Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за дюзи, студен старт

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Въпрос за дюзи, студен старт

    Да колега, правих го и това На всяка дюза има много осезаема промяна като разхлабя тръбичката. Започвам да се чудя дали не посмуква от някъде въздух на студено и като постопли да спира просмукването? Примерно пукнатина в/около колектора или нещо от сорта. А пък може и клапан да иска да се пасва..? Имам и една система която повишава оборотите при студен мотор, представлява: датчик който изпраща сигнал да вакумен разпределител който управлява вакумно клапанче упражняващо сила директно върху палеца на помпата(до жилото на газта), но при мен неработи! Незнайни майстори са решили да извадят буксата и да я изолират, хубавото е че я намерих, но немога да намеря датчика за температура. Та невярвам, че може да е от тази система но все пак да я отбележа.

    Коментар


    • #17
      От: Въпрос за дюзи, студен старт

      Прав си,може да засмуква въздух от някоя гарнитура или гумено уплътнение,докато е студен двигателя,гуменото уплътнение,да е кораво и да пропуща въздух,като загрее двигателя,да се размекне и да уплътни?Кажи,като викаш,че на студен старт,пушело много,бял или черен пушек излиза и гъст ли е?
      Fiat Panda 4x4 , Opel Astra 1.7 TDI , Opel Tigra 1.4 Ecotec

      Коментар


      • #18
        От: Въпрос за дюзи, студен старт

        Първоначално публикуван от Driftacha Преглед на мнение
        ...
        .....Кажи,като викаш,че на студен старт,пушело много,бял или черен пушек излиза и гъст ли е?
        Още в началото пише за синкав пушек. Това пък би трябвало да е масло, ама знае ли човек??
        Първоначално публикуван от DJIGATA86 Преглед на мнение
        ......
        ...На студен двигател понапушваше синьо ..........
        .........

        Първоначално публикуван от DJIGATA86 Преглед на мнение
        ..........
        .... ако някой има идея по въпроса с проблема също да помага!
        Абе явно всичко горе долу си пробвал. А с подгрева как си? Каква е системата на подгряване?
        Това за датчик на студен двигател да подава повече гориво не знам какво е . При мене си е лостова система дето се управлява от охлаждащата течност (това бая грубо де). По принцип има разни свободни букси (инсталацията се ползва и за други модели все пак).
        Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

        тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

        Коментар


        • #19
          От: Въпрос за дюзи, студен старт

          Пушека е само като подам газ, на ниски обороти не пуши. По скоро е синкаво - черен, прилича на богата смес и мирише на нафта, но бял не е! Масло не бара двигателя, като постопли не пропушва почти, само при рязко подаване на пълна газ или връщане от високи обороти.
          Подгрева, мисля, че е от бързия, на 6.2v е, сменил съм нови свещи, никак не бяха евтини, а старите си бяха оригиналните и само една беше изгоряла.
          Датчика трябва да е просто "термо" и при студен мотор е отворил един вакумен разпределител който е свързан с този вакумен механизъмНатиснете снимката за да я уголемите

Име:721s.jpg
Прегледи:1
Размер:5.2 КБ
ID:5403109Обозначеното с 5 е щуцер в който влиза вакумното маркуче.
          Много ми мирише на някой непаснат клапан, точно така се държи, но като загрее не трябвали пак така да се държи..? не знам? Все пак когато го купувах продавача каза, че били сменяли гарнитура на главата и сигурно са пипали и гумички или друго. Съмнителни са ми майсторите защото каза, че след смяната на гарнитурата не са правили шлайф на главата, че си била права Аз такова нещо незнам да е допустимо. Та затова ми се струва, че проблема може да е някъде там
          Само помпата не съм центровал и компресия не съм мерил...

