Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с Паджеро 2.8 ТД - центровка на ГНП

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Проблем с Паджеро 2.8 ТД - центровка на ГНП

    Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение
    ..
    Някой да стигна до 143 станица най-долу ....???
    И от къде точно ще ми избяга центровката, при смяна на семеринга на помпата? Това разбира се при правилно зацепена помпа.

    И нямам нищо против да ми викат и общак. Първия път уж ми бяха сменили въпросният семеринг корифеите в реномиран сервиз, с подобаващо заплащане разбира се. Понеже съм работил и аз едно време в сервиз вторият път си го направих сам.
    А за колегата се радвам, че вече всичко е наред.
    Поздрави.
    Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

    тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

    Коментар


    • #32
      От: Проблем с Паджеро 2.8 ТД - центровка на ГНП

      Първоначално публикуван от Стоян Боюков-Sariones Преглед на мнение
      И от къде точно ще ми избяга центровката, при смяна на семеринга на помпата? Това разбира се при правилно зацепена помпа.

      ................................. ..................... .........................
      Не се обиждай , но помпата може да се върти в известни граници ..... това е направено точно за да се докара предварението много точно. Ако си я докарал на белези, колата ще запали и ще работи, ама .... няма да върви както трябва или ще гори повече и т.н.
      А с индикатора си проверяваш и основното зацепване.
      Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

      Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

      Коментар


      • #33
        От: Проблем с Паджеро 2.8 ТД - центровка на ГНП

        Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение
        Като четете руски бумаги, а не оригиналните поне ги четете целите!
        Някой да стигна до 143 станица най-долу ....???
        хубаво, бе, Румба, как четем целите, и стигаме до 143 страница, пък не се спираме на 140?
        Двигателя на колегата е 4М40, а не 4D56

        Коментар


        • #34
          От: Проблем с Паджеро 2.8 ТД - центровка на ГНП

          Знам!
          Но, хода на плунжера е същия - 1 мм (+-0.03)
          Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

          Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

          Коментар


          • #35
            От: Проблем с Паджеро 2.8 ТД - центровка на ГНП

            Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение
            Не се обиждай , но помпата може да се върти в известни граници ..... .
            Хич даже не се обиждам. Тук си водиме спор.
            Та пак не разбирам как ще избяга центровката (все пак преди демонтажа се предполага, че е била наред).
            ..Приведете направляващия щифт на фланеца с направляващото отверстие в предната плоча..
            Имай предвид, че болтовете, които позволяват завъртането на помпата не се пипат.


            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Image0164.jpg
Прегледи:2
Размер:126.3 КБ
ID:5446238Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Image0058.jpg
Прегледи:2
Размер:75.9 КБ
ID:5446239
            Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

            тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

            Коментар


            • #36
              От: Проблем с Паджеро 2.8 ТД - центровка на ГНП

              Първоначално публикуван от Стоян Боюков-Sariones Преглед на мнение
              И от къде точно ще ми избяга центровката, при смяна на семеринга на помпата?
              Пост №1 първото изречение.Говорите за различни неща.

              Коментар


              • #37
                От: Проблем с Паджеро 2.8 ТД - центровка на ГНП

                Първоначално публикуван от Стоян Боюков-Sariones Преглед на мнение
                Х...................................

                Имай предвид, че болтовете, които позволяват завъртането на помпата не се пипат.

                .................. .............. ..........................
                Е как тогава сменяш семеринга???
                Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                Коментар


                • #38
                  От: Проблем с Паджеро 2.8 ТД - центровка на ГНП

                  ето така





                  снимките не са качествени, но на първата долу вляво се вижда центровъчния щифт на плочата, и отворите с резба, с които плочата, на която е монтирана помпата, се закрепва към двигателя.

                  Вероятно помпата може да се върти относно тази плоча, но за смяната на семеринга не е необходимо да се отцепва помпата от тази плоча.

