Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с Паджерото - не пали.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Проблем с Паджерото - не пали.

    стартера е наред-върти та се къса ,остава или кабел + или - или реле,или блокировката на лоста ...
    куче или вълк?
    в клетка ,или свободен?
    въпрос на личен избор.
    Вихрен Илиев
    0888249888
    blood:[COLOR=red] [B]B[/B][/COLOR] Rh ([COLOR=red][B]-[/B][/COLOR])
    Pajero 2 exeed[SIGPIC][/SIGPIC]

    Коментар


    • #17
      От: Проблем с Паджерото - не пали.

      за капак се оказа че единия акумулатор е дал фира..и по въпроса за всеобщата гадост ,стартера върти,релето чатка че не му стига ток,а едната клетка на акумулатора ври..та като за начало ще се сложи акумулатор ,след това ще се търси проблема с релетата
      куче или вълк?
      в клетка ,или свободен?
      въпрос на личен избор.
      Вихрен Илиев
      0888249888
      blood:[COLOR=red] [B]B[/B][/COLOR] Rh ([COLOR=red][B]-[/B][/COLOR])
      Pajero 2 exeed[SIGPIC][/SIGPIC]

      Коментар


      • #18
        От: Проблем с Паджерото - не пали.

        Първоначално публикуван от navar Преглед на мнение
        за капак се оказа че единия акумулатор е дал фира...
        Това беше болна тема и при мен! Аз за 3 години смених 3 акумулатора и накрая си реших проблема, като сложих един, но с увеличен капацитет Иначе, като цяло си знам грешката, че тези които сме с два акумулатора винаги трябва да ги купуваме по едно и също време, да са от една и съща марка, модел,с еднакъв капацитет, ако щете и дата на производство, за да се избегне разликата в конструкцията им (тоест да се гледа да са максимално еднакви), защото ако са различни при зареждане единия може и да е зареден, другия не, алтернатора ще е спрял да зарежда и така единия остава незареден. На два пъти ми се случва да прецакам чисто нов акумулатор, тъй като другия ми е бил калпав, и се оказва,че този който не държи ток, "изпива" здравия

        П.С. Надявам се за тези, които все още не знаят инфото да им е било от полза !
        HONDA CR-V RD1 126 hp Auto JDM
        Mitsubishi Pajero 2.5 intercooler turbo EX

        Коментар


        • #19
          От: Проблем с Паджерото - не пали.

          Първоначално публикуван от tihony Преглед на мнение
          На два пъти ми се случва да прецакам чисто нов акумулатор, тъй като другия ми е бил калпав, и се оказва,че този който не държи ток, "изпива" здравия

          П.С. Надявам се за тези, които все още не знаят инфото да им е било от полза !
          Абсолютно!
          Аз си знам, че акумулатори не се свързват в паралел, но така са го направили Винаги трябва да се сменяват заедно и двата, защото се получава същото, като с гумите и парт-тайма...

          Коментар


          • #20
            От: Проблем с Паджерото - не пали.

            а при преминаване към един,с какъв капацитет трябва да бъде за да няма проблеми
            куче или вълк?
            в клетка ,или свободен?
            въпрос на личен избор.
            Вихрен Илиев
            0888249888
            blood:[COLOR=red] [B]B[/B][/COLOR] Rh ([COLOR=red][B]-[/B][/COLOR])
            Pajero 2 exeed[SIGPIC][/SIGPIC]

            Коментар


            • #21
              От: Проблем с Паджерото - не пали.

              Първоначално публикуван от navar Преглед на мнение
              а при преминаване към един,с какъв капацитет трябва да бъде за да няма проблеми
              Ами нещо ей такова ще ти свърши идеална работа

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:product_photo_253_4_2OPPpiXZbgE.jpeg
Прегледи:1
Размер:82.0 КБ
ID:5404778

              Предимства:
              - необслужваем
              - тесен и висок (като за японските и корейски автомобили)
              - ляв +
              - 90 Аh - което е долу-горе добре
              - 860А стартов ток - това може би е важното в целия акумулатор и като цяло за дизелов двигател
              - с размерите си 295x160x225 мм и левия "+" мисля, че ще влезе на мястото на този, който при нас е до нафтовата помпа