          Коментар


          • #20
            От: Въпрос за дюзи, студен старт

            Първоначално публикуван от DJIGATA86 Преглед на мнение
            ........... един вакумен разпределител който е свързан с този вакумен механизъм[ATTACH=CONFIG]486279[/ATTACH]..........
            Този механизъм побишава оборотите при задействана ABS. Той не подава повече гориво при студен двигател. Поне при мен е така. При мен под лост поз.1 има още едни джаджи. Именно те дърпат лостчето при студен двигател и се управлява от охл. течност. Сега ще потърся снимка на тая джаджа или схема някаква. Като намеря ще ко пусна.
            п.п.Абе намери нещо, ама много неясно.
            На страница 13А-3-8. http://www.lilevo.com/mirage/Manuals...CDEF%2013A.pdf
            Или (ако излезе) това http://www.ebay.co.uk/itm/Mitsubishi...item1c21cdfbe5
            Абе с две думи. При студен двигател лост дърпа поз.1 от схемата дето си пуснал. Самият задвижващ лост влиза в помпата. Около цялата джаджа има една голяма пружина. Лоста има възможност да се регулира (е аз лично наденах едни маркучета на двата лоста) с две винтчета. Надявам се не съм го написал съвсем неразбираемо.
            Поздрави.
            п.п.п.Е сега намерих и съвсем ясна снимка.
            http://www.kart.offroad-bulgaria.com...85#post1273285. Ама хвърли поглед и на темата. Може да намериш полезни неща.
            Последно редактирано от Стоян Боюков-Sariones; 28-08-12, 09:45.
            Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

            тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

            Коментар


            • #21
              От: Въпрос за дюзи, студен старт

              Много Ти благодаря за полезната информация! Като четох по темите които беше пуснал, на едно място пишеше, че това било за повдигане на оборотите при пускане на климатика. На моето няма климатик, но си има свободна шайба и други базови направи за климатика, та може и тази система да е за него но просто като базово оборудване Иначе лесно може да се използва за повдигане на оборотите при студен старт, като му сложа един температурен датчик на главата и го свържа с кабела на вакумният разпределител Но ще видим ще има ли нужда от това чак като паднат минусувите температури.

              Коментар


              • #22
                От: Въпрос за дюзи, студен старт

                За моя радост проблема с прекъсването на студен мотор се реши с центровка на помпата. Нямаше никакъв аванс Сега мърка като голяма котка на студено

                Коментар


                • #23
                  От: Въпрос за дюзи, студен старт

                  Браво и продължително мъркане
                  Pajero 2.8 tdi GLS къса база

                  Коментар


                  • #24
                    От: Въпрос за дюзи, студен старт

                    Първоначално публикуван от DJIGATA86 Преглед на мнение
                    За моя радост проблема с прекъсването на студен мотор се реши с центровка на помпата. Нямаше никакъв аванс Сега мърка като голяма котка на студено
                    Извинете за невежеството, но как се прави тази центровка?
                    HONDA CR-V RD1 126 hp Auto JDM
                    Mitsubishi Pajero 2.5 intercooler turbo EX

                    Коментар


                    • #25
                      От: Въпрос за дюзи, студен старт

                      Първоначално публикуван от tihony Преглед на мнение
                      Извинете за невежеството, но как се прави тази центровка?
                      Много грубо - като се оправи зацепването по белезите, защото понякога е монтирана неправилно. Финно чрез разхлабване на захващащите я болтове и завъртане по посока на въртенето(закъснение) или обратно - предварение. Освен това и в самата помпа има устройства, които регулират аванса спрямо обороти и температура.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Въпрос за дюзи, студен старт