                  Коментар


                  • #39
                    От: Проблем с Паджеро 2.8 ТД - центровка на ГНП

                    Колеги протече ГНП-то от пръстена на главата на помпата.
                    Първоначално публикуван от bocho64 Преглед на мнение
                    Пост №1 първото изречение.Говорите за различни неща.
                    Кой от тези според теб?:

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Zexel.jpg
Прегледи:3
Размер:129.2 КБ
ID:5446257
                    Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение
                    Е как тогава сменяш семеринга???
                    По принцип Вени е писал. Помпата се върти в плочата с щифта. Не е необходимо да се сваля въпросната плоча. Сваля се колелото със скоба и се осигурява достъп до семеринга.
                    Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                    тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                    Коментар


                    • #40
                      От: Проблем с Паджеро 2.8 ТД - центровка на ГНП

                      Става ... ама аз си го разглобявам ... всичко ....
                      Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                      Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                      Коментар


                      • #41
                        От: Проблем с Паджеро 2.8 ТД - центровка на ГНП

                        Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение
                        Става ... ама аз си го разглобявам ... всичко ....
                        Е аз лично гледам да си спестявам излишни главоболия там, където и когато това е възможно.
                        Поздрави.
                        Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                        тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                        Коментар


                        • #42
                          От: Проблем с Паджеро 2.8 ТД - центровка на ГНП

                          Първоначално публикуван от Стоян Боюков-Sariones Преглед на мнение
                          Кой от тези според теб?:
                          Позиция №2.

                          Коментар


                          • #43
                            От: Проблем с Паджеро 2.8 ТД - центровка на ГНП

                            Здравейте колеги отново. Помпата я свалих от джипа без да е свален мотора и без да свалям ангренажния капак - трудно е но не е невъзможно. Помпата не съм свалял от фланеца с центроващия штифт. Смених пръстена на главата на помпата и понеже трудно се сваля самата тя отцепих зъбното колело и смених и семера понеже знам че прави проблем. Колелото е зацепено на шпонка. Мой пропуск е че не съм погледнал белезите на зъбното колело и фланеца на помпата-Т. Затава поисках съвет и съм благодарен че получих такива. Но сега установих че белега за ГМТ на шайбата не отговаря на ГМТ на буталото. Направих нов белег и така направих последвалите центровки. Сега всичко е наред.

                            Коментар


                            • #44
                              От: Проблем с Паджеро 2.8 ТД - центровка на ГНП

                              След доста помпене на ежектора и висене по кръстовища се меракландисах да го сменя пустия семеринг. Прочетох тук там нещо и го метнах. Докарах белега на коляновия вал на нула.Белега на разпределителния вал- двете точки на зъбното колело сочат нагоре, зъбът който е между тях съвпада със стрелката на първия лагер на разпределителния вал, резката на шестостена сочи нагоре. Белега на помпата съвпада с стрелката N (Веднага решавам че не е зацепена правилно). Бележа с червена боя (Против уроки) и започва едно развиване на болтове на терсене място и едни благословии.... Забравям болта зад конзолата на климатика и естествено чупя алуминиевата плоча между помпата и двигателя. Но все пак помпата е свалена. Сменям семеринга и плочата намествам на стрелка Т зацепвам гледам че съвпада със стрелката за N. Отцепвам прехвърлям зъб преди Т зацепвам. Превъртам коляновия вал до съвпадане на белезите. Помпата съвпада със стрелката за Т. обезвъздушавам паля и чудо. Джипката изчезна в облак синкав дим съпроводен с трудно палене, нестабилна работа на двигателя и липса на празен ход. Днес след като прочетох в темата че се намества на Т преди зацепване го направих по описания в темата начин. Резултата е малко по-леко палене но само с газ, бледо черен до синкав дим и почти никакъв празен ход. Опитах да коригирам от двата болта на помпата но не постигнах кой знае е какво. За да елиминирам евентуално въздух в системата свързах направо помпата с маркуч и шише с нафта. EGR клапана е изолиран. Някой има ли идея къде бъркам и кава може да е причината за мъките ми?
                              Киа Соренто, MB A140 (Поне не съм пеша)

                              Коментар


                              • #45
                                От: Проблем с Паджеро 2.8 ТД - центровка на ГНП

                                Оплел си се като пиле в кълчища. Първо трябва да зацепиш ГНП правилно - в темата има и линк към сервизното ръководство. Второ - не разбрах какво си счупил, ама ако си разместил аванса на ГНП, трябва да направиш аванса (момента на впръскване).
                                А относно въпроса къде бъркаш: - най вече бъркаш, че си се доверил на писаниците, че виждаш ли това било проста работа. Не е проста и когато някой я подцени и реши, че ще го прави за хоби, без техническа подготовка и в домашни условия така става.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X