Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Паджеро 2 - проблем с парното

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Паджеро 2 - проблем с парното

    Три пъти пу, пу..
    Ама антифриза не е мазен, маслото не е мокро, мехури подозрителни няма.

    Простото обезвъздушаване, направено от жена ми, и със съответното недоверие, повторено от мене, не доведе до положителен резултат.
    Това, че по това време изправих джипа на 30 и повече градуса с предницата нагоре, също.

    В събота смятам да направя по-сложното - да затворя входния маркуч към задния отоплител.
    Ако и това не помогне, започвам с разглобяването.

    Ще се пробвам като гинеколог, пък дано намеря две евра на цяло. Лошото е, че изходящия маркуч от предния отоплител е студен...

    Коментар


    • #17
      От: Паджеро 2 - проблем с парното

      Моето категорично няма нужда от обезвъздушаване - просто наливам и няма грижи. По спомени на дизеловото също нямаше грижи с това. А за студения маркуч - възможно е твоето да е с кранче. Моето и всички, които съм гледал имат само клапа и пита, директно свързана към маркучите за вход/изход. Пожелавам ти да е с кранче и задвижката му да се е разместила
      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

      Коментар


      • #18
        От: Паджеро 2 - проблем с парното

        Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
        Моето категорично няма нужда от обезвъздушаване - просто наливам и няма грижи. По спомени на дизеловото също нямаше грижи с това. А за студения маркуч - възможно е твоето да е с кранче. Моето и всички, които съм гледал имат само клапа и пита, директно свързана към маркучите за вход/изход. Пожелавам ти да е с кранче и задвижката му да се е разместила
        Пфу....
        Не ща да е с кранче.. ще да е уникат рядък някакъв..

        Ако клизмата не помогне, аутопсията ще покаже...

        Ама пусто, англичаните си решават тия дертове само с обезвъздушаване - поне из форума, де..

        Коментар


        • #19
          От: Паджеро 2 - проблем с парното

          Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
          ...

          Ама пусто, англичаните си решават тия дертове само с обезвъздушаване - поне из форума, де..
          То хубаво, ама от къде ще дойде тоя въздух, като нищо не е барано? Колко са радиаторите за парното, че не разбрах?

          Коментар


          • #20
            От: Паджеро 2 - проблем с парното

            Ами нищо не те бърка, да махнеш изходящия маркуч на парното и да видиш какво се случва. Може да махнеш и двата и с маркуча да направиш една клизма на радиаторчето.
            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

            Коментар


            • #21
              От: Паджеро 2 - проблем с парното

              Вени, провери при 2.8 има ли кранче преди радиатора (за съжаление нямам документация за твоя двигател и не мога да помогна!) и ако има почни от там! Както ти е писал Ники виж дали управлението му нещо не се е прецакало или самото кранче не се е запушило!
              Ако нямаш кранче продухай радиаторчето и виж дали то не е запушено (Сашко ти е дал достатъчно красноречив пример как може да стане това).
              Ако има добра проходимост остава въздушна възглавница. Въпросът е, ако е от въздух проблема, защо не се самообезвъздушава - тази система е проектирана така, че да няма нужда от принудително обезвъздушаване.
              Напълно излишно е да ровиш по клапите за въздух! Там е един филм..., който съм гледал и не бих ти препоръчал!
              Щом изходящия маркуч е студен, нямаш дебит през радиаторчето.

              Коментар


              • #22
                От: Паджеро 2 - проблем с парното

                Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                То хубаво, ама от къде ще дойде тоя въздух, като нищо не е барано? Колко са радиаторите за парното, че не разбрах?
                Андро, два са пустите радиатори - един за отпред, и един под задната седалка. Вързани са паралелно. Задния бачка яко - ще и омекне на щерката детското столче чак..

                Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                Ами нищо не те бърка, да махнеш изходящия маркуч на парното и да видиш какво се случва. Може да махнеш и двата и с маркуча да направиш една клизма на радиаторчето.
                Ники, след некои размисли натам отиват нещата. Единственото, което мисля да сторя преди това е, да защипя единия от двата маркуча, дето отиват към задния отоплител - белким се размине с това принудително продухване.

                Първоначално публикуван от radikyokushin Преглед на мнение
                Вени, провери при 2.8 има ли кранче преди радиатора (за съжаление нямам документация за твоя двигател и не мога да помогна!) и ако има почни от там! Както ти е писал Ники виж дали управлението му нещо не се е прецакало или самото кранче не се е запушило!
                Ако нямаш кранче продухай радиаторчето и виж дали то не е запушено (Сашко ти е дал достатъчно красноречив пример как може да стане това).
                Ако има добра проходимост остава въздушна възглавница. Въпросът е, ако е от въздух проблема, защо не се самообезвъздушава - тази система е проектирана така, че да няма нужда от принудително обезвъздушаване.
                Напълно излишно е да ровиш по клапите за въздух! Там е един филм..., който съм гледал и не бих ти препоръчал!
                Щом изходящия маркуч е студен, нямаш дебит през радиаторчето.
                Ради, изтекоха ми очите днес от четене, и се оказа, че ако има кранче, ще да е едно от малкото такива, да не кажа единственото...
                Според книгите кранче няма. Според всичко прочетено по руските и английските форуми - пак - няма...

