Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с автомата!!!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Проблем с автомата!!!

    Има, има.
    Може и да не е от него, но ако не е сипал от правилното, това може да са първите симптоми на една уверено запътила се към отвъдното АСК!
    Така че да пише какво масло е сипал! Дори проблема да не е от него, е добре да се смени веднага, ако се окаже, че е сипал грешно масло!

    Коментар


    • #17
      От: Проблем с автомата!!!

      Кое е правилното и толкова специално масло?
      Мисленето е труден и бавен процес и не се отдава на всеки.....
      Grand 3.1TD
      0898 620 306 Стоян

      Коментар


      • #18
        От: Проблем с автомата!!!

        Първоначално публикуван от ssspeed Преглед на мнение
        Кое е правилното и толкова специално масло?
        Правилното е Dia Queen ATF SP II на Eneos. Но независимо от марката на маслото, важното е то да отговаря на спецификацията SP II/SP III!
        А кое му е специалното - питайте производителя!

        Коментар


        • #19
          От: Проблем с автомата!!!

          Ради, в моята инструкция пише -

          Препоръчвано масло - DIA QUEEN ATF SP II, ATF DEXRON II, или еквивалентно..

          Това второто май разширява възможностите.

          Коментар


          • #20
            От: Проблем с автомата!!!

            Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
            Ради, в моята инструкция пише -

            Препоръчвано масло - DIA QUEEN ATF SP II, ATF DEXRON II, или еквивалентно..

            Това второто май разширява възможностите.
            Баш това. http://www.pajeroclub.org/files/manu...-1998/23-1.pdf стр.23-28. Е те от Тука те. Чак па спор се завъди!?
            Поздрави.
            Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

            тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

            Коментар


            • #21
              От: Проблем с автомата!!!

              ATF SP2/3 се води една, две идеи по-мазно от DEX2/3 спецификацията. Това го четох в сайта на Валволин.

              Коментар


              • #22
                От: Проблем с автомата!!!

                Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
                Ради, в моята инструкция пише -

                Препоръчвано масло - DIA QUEEN ATF SP II, ATF DEXRON II, или еквивалентно..

                Това второто май разширява възможностите.
                Не знам, Вени.
                Аз навсякъде където съм чел за маслото на АСК на Мицубиши дават SP II или III. За Dexron никъде не се споменава.
                Важното в случая е, че спецификацията SP покрива всички х-ки на Dexron и Mercon, обратното обаче, не е валидно.
                Т.е. всички трансмисии, които иползват масла ATF Dexron II/III и Mercon могат да работят с ATF SP II/III, но не и обратното.

                Коментар


                • #23
                  От: Проблем с автомата!!!

                  Имам въпрос?Какви ще са последствията ако се сипе Mercon и се изминат примерно 60 000км?
                  Мисленето е труден и бавен процес и не се отдава на всеки.....
                  Grand 3.1TD
                  0898 620 306 Стоян

                  Коментар


                  • #24
                    От: Проблем с автомата!!!

                    Аз лично не бих си правил подобни експерименти, само за да разбера какъв ще е резултата.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Проблем с автомата!!!

                      Първоначално публикуван от ssspeed Преглед на мнение
                      Имам въпрос?Какви ще са последствията ако се сипе Mercon и се изминат примерно 60 000км?
                      Ами последствията ще бъдат ,изминати 60 000км с Mercon!! А моят въпрос е какво казва производителят на кутията?

                      Коментар


                      • #26
                        От: Проблем с автомата!!!

                        Първоначално публикуван от radikyokushin Преглед на мнение
                        ......
                        Аз навсякъде където съм чел .............
                        А Това чете ли?
                        Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                        тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                        Коментар


                        • #27
                          От: Проблем с автомата!!!

                          Първоначално публикуван от Стоян Боюков-Sariones Преглед на мнение
                          А Това чете ли?
                          Сипвайте, каквото искате!
                          Аз с автомата експерименти не си правя.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Проблем с автомата!!!

