Обява

Свий
Няма добавени обяви.

pajero 2,5 tdi проблеми

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: pajero 2,5 tdi проблеми

    Първоначално публикуван от borko_ruse Преглед на мнение
    Преди да почнеш да го събираш провери блока за кривини. Този мотор има навик да криви блок. На моето го дялахме почти пет десети. Иначе и десет гарнитури да смениш ефекта е нулев. Колкото до металната гарнитура оригинално няма пажеро с такава. Проверявано е при почти всички водещи производители на гарнитури- не се произвежда за този мотор. Варианта е поръчка някъде, но не ти го препоръчвам.
    Поздрави
    Е те това с блока като го прочетох ми се наежи косата дето я нема........Блока е в норма,падна търкане но се поизчисти прилично.
    Прикачени файлове
    Последно редактирано от lz1atm; 29-11-12, 23:00.

    Коментар


    • #17
      От: pajero 2,5 tdi проблеми

      Първоначално публикуван от lz1atm Преглед на мнение
      .Блока е в норми .
      Как го измери?
      Една от причините да духа гарнитура или да цепи глава също може да е ако някой ''разбирател'' преди това му е ''наежил'' турбината до 1.5 бара, че и кусур. Не е лошо да измерите и това. Този мотор е малко ''чувствителен'' на тази тема
      На сърбела майката му е чесането.
      Борислав Борисов Русе О885 О37815

      Коментар


      • #18
        От: pajero 2,5 tdi проблеми

        [QUOTE=borko_ruse;2010996]Как го измери?
        Една от причините да духа гарнитура или да цепи глава също може да е ако някой ''разбирател'' преди това му е ''наежил'' турбината до 1.5 бара, че и кусур. Не е лошо да измерите и това. Този мотор е малко ''чувствителен'' на тази тема [/QUOTE
        Метода ми е малко примитивен но върши работа ,ползвам парче алуминиев профил 4 на 4 см много здраво и право парче .подлагам мек калай и мачкам . А предпазния клапан на колектора няма ли да сработва при намеса от към турбината на този екземпляр освен следи от добавки в охладителната система с цел продажба други намеси не се забелязват.
        Последно редактирано от lz1atm; 29-11-12, 23:58.

        Коментар


        • #19
          От: pajero 2,5 tdi проблеми

          ,ползвам парче алуминиев профил 4 на 4 см много здраво и право парче .подлагам мек калай и мачкам .[/QUOTE]
          Ако има кривина около 2-3 десети не съм убеден, че ще я хванеш по този начин. А 2 десети кривина си е доста.
          На сърбела майката му е чесането.
          Борислав Борисов Русе О885 О37815

          Коментар


          • #20
            От: pajero 2,5 tdi проблеми

            Първоначално публикуван от borko_ruse Преглед на мнение
            ,ползвам парче алуминиев профил 4 на 4 см много здраво и право парче .подлагам мек калай и мачкам .
            Ако има кривина около 2-3 десети не съм убеден, че ще я хванеш по този начин. А 2 десети кривина си е доста.[/QUOTE]

            До 2 десети и производителя пише че е в норми ,сега е с гарнитура 1.6 по каталог за този мотор гарнитурите са до 1.55 дано се излъже да покара още 500.000хиляди

            Коментар


            • #21
              От: pajero 2,5 tdi проблеми

              Колега разликата между десета и хилядна е много голяма!
              Обърни внимание на това което ти е писал колегата Борко .Има доста опит точно с тия чудеса и им знае кътните зъби
              Uaz 469 2.4 D MB
              KTM 600 ROTAX
              Hyundai Terracan 2.9 CRDI- 2 бр.
              Иво 0 9 8 осем 9 4 4 2 седем 9

              Коментар


              • #22
                От: pajero 2,5 tdi проблеми

                Първоначално публикуван от Иво82 Преглед на мнение
                Колега разликата между десета и хилядна е много голяма!
                Обърни внимание на това което ти е писал колегата Борко .Има доста опит точно с тия чудеса и им знае кътните зъби
                Влагодаря за забележката ! Тук в този форум има много знаещи и можеши хора на които съм благодарен че откликват със съвети ,за това и искам мнение.Колкото до мерните еденици правя разлика колко нули има след запетаята все още

                Коментар


                • #23
                  От: pajero 2,5 tdi проблеми

                  Щерката го започна, писна и да ме чака а съм и обещал да я водя на хижа с джипката. Машинката трака,зглобяването мина с малко ядове една скъсана шпилка на генерацията един скъсан болт на генератора.Всички ремъци и ролки сменени . Ремъка на генератора по каталог. на гейтц е 17х1060 посмъртно не е за там, с ремък 17х1080 нещата заспаха.
                  Прикачени файлове

                  Коментар


                  • #24
                    От: pajero 2,5 tdi проблеми

                    Поздравления!Споделяй как се държи машинката,след "кърпенето".

