Обява

Свий
Няма добавени обяви.

pajero 2,5 tdi проблеми

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • pajero 2,5 tdi проблеми

    Здравейте! Поредното паджеро нов внос се предаде.Симптомите са класически,има доста писано тук и съм се подготвил за най лошото,та с няколко думи,губи антифриз,пуши бяло,работи много зле прекъсва докато е студено стрелката на температура си стои в норми а в радиaтора няма почти 2 литра течност не е в маслото няма течове по земята.Капачката на радиaтора почти нямаше гума и не държеше налягане в системата,след смяната с нова,налягането е в норми,маркучите са нормално надървени но започна да се губи повечие антифриз.Проверих подгревателните свещи на втори цилиндър се беше пръснала буквално, нямаше го вообще подгревателчето.Подготвено е за свалене на глава и ще си каже,дано е гарнитура ама надали
    Последно редактирано от lz1atm; 14-11-12, 22:39.

  • #2
    От: pajero 2,5 tdi проблеми

    Поздравления за избора на машинка!И без да искам да съм лош пророк се подготви психически за спукана глава!
    Минах по твоя път колега( имам и тема по въпроса),всички симптоми от изброените и от теб(без свещта) ги имаше и при мен!
    Главата беше спукана при втори и трети цилиндър над бренерите,по принцип най добре е да смениш с нова или проверена втора ръка,но лично аз нямах избор и се наложи да се заварява.
    Правиха я момчетата от Доброславци ,много съм доволен от работата им!

    Коментар


    • #3
      От: pajero 2,5 tdi проблеми

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0025.jpg
Прегледи:1
Размер:104.8 КБ
ID:5425082 паджероса е в бокса

      Коментар


      • #4
        От: pajero 2,5 tdi проблеми

        Надеждата умирала последна,след частично разглобяване намерих хлабава скоба и теч на антифриз който до сега не е бил забелязан . Ще се кара и наблюдава нивото на антифриза извесно време,то ще си покаже.Проблемите с прекъсването продължават поръчах подгревателната вещ по каталог на нжк то беше ясно че със обикновенната която купих няма да стане но не беше в мен старата и взех каквато ми предложиха в магазина .

        Коментар


        • #5
          От: pajero 2,5 tdi проблеми

          Първоначално публикуван от lz1atm Преглед на мнение
          ...,губи антифриз,пуши бяло,работи много зле прекъсва докато е студено стрелката на температура си стои в норми а в радиaтора няма почти 2 литра течност не е в маслото няма течове по земята...... подгревателните свещи на втори цилиндър се беше пръснала буквално, нямаше го вообще подгревателчето...
          Само с подгревна свещ не ми се вярва да се оправи работата. Това, че го няма подгревателчето на старата означава, че някъде е отишло. Освен в цилиндъра просто няма къде другаде..... Демек най-вероятно имаш и други изпочупени работи в цилиндъра. Това, че пуши бяло означава, че охладителна течност отива в цилиндъра! Всъщност бялото на практика е пАра.
          Може да не съм съвсем прав, ама надали.
          Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

          тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

          Коментар


          • #6
            От: pajero 2,5 tdi проблеми

            Съвсем сте прав колега! За щастие парчето от подгревателната свещ е успяло да излезе преди да нанесе щети,очаквах да е забито в главата или поне да е изкривило клапан но от него няма и следа. Главата е спукана при 2 цилиндър ще се тества каде е и ще го мисля.
            Прикачени файлове

            Коментар


            • #7
              От: pajero 2,5 tdi проблеми

              Първоначално публикуван от ivonta Преглед на мнение
              Поздравления за избора на машинка!И без да искам да съм лош пророк се подготви психически за спукана глава!
              Минах по твоя път колега( имам и тема по въпроса),всички симптоми от изброените и от теб(без свещта) ги имаше и при мен!
              Главата беше спукана при втори и трети цилиндър над бренерите,по принцип най добре е да смениш с нова или проверена втора ръка,но лично аз нямах избор и се наложи да се заварява.
              Правиха я момчетата от Доброславци ,много съм доволен от работата им!
              Благодаря колега! Машината не е моя,просто е в моя гараж и съм съпричастен с човека.

