Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за дюзи, студен старт

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Въпрос за дюзи, студен старт

    Турбото е проверено и настроено (имам си манометър), затова нямам съмнения от него

    Ще трябва да се пипа този аванс ...
    HONDA CR-V RD1 126 hp Auto JDM
    Mitsubishi Pajero 2.5 intercooler turbo EX

    Коментар


    • #32
      От: Въпрос за дюзи, студен старт

      Първоначално публикуван от tihony Преглед на мнение
      Турбото е проверено и настроено (имам си манометър), затова нямам съмнения от него

      Ще трябва да се пипа този аванс ...
      Провери дюзите преди да пипаш аванса може да има някоя пикаеща
      Pajero 2.8 tdi GLS къса база

      Коментар


      • #33
        От: Въпрос за дюзи, студен старт

        Първоначално публикуван от tihony Преглед на мнение
        Ок, ясно и благодаря ! Грубия начин го оправих още при смяната на ремъците. Действително имаше прескочени 2 зъба, но това се оправи А за финната за сега мисля да не пипам, понеже аванси, предварения не са ми много ясни Въпроса зададох понеже при мен сутрин, като запаля се появява бял дим и мирише на нещо като не изгоряла нафта (или не знам как точно да го определя), но след като тръгна вече изчезва. Черен никога не е имало при мен. Това може ли да е от ненастроена помпа, според Вас ?

        П.С. Извинявам се на колегата, че ползвам темата му
        Първат стъпка – центровка на статично явно е направена при тебе – ако всичко е точно по белези тогава обикновено се прави така наречената динамична центровка.
        Може би процедурата за митсубиши е друга но по принцип всички механични роторни помпи са на тоя принцип така че динамичната центровка е следната:
        На празен ход се наглася със стробоскоп предварението .Обикновено се дава винаги на какви обороти на празен ход се прави и какво требе да е предварението .
        Уредчета дето мерят това нещо би трябвало да има всеки сериозен сервиз – преди 5-6 години цената беше 300 -400 лева сега не знам ,но аз питам – имате ли уред за дизел –ако кажат не –аз си тръгвам от тоя сервиз – на око няма ка да е наглясят 1-2 градуса точност.

        Коментар


        • #34
          От: Въпрос за дюзи, студен старт

          Първоначално публикуван от strugarev Преглед на мнение
          Провери дюзите преди да пипаш аванса може да има някоя пикаеща

          Първоначално публикуван от brpi Преглед на мнение
          Първат стъпка – центровка на статично явно е направена при тебе – ако всичко е точно по белези тогава обикновено се прави така наречената динамична центровка.
          Може би процедурата за митсубиши е друга но по принцип всички механични роторни помпи са на тоя принцип така че динамичната центровка е следната:
          На празен ход се наглася със стробоскоп предварението .Обикновено се дава винаги на какви обороти на празен ход се прави и какво требе да е предварението .
          Уредчета дето мерят това нещо би трябвало да има всеки сериозен сервиз – преди 5-6 години цената беше 300 -400 лева сега не знам ,но аз питам – имате ли уред за дизел –ако кажат не –аз си тръгвам от тоя сервиз – на око няма ка да е наглясят 1-2 градуса точност.
          Много благодаря, ще имам в предвид съветите Ви
          HONDA CR-V RD1 126 hp Auto JDM
          Mitsubishi Pajero 2.5 intercooler turbo EX

          Коментар


          • #35
            От: Въпрос за дюзи, студен старт

            Здравейте колеги! Аз също имам този проблем. При студен стар, колата пуши сив дим и прекъсва. Този проблем го имам от както ремонтираха помпата. Ето и един клип http://http://www.youtube.com/watch?...ature=youtu.be На клипа времето беше меко при по-студено време колата пуши в пъти повече.
            Моля дайте съвет при кого да отида, че ми писна от калпави майстори.

