Обява

Свий
Няма добавени обяви.

pajero 2,5 tdi проблеми

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: pajero 2,5 tdi проблеми

    Първоначално публикуван от borko_ruse Преглед на мнение
    Пажерото оригинално има система, която включва свещите на импулси след като запалиш. Не винаги работи. При Моделите с нормален волан стои под жабката. На моето го бях направил с обикновен бутон и сутрин подгрявах от 10 до 15 сек в зависимост от външната температура. Просто и надеждно. Относно оставането без гориво- някои модели имат фина цедка на самия вход на помпата- като развиеш щуцера и се вижда. Можеш да си направиш опит да сложиш някакъв съд с гориво по-високо /например на тавана на автомобила/ и да захраниш помпата директно. Ако сутринта запали без проблем - търси причината по пътя на горивото. Малко прост /бабешки / метод, но обикновено простите неща помагат повече от технологичните
    По подгревната система всичко си е 6,и импулсното реле си бачка и ток на свещите ходи ,нещо е с горивото или дюзите се случва но джипката се ползва непрекъснато и няма как да си правя експерименти с нея. Това с тубата си е класика за елиминиране на запушен филтър или въздух в системата ,а колкото до бабешките методи те са се доказали пред доста по съвременни методи били те и в медицината........... Дано се намери време да ми го докарат пак че ми стана лошо като го чух как го форсира студен.

    Коментар


    • #32
      От: pajero 2,5 tdi проблеми

      Здравей,колега! Аз бих си направил усилието, в твоя случай, една сутрин как пръскат дюзите,преди да е пален мотора.Ей така-свързани към помпата.Не е невъзможно.И много нещо ще се изясни.Успех!
      Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

      Коментар


      • #33
        От: pajero 2,5 tdi проблеми

        Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение
        Здравей,колега! Аз бих си направил усилието, в твоя случай, една сутрин как пръскат дюзите,преди да е пален мотора.Ей така-свързани към помпата.Не е невъзможно.И много нещо ще се изясни.Успех!
        И на мен на дюзи ми намирисва но не е мой джипа за да решавам кога ми е кеф да го разхвърлям на чаркове.

        Коментар


        • #34
          От: pajero 2,5 tdi проблеми

          Някакво развитие...?
          Yamaha T max 500i/ABS/2007/50hp
          Zander 3.80m,Johnson 2T/8hp
          Vw passat 6/2.0TDI-CR/DSG6/140hp/2009
          Toyota Hilux/2KD-FTV/102hp/Double Cab/2005

          Коментар


          • #35
            От: pajero 2,5 tdi проблеми

            Първоначално публикуван от svjokera Преглед на мнение
            Някакво развитие...?
            За съжаление няма.

            Коментар


            • #36
              От: pajero 2,5 tdi проблеми

              Здравеите колеги и ас щесе включа във вашата тема, ама със моите си проблеми.Ако на някои муе ясно дами каже,защо в трабите междо турбото и инеркулера има масло,нормално лие да има някакви испарениа или изобщо нетрябва да има някакви течности.Междо другото това лие интерколер дето лежи върхо мотора нещо като радиатор.Става въпрос за ПАДЖЕРО 2.5тд. КЛАСИК 91г.

              Коментар


              • #37
                От: pajero 2,5 tdi проблеми

                Да, това е кулерът и е нормално да е омаслен отвътре, но не и да се събира много, тогава е проблем.

                Коментар


                • #38
                  От: pajero 2,5 tdi проблеми

                  Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                  Да, това е кулерът и е нормално да е омаслен отвътре, но не и да се събира много, тогава е проблем.
                  Благодаря ти колега но все още незнам колко е маслото вътре,но имам и алфа ромео 146тд.тя също го има този проблем но при нея маслото е много чак го кара в ваздушния филтар,трябвали да сменям нещо и кое.БЛАГОДАРЯ

                  Коментар


                  • #39
                    От: pajero 2,5 tdi проблеми

                    Трябва да си прецениш разхода на масло. Ако е приличен, моят съвет е да не пипаш турбото, после може да стане по-лошо.