              Коментар


              • #8
                От: pajero 2,5 tdi проблеми

                След първата проба показа цепка под леглото на изпускателния клапан,там вече е оправено следва втора проба и цъфна под леглото на клапана но на 2 цилиндър и съвсем лека точка на 4 цилиндър.Ще има още пилене,копане наваряване и проби. Ще се мисли и за нова глава но ще е по нататък.
                Прикачени файлове

                Коментар


                • #9
                  От: pajero 2,5 tdi проблеми

                  Според мене, не се занимавай повече с тая глава, а купувай нова. По-лесния и безопасен вариант.

                  Коментар


                  • #10
                    От: pajero 2,5 tdi проблеми

                    Първоначално публикуван от killyou Преглед на мнение
                    Според мене, не се занимавай повече с тая глава, а купувай нова. По-лесния и безопасен вариант.
                    В момента финансово не може да си го позволи човека за това и писах че ще се мисли по нататък за нова глава ,тази ще я мъчим до край стига да не почне да цепи от всякаде след всичкото нагряване и охлаждане.

                    Коментар


                    • #11
                      От: pajero 2,5 tdi проблеми

                      Няколко питанки??? 1 Понеже тук из темите се споменава метална гатнитура за цилиндровата глава ,а видимо 22годишната която свалих от джипката си е обикновенна защо? 2 Поръчах да търсят метална при половината доставчици на авточасти в района от всякаде вдигат рамена и казват няма а защо? Това с надстърчането на ризите ще го премеря лесно но защо гарнитурата която свалих няма перфорации ,има подобие на номер който е наполовина заличен. В раководството за този мотор са посочени дебелините на гарнитурите и броя перфорации тази е бес, да се предполага ли че е най малката зашото колкото и да е смачкана като я меря излиза да е най дебелата каквато и мисля да слагам. В сряда обръщам тресчотката на завиване и трябва да са ясни нещата,даваите предложения и препоръки.

                      Коментар


                      • #12
                        От: pajero 2,5 tdi проблеми

                        Първоначално публикуван от lz1atm Преглед на мнение
                        Няколко питанки??? 1 Понеже тук из темите се споменава метална гатнитура за цилиндровата глава ,а видимо 22годишната която свалих от джипката си е обикновенна защо? 2 Поръчах да търсят метална при половината доставчици на авточасти в района от всякаде вдигат рамена и казват няма а защо? Това с надстърчането на ризите ще го премеря лесно но защо гарнитурата която свалих няма перфорации ,има подобие на номер който е наполовина заличен. В раководството за този мотор са посочени дебелините на гарнитурите и броя перфорации тази е бес, да се предполага ли че е най малката зашото колкото и да е смачкана като я меря излиза да е най дебелата каквато и мисля да слагам. В сряда обръщам тресчотката на завиване и трябва да са ясни нещата,даваите предложения и препоръки.
                        Перфорацийте са за шлайфа,твоята значи е нормална,главата няма шлайф....

                        Коментар


                        • #13
                          От: pajero 2,5 tdi проблеми

                          Главата вече е щлаифана, съответно и от леглата на капаните е отнето колкото и от главата за да потънат,гарнитурата ще е 1.60 страх лозе пази. Почвам да го събирам .
                          Прикачени файлове

                          Коментар


                          • #14
                            От: pajero 2,5 tdi проблеми

                            Успех и да му чуете скоро гласа!

                            Коментар


                            • #15
                              От: pajero 2,5 tdi проблеми

                              Преди да почнеш да го събираш провери блока за кривини. Този мотор има навик да криви блок. На моето го дялахме почти пет десети. Иначе и десет гарнитури да смениш ефекта е нулев. Колкото до металната гарнитура оригинално няма пажеро с такава. Проверявано е при почти всички водещи производители на гарнитури- не се произвежда за този мотор. Варианта е поръчка някъде, но не ти го препоръчвам.
                              Поздрави
                              На сърбела майката му е чесането.
                              Борислав Борисов Русе О885 О37815

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X