Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Няколко въпроса от един новак с Шогун 3.0 V6 95г.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Няколко въпроса от един новак с Шогун 3.0 V6 95г.

    Колега аз доста гледах ,пробвах и за 5-6000 хиляди лева не можах да намеря нищо свястно - или изгнили или на по 200 хиляди мили с много кусури та за това реших да направя тая крачка.
    Другото е че направих и услуга на 3ма приятели който си доидоха с нея не плащаха билети за самолет и цената пак стана като в България.
    1500 паунда я взехме ама няма забележки - след малко ще отиде в друг сервиз да я видят и там (Този който ми препоръча колегата Стоян) та да видим!
    По скъпо ще ми седне от тези в БГ ама аз си я харесвам!
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:1
Размер:153.1 КБ
ID:5457333Натиснете снимката за да я уголемите

Име:7.jpg
Прегледи:1
Размер:102.0 КБ
ID:5457334Натиснете снимката за да я уголемите

Име:8.jpg
Прегледи:1
Размер:130.0 КБ
ID:5457335Натиснете снимката за да я уголемите

Име:6.jpg
Прегледи:1
Размер:98.6 КБ
ID:5457336
    Само един път да си я взема и много ще се радвам!
    Прави каквото трябва ,да става каквото ще!

    Коментар


    • #47
      От: Няколко въпроса от един новак с Шогун 3.0 V6 95г.

      Моето Шогунче е вече в препоръчаният сервиз и довечера ще ми кажат резултатите !
      Еладжиите оправили кабелите само лампата на ръчната не са - свети когато си иска!Иска ми се да питам как стои въпроса с бушоните който са отвън до двигателя?

      Казаха ми че само по морги ги имало!
      Прави каквото трябва ,да става каквото ще!

      Коментар


      • #48
        От: Няколко въпроса от един новак с Шогун 3.0 V6 95г.

        Първоначално публикуван от Bloodtaint Преглед на мнение
        Колега аз доста гледах ,пробвах и за 5-6000 хиляди лева не можах да намеря нищо свястно - или изгнили или на по 200 хиляди мили с много кусури та за това реших да направя тая крачка.
        Другото е че направих и услуга на 3ма приятели който си доидоха с нея не плащаха билети за самолет и цената пак стана като в България.
        1500 паунда я взехме ама няма забележки - след малко ще отиде в друг сервиз да я видят и там (Този който ми препоръча колегата Стоян) та да видим!
        По скъпо ще ми седне от тези в БГ ама аз си я харесвам!
        [ATTACH=CONFIG]552932[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]552933[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]552934[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]552935[/ATTACH]
        Само един път да си я взема и много ще се радвам!
        Пожелавам ти много радост с този джип повече кал и много безаварийни километриА после и
        ВСЕКИ МОЖЕ ДА КАРА БЪРЗО ,А НИЕ МОЖЕМ ДА МИНЕМ ОТКЪДЕТО СИ ИСКАМЕ
        0888 967 109
        0877 967 109

        Коментар


        • #49
          От: Няколко въпроса от един новак с Шогун 3.0 V6 95г.

          С здраве да го караш.
          Pajero 2.8 tdi GLS къса база

          Коментар


          • #50
            От: Няколко въпроса от един новак с Шогун 3.0 V6 95г.

            Първоначално публикуван от Bloodtaint Преглед на мнение
            Моето Шогунче е вече в препоръчаният сервиз и довечера ще ми кажат резултатите !
            Еладжиите оправили кабелите само лампата на ръчната не са - свети когато си иска!Иска ми се да питам как стои въпроса с бушоните който са отвън до двигателя?

            Казаха ми че само по морги ги имало!
            И в обявите за продажба на Мицубишита на части тук във форума
            >>MI SUBI HI >< ShoguN<< 3.0 V6 24, автоматик , къса база
            Защото така ми харесва...
            Телефон: НЯМАМ
            Когато немогат да стигнат нивото ти,хората започват да те плюят

            Коментар


            • #51
              От: Няколко въпроса от един новак с Шогун 3.0 V6 95г.

              Имам още един въпрос:
              Тъй като нямам перка на двигателя дали мога да си взема (от моргата или някои колега който си разпродава машината на части)ако не е същия като моя мотор(3.0 V6)? Дали са съвместими?
              Прави каквото трябва ,да става каквото ще!

              Коментар


              • #52
                От: Няколко въпроса от един новак с Шогун 3.0 V6 95г.

                Според този сайт номерата на перките съвпадат:
                Группа: 14 Подруппа: 110 Номер: 10500
                Това е на всички П2! Дали е вярно това?
                Прави каквото трябва ,да става каквото ще!