              Недостатъци:
              - Тежи 20 кг


              П.С. Аз съм с подобен, но по-малък (нямал съм проблеми с палене), но с този мисля, че ще е още по-добре Като цена е от 215 до 230 лв., а пък ако върнеш и стар, знаеш как стоят нещата ... та така мисля, че е добро предложение и аз самият се замислям за такъв
              HONDA CR-V RD1 126 hp Auto JDM
              Mitsubishi Pajero 2.5 intercooler turbo EX

              Коментар


              • #22
                От: Проблем с Паджерото - не пали.

                Колеги и аз да се включа в темата след обстойна проверка,заливане с вода,и.т.н я закарах при приятел автомонтьор и след бърникане 2 дена и тестове се оказа че помпата е за кофата...а и не подлежи на абсолютно никакъв ремонт.Равносметката 200лв втора употреба или хиляда и......... незнам колко нова.Днес ще ми слагат помпата и като е готова ще пиша за резултата.Абсурда е че аз си намерих цяло Паджеро във Англия за 500 паунда.
                За тези които се мислят за дяволи да не забравят че и на него някой му е сложил рога!!!!!!!:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

                Коментар


                • #23
                  От: Проблем с Паджерото - не пали.

                  Колеги помпата е сменене,колата е като нова.Майстора каза че елемента на помпата е свършил.каквото и да значе това.
                  За тези които се мислят за дяволи да не забравят че и на него някой му е сложил рога!!!!!!!:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

                  Коментар


                  • #24
                    От: Проблем с Паджерото - не пали.

                    Здрасти на всички.колеги от 4 години карам паджеро2 2,5 тди дълга база и сега имам следния проблем преди време го карах нба олио имам минати надн60000 км така.след ремонт на гнп-то джипа вървеше нямаше проблеми,но от около месец пали много трудно и не се форсира на пове4е ор 2500 оборота сменил съм горивен филтър нови нафтопроводи тъй като старите се заспушиха от олиото подгревните свещи също са сменени и вече незнам от какво е помогнете ако можете

                    Коментар


                    • #25
                      От: Проблем с Паджерото - не пали.

                      Колега четене му е майката има изписани 3-4 теми за това търси
                      Техниката дава толкова колкото можеш да вземеш от нея!!!!

                      Коментар


                      • #26
                        От: Проблем с Паджерото - не пали.

                        За начало:
                        http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=96363.
                        Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                        тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                        Коментар


                        • #27
                          От: Проблем с Паджерото - не пали.

                          Здравейте колеги за първи път пиша във форум по тема за автомобили но на последък имам проблем с паджерото което е 3,2Did 2001г. и се появи проблем с паленето и той е само когато е топъл двигателя и не е като на колегата в по горните публикации а просто не иска да запали без подаване на газ от педала, давам контакт пали и гасне веднага , направи ми и впечатление че при загрят двигател също не ми светват подгревните свещи. P.S суттрин на -15 пали без грешка с докосването аз съм от Кнежа и тук е доста студено. та мисалта ми е дали е електрически проблема с топлия старт и ако Dj-е гуро как мога да се свържа с него.
                          Благодаря предварително и дано имам успех че колата е супер MITSUBISHI PAJERO 3.2DID 2001г. къса база ръчна скоростна кутия!

                          Коментар


                          • #28
                            От: Проблем с Паджерото - не пали.

                            Първо проверете всичко по горивната система,като филтър,маркучи,въздух в системата. Подгревните свещи работят нормално.... кото е топъл мотора не греят. А иначе това е признак на умираща помпа. И аз така се борих с какво ли не ,но накрая си ремонтирах помпата и сега пали топъл докато ключа ми е още в ръката. Успех.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Проблем с Паджерото - не пали.

                              Първо си проверете акумулаторите. Аз преди време имах една фиеста, когато загрееше няма палене. Цял Бургас обиколих в търсене на " майстор" да я оправи и навсякъде греда. Последната опция бе мото-пфое. Оставих колата там и след 2 минути ме извикаха, че е готова. Проблема бил в акумулатора ха ха

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X