето го кантарчето,чисто ново !

                                [ATTACH=CONFIG]657227[/ATTACH]

                                Какво ще стане ако отстраня този изгнил кантар.Дали ще е проблем?
                                Предполагам че ще е правил някой друг подобни кастрации !
                                Кантара на Паджеро е същия ( по моргите вървят от 20-40 лева читави )
                                Последно редактирано от nickbochev; 04-12-13, 20:02. Причина: редукция на цитата
                                Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
                                New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X