                        Първоначално публикуван от strugarev Преглед на мнение
                        Браво и продължително мъркане
                        Благодаря за пожеланието, дай боже на всички така да бъде!
                        Та искам да споделя впечатления след корекцията на аванса:Джипа тръгна да върви една идея по - пъргаво но на високите предавки (3,4,5) Обаче го заглеждам, че като дам рязко пълна газ и хич неизпушва, а трябва да е така за да върви както трябва. Знам за болтчето на помпата от което се подава повече гориво, но май първо ще проверя с барометър достатъчно ли надува турбото, защото от това зависи и колко гориво подава помпата. Дайте съвет ако някой е бъзикал горивото по помпата какви са реалните впечатления (освен, че гори повече и пуши) А относно горенето сега го засякох горе долу и извън градско ми даде разход 8.8-9 л./100км. като бях претъпкан с багажи и инструменти.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Въпрос за дюзи, студен старт

                          Разхода ти според мен е супер и по добре не пипай помпата да не стане по зле а за ускорението на по малките предавки имай предвид че не караш лек автомобил.
                          Pajero 2.8 tdi GLS къса база

                          Коментар


                          • #28
                            От: Въпрос за дюзи, студен старт

                            Първоначално публикуван от strugarev Преглед на мнение
                            Разхода ти според мен е супер и по добре не пипай помпата да не стане по зле а за ускорението на по малките предавки имай предвид че не караш лек автомобил.
                            Не, аз от ускорението на ниските предавки съм си доволен, просто установих, че няма разлика защото те са си мощни и така е нормално, но имам и други дизелови машини и знам, че е редно да поизпуши като и подадеш газ по - рязко, а той хич не пропушва. Затова си мисля, че не ходи достатъчно гориво към дюзите. Само да си намеря манометърче да го свържа към турбото и да видим как е.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Въпрос за дюзи, студен старт

                              Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                              Много грубо - като се оправи зацепването по белезите, защото понякога е монтирана неправилно. Финно чрез разхлабване на захващащите я болтове и завъртане по посока на въртенето(закъснение) или обратно - предварение. Освен това и в самата помпа има устройства, които регулират аванса спрямо обороти и температура.
                              Ок, ясно и благодаря ! Грубия начин го оправих още при смяната на ремъците. Действително имаше прескочени 2 зъба, но това се оправи А за финната за сега мисля да не пипам, понеже аванси, предварения не са ми много ясни Въпроса зададох понеже при мен сутрин, като запаля се появява бял дим и мирише на нещо като не изгоряла нафта (или не знам как точно да го определя), но след като тръгна вече изчезва. Черен никога не е имало при мен. Това може ли да е от ненастроена помпа, според Вас ?

                              П.С. Извинявам се на колегата, че ползвам темата му
                              HONDA CR-V RD1 126 hp Auto JDM
                              Mitsubishi Pajero 2.5 intercooler turbo EX

                              Коментар


                              • #30
                                От: Въпрос за дюзи, студен старт

                                Първоначално публикуван от tihony Преглед на мнение
                                Ок, ясно и благодаря ! Грубия начин го оправих още при смяната на ремъците. Действително имаше прескочени 2 зъба, но това се оправи А за финната за сега мисля да не пипам, понеже аванси, предварения не са ми много ясни Въпроса зададох понеже при мен сутрин, като запаля се появява бял дим и мирише на нещо като не изгоряла нафта (или не знам как точно да го определя), но след като тръгна вече изчезва. Черен никога не е имало при мен. Това може ли да е от ненастроена помпа, според Вас ?

                                П.С. Извинявам се на колегата, че ползвам темата му
                                Точно същото беше и при мен, но беше придружено и с прекъсване, оказа се аванса. Май трябва да е 18 градуса, но за по - сигурно виж из ръководствата. А това, че неизпушва при рязка пълна газ може и от помпата да е, но първо трябва да се провери дали турбото работи по норми, защото от него също зависи колко гориво ще подаде помпата, (абе пак същата работа като при моя) Аз сега това ще правя първо, проверка на турбото и ако се окаже, че си прави налягането, тогава чак ще барам реголировките за дозиране на горивото.
                                А относно използването на темата, няма защо да се извиняваш, нали ще допринесе за развитието и, пък и на някой друг ще бъде полезна!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X