От: Паджеро 2 TDI , - волтаж на подгравните свещи.
Токът е бил по-малък, но това за мен не е нормална експлоатация за една система изчислена да работи на 6 в. Нямам представа съпротивлението на двата вида свещи какво е, но предполагам че и там има разлика. При това натрупване на фактори не знам дали всичко би трябвало да е ОК. А иначе за човъркане вътре нямам представа. Може и да си прав. Когато го взех преди 4 години, беше още лято, палеше си нормално. Проблемите ги разбрах чак като паднаха температурите. В този момент не съм и очаквал да чаткат релета и прочие, защото съм нямал представа как работи дизеловия двигател. Това беше първият дизел в живота ми. Запознах се и то прекалено добре малко по-късно. Както и с почти всеки основен възел по тази кола. Не съм правил нищо само по задния мост, атф-а и раздатката, - и дано и да не правя сериозни ремонти, макар че всеки възел рано или късно дефектира.
Токът е бил по-малък, но това за мен не е нормална експлоатация за една система изчислена да работи на 6 в. Нямам представа съпротивлението на двата вида свещи какво е, но предполагам че и там има разлика. При това натрупване на фактори не знам дали всичко би трябвало да е ОК. А иначе за човъркане вътре нямам представа. Може и да си прав. Когато го взех преди 4 години, беше още лято, палеше си нормално. Проблемите ги разбрах чак като паднаха температурите. В този момент не съм и очаквал да чаткат релета и прочие, защото съм нямал представа как работи дизеловия двигател. Това беше първият дизел в живота ми. Запознах се и то прекалено добре малко по-късно. Както и с почти всеки основен възел по тази кола. Не съм правил нищо само по задния мост, атф-а и раздатката, - и дано и да не правя сериозни ремонти, макар че всеки възел рано или късно дефектира.
Коментар