                Коментар


                • #53
                  От: Няколко въпроса от един новак с Шогун 3.0 V6 95г.

                  Оф май ще ми трябва и виско
                  Группа: 14 Подруппа: 110 Номер: 10514
                  Гледам и те са с един и същ номер за всички П2 дали са съвместими?
                  Прави каквото трябва ,да става каквото ще!

                  Коментар


                  • #54
                    От: Няколко въпроса от един новак с Шогун 3.0 V6 95г.

                    Не гледай сайтовата номерация по картинките , а графата (Код/Замена) до която се стига след като кликнеш в дясно на реда с тази номерация

                    Това ти е каталожния номер на перката MD050475 , а това на виското MD303502
                    Еднакви са с 3,5 ,но не и с 2,8
                    Последно редактирано от Ne_Razbral_4o; 27-02-13, 21:20.
                    >>MI SUBI HI >< ShoguN<< 3.0 V6 24, автоматик , къса база
                    Защото така ми харесва...
                    Телефон: НЯМАМ
                    Когато немогат да стигнат нивото ти,хората започват да те плюят

                    Коментар


                    • #55
                      От: Няколко въпроса от един новак с Шогун 3.0 V6 95г.

                      Първоначално публикуван от Bloodtaint Преглед на мнение
                      Оф май ще ми трябва и виско
                      Группа: 14 Подруппа: 110 Номер: 10514
                      Гледам и те са с един и същ номер за всички П2 дали са съвместими?
                      Търси втора ръка ще минеш по тънко 0882509555 провери за това което търсиш.Успех
                      Pajero 2.8 tdi GLS къса база

                      Коментар


                      • #56
                        От: Няколко въпроса от един новак с Шогун 3.0 V6 95г.

                        Виско втора ръка не ти препоръчвам да си взимаш.
                        I'm not Lost, I'm Discovering !

                        088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

                        Коментар


                        • #57
                          От: Няколко въпроса от един новак с Шогун 3.0 V6 95г.

                          Имах такова, само че дългата база, със същия двигател и автоматични скорости. Твоята джипка изглежда читава. По въпроса за виското няма две мнения - купува се ново ( както казва и колегата mmtrance)- около 180 лв е японско. Перката можеш да си намериш и по моргите - тя по принцип си е здрава и няма какво да и стане, освен ако е удряна и т.н., което се вижда при оглед.
                          Другото важно , което трябва задължително да направиш е смена на ремъците и ролките на двигателя. Моя Шогун беше добре поддържан и всичко си му работеше, но без видим теч от никъде ( не казвам , че не е имало - просто не се виждаше от къде тече) си доливах редовно по 150 - 200 мл антифриз. Така и не разбрах от къде е проблема - двигателя си беше супер - тих, мощен, балансиран и в добро здраве.
                          Смени си и маслото в скоростната кутия - не е евтино, но така се предпазваш от много евентуални проблеми в бъдеще. Същото важи и за маслата в раздатката и диференциалите.
                          Май много се разписах... Хайде с кеф да си го караш!
                          Калин 0886 117877, Mercedes ML 270 cdi,Mercedes E250 CDI

                          Коментар


                          • #58
                            От: Няколко въпроса от един новак с Шогун 3.0 V6 95г.

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:399472_537471509608656_45878987_n.jpg
Прегледи:1
Размер:44.8 КБ
ID:5459813Моята машина вече е с БГ номера и си е в гаража ми!
                            Следват: Ремъци ,ролки ,масла и филтри а и виско китайско ново , перка 2ра рака и дифузор имам и 2 - 3 питания към вас ама ще е със снимки
                            ама няма да е днеска!
                            За ремъци ,ролки ,филтри и масло за двигателя ми искат 1100лв ,а другите масла ще си ги сменям после аз!
                            Прави каквото трябва ,да става каквото ще!

                            Коментар


                            • #59
                              От: Няколко въпроса от един новак с Шогун 3.0 V6 95г.

                              По всяка вероятност ще сваляш глави и при късмет ще минеш само с шлайф и гарнитури, след като по такъв дебилен начин е докарана дотук. Карането на климатик при П2 не води до включане на никаква перка. Такава просто няма. Има само тази, която при теб липсва. При тези коли, стрелката за температурата, трябва да стои малко под средата на скалата. Ако я мине вече е загряла. Ако пък чакаш да отиде в червения сектор, направо се е сварила.
                              Освен ремъци и ролки си купи и водна помпа. Нея я върти ангренажният ремък.
                              Явно имаш добри механици, които за ремъци филтри и масло ти искат половината от стойността на колата.
                              Огледай все пак за стикери от сервизното обслужване в Англия. Ангренажен ремък се сменя на около 100 000 км.
                              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X