            Коментар


            • #36
              От: Въпрос за дюзи, студен старт

              Първоначално публикуван от hackon Преглед на мнение
              Здравейте колеги! Аз също имам този проблем. При студен стар, колата пуши сив дим и прекъсва. Този проблем го имам от както ремонтираха помпата. Ето и един клип http://http://www.youtube.com/watch?...ature=youtu.be На клипа времето беше меко при по-студено време колата пуши в пъти повече.
              Моля дайте съвет при кого да отида, че ми писна от калпави майстори.
              При мен се оказа от аванса, виж как са направили центровката! Поне знаеш от къде ти е проблема, аз минах през почти всичко докато открия моя проблем.

              Коментар


              • #37
                От: Въпрос за дюзи, студен старт

                Първоначално публикуван от hackon Преглед на мнение
                Здравейте колеги! Аз също имам този проблем. При студен стар, колата пуши сив дим и прекъсва. Този проблем го имам от както ремонтираха помпата. Ето и един клип http://http://www.youtube.com/watch?...ature=youtu.be На клипа времето беше меко при по-студено време колата пуши в пъти повече.
                Моля дайте съвет при кого да отида, че ми писна от калпави майстори.
                Ще трябва да си направиш финната центровка, както е посочил Паджеровод в този пост:

                Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                Много грубо - като се оправи зацепването по белезите, защото понякога е монтирана неправилно. Финно чрез разхлабване на захващащите я болтове и завъртане по посока на въртенето(закъснение) или обратно - предварение. Освен това и в самата помпа има устройства, които регулират аванса спрямо обороти и температура.
                Нагледно, как става: след като разхлабиш захващащите болтове, завърташ помпата както е посочено със черната стрелка (предварение) и трябва да ти се оправи ! При мен така стана

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Untitled.jpg
Прегледи:1
Размер:24.5 КБ
ID:5423195

                Успех !
                HONDA CR-V RD1 126 hp Auto JDM
                Mitsubishi Pajero 2.5 intercooler turbo EX

                Коментар


                • #38
                  От: Въпрос за дюзи, студен старт

                  Забравих да спомена че двигателя е 4м40 2.8 и помпата е зацепена със зъбно колело от двигателя. Принципа същия ли е като на 2.5 двигателите?
                  Последно редактирано от Паджеровод; 06-11-12, 22:06.

                  Коментар


                  • #39
                    От: Въпрос за дюзи, студен старт

                    В такъв случай не мога да помогна, само се сещам, че за 4М40 бях чел някъде, че коляновия вал трябва да се постави в горна мъртва точка и на зъбното колело на помпата имаше едни белези "Т" и "N" . По спомен трябваше, резката на зъбното колело на помпата да бъде по-близо до "Т", но не съм сигурен! По запознатите да кажат
                    HONDA CR-V RD1 126 hp Auto JDM
                    Mitsubishi Pajero 2.5 intercooler turbo EX

                    Коментар


                    • #40
                      От: Въпрос за дюзи, студен старт

                      Първоначално публикуван от hackon Преглед на мнение
                      Забравих да спомена че двигателя е 4м40 2.8 и помпата е зацепена със зъбно колело от двигателя. Принципа същия ли е като на 2.5 двигателите?
                      Принципа не е същия, тъй като колелото на помпата се върти обратно на посоката на въртене на ГРМ.
                      Последно редактирано от Аndro 160; 07-11-12, 09:57.

                      Коментар


                      • #41
                        От: Въпрос за дюзи, студен старт

                        Виж какво, по добре я закарай на дизелджия, помпата е едно от малкото неща при дизела, което си иска специализирана работа. Разбирасе,ако искаш да стане по - точна центровката. Имат си тръбоскопи и т.н. Абе в случая козата си сака пръч, вярвай ми!

                        Коментар


                        • #42
                          От: Въпрос за дюзи, студен старт

                          Здравейте, ако някой знае къде в гр. Плевен ще могат да направят фина настройка на ГНП на П2 ще му бъда много благодарен.