                    Коментар


                    • #25
                      От: pajero 2,5 tdi проблеми

                      Първоначално публикуван от ivonta Преглед на мнение
                      Поздравления!Споделяй как се държи машинката,след "кърпенето".
                      Благодаря! Още е рано да се каже,не е минал повече от 50 км. Сега ме мъчи прекъсването докато запали студена,почвам да елиминирам вариантите от къде може да остава помпата без нафта. Сутрин докато нареди всички цилиндри си тресе около 2-3 минути и е неприятно. Напукани маркучи няма всички скоби са проверени, ще сложа прозрачни маркучи и възвратен клапан на първо време.Някъде по темите се споменаваше семеринга на гнп но дали беше за този мотор и тази помпа не помня.

                      Коментар


                      • #26
                        От: pajero 2,5 tdi проблеми

                        Проблема със семеринга е за 2,8. За този мотор (2,5 де) не е специфичен проблем. Е не, че не е възможно все пак.
                        п.п. По-скоро се говори за подгряването. Ето ти малко за четене.
                        http://www.offroad-bulgaria.com/show...EA%FA%F1%E2%E0
                        http://www.offroad-bulgaria.com/show...EA%FA%F1%E2%E0
                        Последно редактирано от Стоян Боюков-Sariones; 03-12-12, 08:19.
                        Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                        тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                        Коментар


                        • #27
                          От: pajero 2,5 tdi проблеми

                          Първоначално публикуван от Стоян Боюков-Sariones Преглед на мнение
                          Проблема със семеринга е за 2,8. За този мотор (2,5 де) не е специфичен проблем. Е не, че не е възможно все пак.
                          п.п. По-скоро се говори за подгряването. Ето ти малко за четене.
                          http://www.offroad-bulgaria.com/show...EA%FA%F1%E2%E0
                          http://www.offroad-bulgaria.com/show...EA%FA%F1%E2%E0
                          Благодаря за линковете към темите! Джипката си я взеха и с трудното палене не стигнах до никъде,сега като застудя ще я докарат пак сигурно и ще я мисля. Системата за подгряване е с две релета при акумулатора и без контролна лампа на таблото за подгряване.Преди да я разглобя имаше изгоряла свещ която смених със подобна за бърз старт ,старите и новата свещ загряват до червено за около 3 секунди толкова е и времето на релето,на шината не пада под 12 волта през амперметър около 10 ампера,проблем с релетата би трябвало да няма. Или е въздух или са дюзи,ма иска повече време да се хване.

                          Коментар


                          • #28
                            От: pajero 2,5 tdi проблеми

                            Относно тресенето при студен старт...виж моя опитhttp://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=150123, накрая се оказа центровка на помпата!

                            Коментар


                            • #29
                              От: pajero 2,5 tdi проблеми

                              Пажерото оригинално има система, която включва свещите на импулси след като запалиш. Не винаги работи. При Моделите с нормален волан стои под жабката. На моето го бях направил с обикновен бутон и сутрин подгрявах от 10 до 15 сек в зависимост от външната температура. Просто и надеждно. Относно оставането без гориво- някои модели имат фина цедка на самия вход на помпата- като развиеш щуцера и се вижда. Можеш да си направиш опит да сложиш някакъв съд с гориво по-високо /например на тавана на автомобила/ и да захраниш помпата директно. Ако сутринта запали без проблем - търси причината по пътя на горивото. Малко прост /бабешки / метод, но обикновено простите неща помагат повече от технологичните
                              На сърбела майката му е чесането.
                              Борислав Борисов Русе О885 О37815

                              Коментар


                              • #30
                                От: pajero 2,5 tdi проблеми

                                Първоначално публикуван от DJIGATA86 Преглед на мнение
                                Относно тресенето при студен старт...виж моя опитhttp://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=150123, накрая се оказа центровка на помпата!
                                в
                                Много интересна и полезна тема,благодаря! Джипката си палеше по същия начин преди разглобяването помпата не е пипана белезите са ок. Мене лично това прекъсване много ме дразни но човека на който е, си и е свикнал и я държи на 2000 оборота извесно време след като запали отзад са грозни димилки след половин минута пуска газта и всичко е тип-топ. Наистина не е лошо да му се провери предварението ,ще го мисля но джипката се кара непрекъснато и е трудно да я взема за експерименти.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X