                            Аз си взех от немския e bay масло, в чиито спецификации изрично пишеше, че покрива спецификациите на Mitsubishi SP2, Засега всичко е ок. Скоростите запяха. И между другото ми излезе по-евтино оттук.
                            Хипопотамът е интересно животно- колкото по-затъва в калта, толкова по-голяма уста отваря.
                            0878226696; 0876927507

                            Коментар


                            • #29
                              От: Проблем с автомата!!!

                              Да споделя и аз моя проблем с автомата, ... дано някой може да ми помогне с диагнозата Преди два дни си карах по равен междуградски път и на последна предавка със задействан "lock-up" с 80 км/ч на около 2100 rpm. И изведнъж оборотите се увеличиха рязко т.е. върна на трета и кутията започна да се държи едно странно (все едно "буксува" съединител като при ръчните кутии). Това го прави само когато трябва да превключи от 3-та на 4-та и при достигане на 70 км/ч където би следвало да се задейства lock up. Lock up, като, че ли да се задейства, но не може да стане така твърдо,а някакси "мазно". Няма я тази твърда връзка, която би следвало да е функцията му ! Спрях проверих нивото на маслото - беше в рамки ! Прибрах се огледах за течове, няма ! Маслото съм го сменял преди 2 месеца, съгласно дадената инструкция във форума с източването от охладителя. От тогава съм навъртял около 1000 км. и след смяната нямаше промяна в поведението, така че не го отдавам на това. Маслото в момента си е бистро и няма мирис на изгоряло. Искам да добавя, че съм проверил O/D и не е от него. Четох по английските форуми и там се споменава за заминал или заминаващ си "torque converter", чиято цена е половината Pajero . Пиша Ви това понеже искам Вашето компетентно мнение преди да откачам кутията от двигателя. Всяка идея е от помощ !

                              Паджерото е от подписа, а кутията е V4AW2.
                              HONDA CR-V RD1 126 hp Auto JDM
                              Mitsubishi Pajero 2.5 intercooler turbo EX

                              Коментар


                              • #30
                                От: Проблем с автомата!!!

                                Първоначално публикуван от tihony Преглед на мнение
                                Да споделя и аз моя проблем с автомата, ... дано някой може да ми помогне с диагнозата Преди два дни си карах по равен междуградски път и на последна предавка със задействан "lock-up" с 80 км/ч на около 2100 rpm. И изведнъж оборотите се увеличиха рязко т.е. върна на трета и кутията започна да се държи едно странно (все едно "буксува" съединител като при ръчните кутии). Това го прави само когато трябва да превключи от 3-та на 4-та и при достигане на 70 км/ч където би следвало да се задейства lock up. Lock up, като, че ли да се задейства, но не може да стане така твърдо,а някакси "мазно". Няма я тази твърда връзка, която би следвало да е функцията му ! Спрях проверих нивото на маслото - беше в рамки ! Прибрах се огледах за течове, няма ! Маслото съм го сменял преди 2 месеца, съгласно дадената инструкция във форума с източването от охладителя. От тогава съм навъртял около 1000 км. и след смяната нямаше промяна в поведението, така че не го отдавам на това. Маслото в момента си е бистро и няма мирис на изгоряло. Искам да добавя, че съм проверил O/D и не е от него. Четох по английските форуми и там се споменава за заминал или заминаващ си "torque converter", чиято цена е половината Pajero . Пиша Ви това понеже искам Вашето компетентно мнение преди да откачам кутията от двигателя. Всяка идея е от помощ !

                                Паджерото е от подписа, а кутията е V4AW2.
                                Колега, това е много неприятно, но въпроса е защо се е счупила, по принцип се води здрав този модел. Ако наистина е "заминала" , е по добре да я смениш с друга от някоя морга (моята е същата и аз така направих). Цената на втора употреба, е колкото на ремонтен комплект гарнитури за същата.
                                Успех!
                                MITSUBISHI MONTERO 3.0 V6
                                (А1+)
                                О877ООО98О

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X