Честито, Вени! На мен като започна да ми грее Бенца се оказа 3 в 1 - скапано виско, заял термостат и напълно запушен радиатор. След смяна на трите колата чака за смяна на гарнитура на глава (с прешлайфане). И това ако главата не е пукната, разбира се! Като се взема кола и жена втора употреба, има особености!
За целта ти трябва и чешма с маркуч.
Също ще са ти от полза и две парчета Г-образни кривки от някакъв маркуч от охладителна система от нещо, които са подходящи за надяване върху щуцерите на парното. Като ги поставиш с отворите нагоре, може да си наливаш удобно и накисваш, колкото искаш.
Успех!
По въпроса с парното преди две години стигнах до по-радикални мерки. С помощта на Великата японска майка, свалих радиаторчето и след много клизми все пак разпоих казанчетата. С парче от щека за масло изчистих отлично тръбичките.
Ефектът беше поразителен. При П2 радиаторите са направени по честния начин - от месинг, та освен, че са трайни подлежат лесно на ремонт с горелка и припой. Проблемът с клапата дойде по-късно.
"Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Мисия " С меглио до Африка" приключи успешно, само дето не разбрах как се напълни купето с вода Целият килим е мокър. Когато промивах радиаторчето с маркуча от чешмата е протекло от някъде. След това при теставато на парното всичко беше наред. Както и да е, важното е, че ще има топлина...
П.п. При мен събра само 3/4 от една бутилка препарат. Може би късата база е с по-малък радиатор..
Здравейте.И един тъп въпрос от мен.На дълго Паджеро 99г как докарват стут отзад, защото има маркучи само от топлата вода, въздуховоди-няма?Чрез Пелтие ли?Поздрави!
Коментар