                          Коментар


                          • #43
                            От: Въпрос за дюзи, студен старт

                            Първоначално публикуван от DJIGATA86 Преглед на мнение
                            Здравейте, дайте съвет ако знае някой от къде да си намеря дихтунги за дюзите? Става на въпрос за паджеро 92г. 2.5тди 4D56 На всяка дюза има по два бр. дихтунги, една м/у главата и дюзата (медна) #12 и една м/у дюзата и тръбата за обратната нафта (алуминиева с две дупки) #10
                            [ATTACH=CONFIG]483540[/ATTACH]
                            На студен двигател понапушваше синьо и "парпореше - прекъсваше", започнах със свещи, регулировка на клапани, сменях разпръсквачи,оказа се, че две дюзи "пикаеха",..много се зарадвах, казах си от там е..!!! Сложих ги след ремонта, запалих и пак го имаше но в по - малка степен, обаче като го подкарах двигателя си работеше съвсем разлино т.е. по динамичен! Пак се зарадвах, викам "поне това да се пооправи" Да обаче след като го загасих и престоя 3 часа го подкарах пак и двигателя през цялото време "пърпореше" все едно работи на три цилиндъра ОТКАЧИХ Днес го погледнах на светло, запалих го пак същата работа, от никъде не се вижда да изпуска компресия или нещо видимо нередно... Та първото ми нещо което ми идва на ум е пак в сервиза само че с джипа и пак преглед на дюзите, да не би да се е запушила някоя или неправилно тариране... знам ли и аз вече... Та затова искам да си намеря нови дихтунги, след поредното сваляне да си ги сменя И ако някой има идея по въпроса с проблема също да помага!
                            Здравейте колеги,
                            преди около месец се сдобих с Паджеро къса база с двигател 4м40. В началото двигателя работеше добре, но след известно време - около 20 дни и 1500 км. започнаха същите признаци на работа на двигателя както е описал DJIGATA86. В началото реших, че взима въздух от някъде. Почти бях убеден, че е семеринга на ГНП-то. Бях тръгнал (планувал) да го сменям.Даже намерих сервиз- за 250лв. и за 4 дни щяха да извършат ремонта.Но сега не съм сигурен дали това прекъсване (пърпорене) на двигателя е от семеринга. Сутрин когато паля двигателя при -6оС - пали от 1/8 оборот след 2 мин. започва едно прекъсване(пърпорене) , бял пушек, та почти до гаснене.С подавне на газ нещата не се оправят. Сега започвам да си мисля за реглаж на ГНП-то.
                            По отношение на реглажа на механична ГНП моето мнение е следното: 1. прави се "груба" настройка на белега на ГНП-то и белега за ГМТ (горна мъртва точка ). 2. След това се прави "финна" настройка на помпата като се отхабват леко болтовете които я закрепват и с леко почуване в посока към двигателя и обрато на него се центрова точно. Кое е критерия за "точна" центровка -може да бъде с микрометър които се поставя на буталцето на ГНП-то и се мери неговия ход. Колко е този ход трябва да се види в service manual-а. Другия начин е, че като се закачикъм компютър. буксата за компютъра е близо до педала за съединителя.Но незнам какъв софтуер трябва да се ползва. Кабел може би лесно се намира.
                            Иначе моето Паджеро май гори доста нафта. С един резервоар минавам 400км. градско.Много ли е или малко?
                            досега съм карал само леки коли и нямам представа за джиповете.

                            Коментар


                            • #44
                              От: Въпрос за дюзи, студен старт

                              Първоначално публикуван от shaprtooth Преглед на мнение
                              Здравейте колеги,
                              .... Паджеро къса база с двигател 4м40..... Почти бях убеден, че е семеринга на ГНП-то. ....
                              Я пак си помисли!
                              http://www.offroad-bulgaria.com/show...E3%E0%F1%ED%E5
                              Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                              тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                              Коментар


                              • #45
                                От: Въпрос за дюзи, студен старт

                                Първоначално публикуван от Стоян Боюков-Sariones Преглед на мнение
                                ммм Да, май ще трябва да сменям семеринга! Ремонт който не ми се искаше да го правя, но ще се наложи.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X