                И остава пустото радиаторче - от какво да се запуши точно, единствено и само то?
                За клапи - не ми се почва да ми се мисли - като знам при другата ми марка за какво става дума. Но всички останали си работят безупречно!

                В събота ще ползвам жокер от приятелски сервиз, дето правят, каквото кажа - ще го промият пустото радиаторче. При жега на входа и студ на изхода май друго не остава.

                Пфуу, все на мен ли бе.... баси каръка съм..

                Абе, дали да не вземем да се съберем някъде, на Паджеро-мийтинг, и да взема да почерпя, а?
                Пък, всеки минал през Филибето и не обадил се, е голям грешник, да знае!!!!!

                Коментар


                • #23
                  От: Паджеро 2 - проблем с парното

                  "И остава пустото радиаторче - от какво да се запуши точно, единствено и само то" Знаеш от какво - от ЕГН-ето. Успех друже.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Паджеро 2 - проблем с парното

                    Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                    .. Знаеш от какво - от ЕГН-ето. Успех друже.
                    Братко, щом се е родило след мен, и е под петдесетака, егн-то не го лови - младичко е...
                    Ще ти се обадя веднага, щом се изясни дерта.

                    Поздрави!

                    Коментар


                    • #25
                      От: Паджеро 2 - проблем с парното

                      Хепиенда в подробности.

                      В събота започна едно промиване, едно киснене, едно плакнене.
                      От клетото радиаторче на предното парно излязоха и червата, и апандисита му.
                      След пране като по тв реклама на бонукс, след няколкочасова терапия от радиаторчето взе да тече чиста водица - и в двете посоки.

                      Люююс, новия антифриз, и със скрита надежда - боц - на клавиатурата на климатроника...

                      Йок!!!

                      Категорично, и на чист български - йок. Бахър пиниз, и студ космически на бели снежинки лъха от предните дефлектори.

                      О, йе, тъмороу започва голямото изтърбушване.

                      Е, днес го разпорих пустото парно мицубишево, и констатирах, че клапата, която пуска жегата от радиаторчето към купето, не желае да мърда.

                      И тъкмо се приготвих с една свинска опашка да фиксирам двете основни положения - жега зиме, и студ лете, и реших да поразбутам двигателчето, дето управлява клапата.

                      Гадно направено, с червячна предавка, не дава да го размърдаш от към изхода. Моторчето - съвършено недосегаемо, освен ако се свали двг, ск, и рк.
                      И таблото, де, между другото.

                      Ники одеве спомена за гинекологични наклонности. Да, имам ги!!!
                      С това, дето направих, вече мога да поставя спирала на зелена еуглена!!

                      Моторчето мърда, режимите студ и жега са ярко разграничени, и след къпането на радиаторчето в купето на паджерото е Африка.

                      Руснаците викат - Ташкент!!!


                      Ако някой има такъв дерт, мога да давам МЦУ - това са Много Ценни Указания.
                      Да не се налага, де.

                      Хепиенда е налице - жената и децата няма да дзиндзирикат през зимата.
                      Моралното удовлетворение в мен е налице.

                      Какво по-хубаво!

                      Коментар


                      • #26
                        От: Паджеро 2 - проблем с парното

                        Честита победа колега.Дано никога повече не повтаряш това упражнение!Топло да ви е през зимата,прохладно през лятото.
                        Сузуки Витара ДБ 2.0 H20A

                        Коментар


                        • #27
                          От: Паджеро 2 - проблем с парното

                          Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
                          Хепиенда е налице - жената и децата няма да дзиндзирикат през зимата.
                          Моралното удовлетворение в мен е налице.

                          !
                          Бравос!
                          Не разбрах обаче как така изходът на радиаторчето беше студен щом като се оказа клапа на въздуха?

                          Коментар


                          • #28
                            От: Паджеро 2 - проблем с парното

                            Вени браво... Радвам си за теб !

                            Коментар


                            • #29
                              От: Паджеро 2 - проблем с парното

                              Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                              Бравос!
                              Не разбрах обаче как така изходът на радиаторчето беше студен щом като се оказа клапа на въздуха?
                              На това му се казва "каръщина"!! Едновременно запушване и отказ на моторчето за клапата!!

                              Браво Вени! Ако ми се наложи да правя ремонт на мотора през ауспуха,вече знам кого да търся!!
                              088пет722пет99
                              http://www.hydropompi.com/

                              Коментар


                              • #30
                                От: Паджеро 2 - проблем с парното

                                Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                                Бравос!
                                Не разбрах обаче как така изходът на радиаторчето беше студен щом като се оказа клапа на въздуха?
                                В случая и акулата беше глуха, и свирката без топче...
                                Относително горещия входен маркуч, на който се опарих, определено беше горещ, а относително хладния изходящ, си беше направо студен, особено след като се опарих преди секунди.

                                Та така - 2 в 1...
                                То е ясно, че клапата е била каръка, ама сега, след промивката, в купето не е топло, а е горещо....Африка....Ташкент дори!!!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X