Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Паджеро 2 - AUTO FREE HUB

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Паджеро 2 - AUTO FREE HUB

    Първоначално публикуван от Николай Кесов Преглед на мнение
    Откъде могат да се поръчат?
    Има колеги, които са търговки партньори във форума. Може да направиш запитване към тях, мисля, че имат за Pajero

    Успех !

    http://www.offroad-bulgaria.com/show...09#post1756509
    http://www.offroad-bulgaria.com/show...05#post1881205
    HONDA CR-V RD1 126 hp Auto JDM
    Mitsubishi Pajero 2.5 intercooler turbo EX

    Коментар


    • #17
      От: Паджеро 2 - AUTO FREE HUB

      Благодаря за мненията! След като прочетох доста във форума ми се изясни картинката - за предпочитане са ръчните хъбове, но при положение, че вече съм сложил тези "капачки" въпросът ми е да ли е възможно да се е разбило нещо и за това да стърже?

      Коментар


      • #18
        От: Паджеро 2 - AUTO FREE HUB

        Мойто е с ресьори и auto хъбове Въпроса ми е през колко км. се смазват хъбовете ? и как се смазват ?

        Коментар


        • #19
          От: Паджеро 2 - AUTO FREE HUB

          Първоначално публикуван от milenvg Преглед на мнение
          Мойто е с ресьори и auto хъбове Въпроса ми е през колко км. се смазват хъбовете ? и как се смазват ?
          Бих те посъветвал преди да ги смажеш първо да ги промиеш и тогава да ги полееш с масло ... някакво, каквото намериш в останала бутилка!Ако не вярваш на това което съм написал и решиш мазането да е с грес, препоръчвам най тънката и съвсем малко, че зимата в студеното става весело!А през колко километра се извършва процедурата задай си въпроса, колко често ги ползваш и колко пъти са потапяни във вода ... примерно!?
          Успех.

          Коментар


          • #20
            От: Паджеро 2 - AUTO FREE HUB

            Вчера го гресирах, провериха маслото на задния диференциал на скоростите и на раздатката, но не провериха на предния диференциал, защото трябваше да свалят кората под картера, но не им се занимаваше, тъй като на поглед диференциала не бил оцапан с масло и нямало да има загуби. За съжаление това стържене продължава. Помогнете - като я закарам на "майстор" да му кажа какво да провери или разглоби.

            Коментар


            • #21
              От: Паджеро 2 - AUTO FREE HUB

              Първоначално публикуван от mitcoo Преглед на мнение
              Вчера го гресирах, провериха маслото на задния диференциал на скоростите и на раздатката, но не провериха на предния диференциал, защото трябваше да свалят кората под картера, но не им се занимаваше, тъй като на поглед диференциала не бил оцапан с масло и нямало да има загуби. За съжаление това стържене продължава. Помогнете - като я закарам на "майстор" да му кажа какво да провери или разглоби.
              Не звучи сериозно. Кората се сваля за 2 минути. Диференциала (особено този) може да тече от няколко места. Провери си маслото. Ако не в този, то в друг сервиз, където им се занимава.

              Коментар


              • #22
                От: Паджеро 2 - AUTO FREE HUB

                Първоначално публикуван от tihony Преглед на мнение
                Фабрично - Не, афтър маркет - Да !
                Съвсем мЪ Угелпихте..Кво значение има за Пажеро 2 автоматичен или ръчен е хъб-а,па бил той Super или пък не чак толкова Super Select.Аз не съм виждал на Пажеро 2 никакви хъбове.Все си мислех,че заради начина на зацепване на предния мост са елиминирани хъбовете изобщо..?!?! На Пажеро 1 парт-тайм съм виждал ръчни хъбове,но там не знам как е зацепването на предния мост.Но Гранд Витара,която пак е парт-тайм и зацепване подобно на 2-ката,също няма хъбове.
                [SIGPIC][/SIGPIC]0877368068 Зарие Дестанофф
                Всеки ден гледам "Отечествен фронт"...макар,че не го дават всеки ден...хъ-хъ.:|

                Коментар


                • #23
                  От: Паджеро 2 - AUTO FREE HUB

                  Днес е на "доктор" и ще пиша каква му е диагнозата

                  Коментар


                  • #24
                    От: Паджеро 2 - AUTO FREE HUB

                    Оказа се разбит преден десен лагер. Най интересното беше, че като го извадиха беше ръждив, тоест влизала е вода. Някой има ли идея каква може да е причината да се мокри лагера?

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X