                    Коментар


                    • #40
                      От: pajero 2,5 tdi проблеми

                      Здравейте!
                      Омасляването в кулерите си е нормално явление,повечето отдушници на картерите са вкарани преди турбото и омасляването е от картерните изпарения.
                      Лошото е когато се пропуска масло през студената част на турбото,от-там и многото масло в интеркулера. Това може да е много опасно,маслото е гориво с доста висока калоричност което може да дореде до самофорсиране на двигателя .Турбото е първоисточник на много по големи проблеми а цената за ремонт на турбо е нищо в сравнение с друг двигател или ремонт на същия.
                      Последно редактирано от lz1atm; 30-01-13, 22:08.

                      Коментар


                      • #41
                        От: pajero 2,5 tdi проблеми

                        Първоначално публикуван от lz1atm Преглед на мнение
                        Здравейте!
                        Омасляването в кулерите си е нормално явление,повечето отдушници на картерите са вкарани преди турбото и омасляването е от картерните изпарения.
                        Лошото е когато се пропуска масло през студената част на турбото,от-там и многото масло в интеркулера. Това може да е много опасно,маслото е гориво с доста висока калоричност което може да дореде до самофорсиране на двигателя .Турбото е първоисточник на много по големи проблеми а цената за ремонт на турбо е нищо в сравнение с друг двигател или ремонт на същия.
                        То след турбината няма как да се вкарат картерните пари,защото турбината ще вкара през отдушника въздух под налягане в мотора и познай какво следва....Ако ти е омаслен много кулера и мислиш че нямаш достатъчно охлаждане го свали и измий с бензин или обезмаслител и не му се бой.Ремонта на турбото не е най евтин,ако не харчи много не го пипай до като Спи.

                        Коментар


                        • #42
                          От: pajero 2,5 tdi проблеми

                          Съфорумецо boyko съвдем неумесно отговаряш с мой цитат което силно ме издразни но ще запазя добрият тон!
                          Би ли прочел няколко поста на зад за да е ясно към кой да насочиш съветите си моля.

                          Коментар


                          • #43
                            От: pajero 2,5 tdi проблеми

                            Я да уточня нещо!
                            Турбината нищо никъде не вкарва. Турбокомпресора има две части свързани с твърда връзка (общ вал). През турбината излизат изгорелите газове, които карат турбинното колело да се върти (това е работата на изгорелите газове). Понеже турбината и колелото на компресора се въртят заедно, въртенето на турбината води до засмукването на пресен въздух от компресорното колело. Та така, с едно изречение, турбокомпресора има две части турбина и компресор. Турбината няма кой да я спира (демек се върти, след като заработи двигателя). Няма такова понятие "При какви обороти започва да работи турбото ?". Има понятие максимален КПД на турбокомпресора. При превишаване на допустимо (за всеки индивидуално) налягане след компресора, се отваря байпасен клапан, пропускащ изгорелите газове покрай турбинното колело.
                            Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                            тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                            Коментар


                            • #44
                              От: pajero 2,5 tdi проблеми

                              Тя стана една ..... Тема с продължение. В темата ми има зададени въпроси от друг член на форума,моля ако някой има да му отговаря конктетно на него да прочете въпросите му и ако може да му помогне да го направи,ако ли не да не го обръщаме на общи приказки моля.

                              Коментар


                              • #45
                                От: pajero 2,5 tdi проблеми

                                Първоначално публикуван от lz1atm Преглед на мнение
                                Съфорумецо boyko съвдем неумесно отговаряш с мой цитат което силно ме издразни но ще запазя добрият тон!
                                Би ли прочел няколко поста на зад за да е ясно към кой да насочиш съветите си моля.
                                Няма нужда да се дразниш,аз съм отговорил с твоя цитат не да те критикувам а да подчертая именно за тези пари,че е Полезно да се свали и почисти кулера в този случай но не си разбрал писаното...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X