Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с автомата!!!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Проблем с автомата!!!

    Не знам да ли при тази кутия има филтър ако има е добре да смени при смяна маслото.След смяна на този филтър при други марки автомобили проблема изчезва с буксуването.
    Pajero 2.8 tdi GLS къса база

    Коментар


    • #32
      От: Проблем с автомата!!!

      Първоначално публикуван от strugarev Преглед на мнение
      Не знам да ли при тази кутия има филтър ..........
      По-скоро няма, защото има една метална цедка, която няма как да се запуши 1000км. след като е сменено маслото. Проблема е другаде.
      MITSUBISHI MONTERO 3.0 V6
      (А1+)
      О877ООО98О

      Коментар


      • #33
        От: Проблем с автомата!!!

        При смяна на маслото, беше свалена и промита металната цедка с бензин. За мое учудване си беше в много добро състояние, но и така и така я бях свалил, я промих. Наистина проблема е другаде
        HONDA CR-V RD1 126 hp Auto JDM
        Mitsubishi Pajero 2.5 intercooler turbo EX

        Коментар


        • #34
          От: Проблем с автомата!!!

          Търси кутия втора употреба както е споменал колегата в горния пост това е най добрия вариант за теб.0882509555 провери за кутия мисля че имат.
          Pajero 2.8 tdi GLS къса база

          Коментар


          • #35
            От: Проблем с автомата!!!

            Първоначално публикуван от strugarev Преглед на мнение
            Търси кутия втора употреба .......
            Що ???

            Първоначално публикуван от tihony Преглед на мнение
            ...заминаващ си "torque converter"......
            "Торка....." е онази тенджера между двигателя и скоростите която предава движението от двигателя назад, това е отделен агрегат и смяната на кутията няма да доведе до нищо освен до загуба на пари! Ако положението стане нетърпимо, сваляй кутията и "торка..." и питай ssspeed къде тества торк конверторите. После ще му мислим
            0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

            Коментар


            • #36
              От: Проблем с автомата!!!

              ..то като се стигне до конвертора, и лок-ъпа ще се види лок-ва, ли не лок-ва ли, и защо...
              Стоян е на ход май..

              Коментар


              • #37
                От: Проблем с автомата!!!

                [QUOTE=tihony;2129497 (все едно "буксува" съединител като при ръчните кутии). Това го прави само когато трябва да превключи от 3-та на 4-та [/QUOTE

                Като не заключи торка ще си остане на 4та без локъп.При превключване от 3та на 4та и приплъзване търси проблема в мозъка/valve body/.

                Коментар


                • #38
                  От: Проблем с автомата!!!

                  Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                  Що ???

                  "Торка....." е онази тенджера между двигателя и скоростите която предава движението от двигателя назад,......
                  Ако е това което си мисля, имам го, и бих го подарил на tihony . Само трябва да го намеря.
                  Та ако проблема на колегата, се окаже тази "Торка...." и това е тази турбинка между ДВГ-то и СК, започвам да я търся.
                  MITSUBISHI MONTERO 3.0 V6
                  (А1+)
                  О877ООО98О

                  Коментар


                  • #39
                    От: Проблем с автомата!!!

                    Благодаря на всички отзовали се ! Та така ... малко развитие по диагнозата Накратко, днес четох още малко по английските форуми съгласно моите симптоми (че проблема е само от 3-та на 4-та и в последствие lock-up) и стигнах до извода, че става въпрос за заминал Overdrive Clutch, а не за "torque converter" (както бях споменал по-рано). Извинявам се много за подвеждането !

                    След като направих този тест:

                    " To test clutch

                    Switch OD off

                    Drive at 50 MPH----

                    Note engine revs

                    Switch OD on

                    Note engine revs

                    If no drop in engine revs,then you have electrical fault

                    If revs drop by 200rpm ,then OD clutch has gone --------------------------------- това се получава при мен

                    If revs drop by 1000rpm,,all is OK---but you would know that "



                    ... истината излезе на яве ... ще се търси друга кутия, понеже за смяната на този съединител трябва да се отваря кутията, защото вижте къде е ...

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:11111.jpg
Прегледи:1
Размер:201.8 КБ
ID:5461507


                    В тази връзка искам да попитам ТониМонтеро (понеже останах с впечатление, че е сменял кутия) има ли някаква особеност при смяната и каква е долу-горе цената на кутия втора употреба ?
                    Последно редактирано от tihony; 15-03-13, 17:12. Причина: Изображение
                    HONDA CR-V RD1 126 hp Auto JDM
                    Mitsubishi Pajero 2.5 intercooler turbo EX

                    Коментар


                    • #40
                      От: Проблем с автомата!!!

                      Първоначално публикуван от tihony Преглед на мнение
                      ..............

                      В тази връзка искам да попитам ТониМонтеро (понеже останах с впечатление, че е сменял кутия) има ли някаква особеност при смяната и каква е долу-горе цената на кутия втора употреба ?
                      Да Колега, сменях моята кутия. Взех я от моргата в Стара Загора за 380 лв.. Беше от 2.5 дизел, и се наложи да сложа камбаната и жилото на кикдауна от старата бензинова кутия(фактически това е разликата между 2.5 дизел и 3.0 бензин).
                      Ако джипа беше в София, предполагам, дядо владо можеше да ти свърши работа с ремонта на старата, но не знам дали си заслужава, дали ще е по евтин ремонта от закупуване на друга.
                      Ако мога да бъда полезен с нещо звънкай.
                      MITSUBISHI MONTERO 3.0 V6
                      (А1+)
                      О877ООО98О

                      Коментар


                      • #41
                        От: Проблем с автомата!!!

                        Здравейте
                        От няколо месеца съм със Паджеро 2 2,8 ТДИ десен волан,автоматична СК.
                        Установих че скорост L (тоест първа) не задържа на първа скорост а преминава на втора.Тоест по абсолютно същия начин както като поставя лоста на позиция 2.
                        Проверих жилото на скоростния лост дали не идва къс и дали не задържа планката на кутията която сменя скоростите в неточна позиция.Проблем няма.Планката се движи идеално и стегнато в всички позиции.Въпреки доброто влизане в позиция L ,кутиятя не задържа първа а преминава в 2.При 2, D, R ,P няма никакъв проблем.
                        Каде да търся причината .
                        0885022939 Недрет

                        Коментар


                        • #42
                          От: Проблем с автомата!!!

                          Първоначално публикуван от diablo Преглед на мнение
                          Каде да търся причината .
                          Ето тук нещо, на руски обаче. Ти би трябвало да си вторият случай, с кутия V4AW3
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:avtomat.jpg
Прегледи:1
Размер:159.8 КБ
ID:5680017

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X