Здравейте! Поредното паджеро нов внос се предаде.Симптомите са класически,има доста писано тук и съм се подготвил за най лошото,та с няколко думи,губи антифриз,пуши бяло,работи много зле прекъсва докато е студено стрелката на температура си стои в норми а в радиaтора няма почти 2 литра течност не е в маслото няма течове по земята.Капачката на радиaтора почти нямаше гума и не държеше налягане в системата,след смяната с нова,налягането е в норми,маркучите са нормално надървени но започна да се губи повечие антифриз.Проверих подгревателните свещи на втори цилиндър се беше пръснала буквално, нямаше го вообще подгревателчето.Подготвено е за свалене на глава и ще си каже,дано е гарнитура ама надали
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
pajero 2,5 tdi проблеми
Свий
X
-
От: pajero 2,5 tdi проблеми
Поздравления за избора
на машинка!И без да искам да съм лош пророк се подготви психически за спукана глава!
Минах по твоя път колега( имам и тема по въпроса),всички симптоми от изброените и от теб(без свещта) ги имаше и при мен!
Главата беше спукана при втори и трети цилиндър над бренерите,по принцип най добре е да смениш с нова или проверена втора ръка,но лично аз нямах избор и се наложи да се заварява.
Правиха я момчетата от Доброславци ,много съм доволен от работата им!
-
От: pajero 2,5 tdi проблеми
Надеждата умирала последна,след частично разглобяване намерих хлабава скоба и теч на антифриз който до сега не е бил забелязан . Ще се кара и наблюдава нивото на антифриза извесно време,то ще си покаже.Проблемите с прекъсването продължават поръчах подгревателната вещ по каталог на нжк то беше ясно че със обикновенната която купих няма да стане но не беше в мен старата и взех каквато ми предложиха в магазина .
Коментар
-
От: pajero 2,5 tdi проблеми
Само с подгревна свещ не ми се вярва да се оправи работата. Това, че го няма подгревателчето на старата означава, че някъде е отишло. Освен в цилиндъра просто няма къде другаде..... Демек най-вероятно имаш и други изпочупени работи в цилиндъра. Това, че пуши бяло означава, че охладителна течност отива в цилиндъра! Всъщност бялото на практика е пАра.Първоначално публикуван от lz1atm Преглед на мнение...,губи антифриз,пуши бяло,работи много зле прекъсва докато е студено стрелката на температура си стои в норми а в радиaтора няма почти 2 литра течност не е в маслото няма течове по земята...... подгревателните свещи на втори цилиндър се беше пръснала буквално, нямаше го вообще подгревателчето...
Може да не съм съвсем прав, ама надали.Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....
тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...
Коментар
-
От: pajero 2,5 tdi проблеми
Съвсем сте прав колега! За щастие парчето от подгревателната свещ е успяло да излезе преди да нанесе щети,очаквах да е забито в главата или поне да е изкривило клапан но от него няма и следа. Главата е спукана при 2 цилиндър ще се тества каде е и ще го мисля.
Коментар
-
От: pajero 2,5 tdi проблеми
Благодаря колега! Машината не е моя,просто е в моя гараж и съм съпричастен с човека.Първоначално публикуван от ivonta Преглед на мнениеПоздравления за избора
на машинка!И без да искам да съм лош пророк се подготви психически за спукана глава!
Минах по твоя път колега( имам и тема по въпроса),всички симптоми от изброените и от теб(без свещта) ги имаше и при мен!
Главата беше спукана при втори и трети цилиндър над бренерите,по принцип най добре е да смениш с нова или проверена втора ръка,но лично аз нямах избор и се наложи да се заварява.
Правиха я момчетата от Доброславци ,много съм доволен от работата им!
Коментар
-
От: pajero 2,5 tdi проблеми
След първата проба показа цепка под леглото на изпускателния клапан,там вече е оправено следва втора проба и цъфна под леглото на клапана но на 2 цилиндър и съвсем лека точка на 4 цилиндър.Ще има още пилене,копане наваряване и проби. Ще се мисли и за нова глава но ще е по нататък.
Коментар
-
От: pajero 2,5 tdi проблеми
В момента финансово не може да си го позволи човека за това и писах че ще се мисли по нататък за нова глава ,тази ще я мъчим до край стига да не почне да цепи от всякаде след всичкото нагряване и охлаждане.Първоначално публикуван от killyou Преглед на мнениеСпоред мене, не се занимавай повече с тая глава, а купувай нова. По-лесния и безопасен вариант.
Коментар
-
От: pajero 2,5 tdi проблеми
Няколко питанки??? 1 Понеже тук из темите се споменава метална гатнитура за цилиндровата глава ,а видимо 22годишната която свалих от джипката си е обикновенна защо? 2 Поръчах да търсят метална при половината доставчици на авточасти в района от всякаде вдигат рамена и казват няма а защо? Това с надстърчането на ризите ще го премеря лесно но защо гарнитурата която свалих няма перфорации ,има подобие на номер който е наполовина заличен. В раководството за този мотор са посочени дебелините на гарнитурите и броя перфорации тази е бес, да се предполага ли че е най малката зашото колкото и да е смачкана като я меря излиза да е най дебелата каквато и мисля да слагам. В сряда обръщам тресчотката на завиване и трябва да са ясни нещата,даваите предложения и препоръки.
Коментар
-
От: pajero 2,5 tdi проблеми
Перфорацийте са за шлайфа,твоята значи е нормална,главата няма шлайф....Първоначално публикуван от lz1atm Преглед на мнениеНяколко питанки??? 1 Понеже тук из темите се споменава метална гатнитура за цилиндровата глава ,а видимо 22годишната която свалих от джипката си е обикновенна защо? 2 Поръчах да търсят метална при половината доставчици на авточасти в района от всякаде вдигат рамена и казват няма а защо? Това с надстърчането на ризите ще го премеря лесно но защо гарнитурата която свалих няма перфорации ,има подобие на номер който е наполовина заличен. В раководството за този мотор са посочени дебелините на гарнитурите и броя перфорации тази е бес, да се предполага ли че е най малката зашото колкото и да е смачкана като я меря излиза да е най дебелата каквато и мисля да слагам. В сряда обръщам тресчотката на завиване и трябва да са ясни нещата,даваите предложения и препоръки.
Коментар
-
От: pajero 2,5 tdi проблеми
Преди да почнеш да го събираш провери блока за кривини. Този мотор има навик да криви блок. На моето го дялахме почти пет десети. Иначе и десет гарнитури да смениш ефекта е нулев. Колкото до металната гарнитура оригинално няма пажеро с такава. Проверявано е при почти всички водещи производители на гарнитури- не се произвежда за този мотор. Варианта е поръчка някъде, но не ти го препоръчвам.
ПоздравиНа сърбела майката му е чесането.
Борислав Борисов Русе О885 О37815
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар