От: Проблем с Паджерото - не пали.
стартера е наред-върти та се къса ,остава или кабел + или - или реле,или блокировката на лоста ...
стартера е наред-върти та се къса ,остава или кабел + или - или реле,или блокировката на лоста ...
Иначе, като цяло си знам грешката, че тези които сме с два акумулатора винаги трябва да ги купуваме по едно и също време, да са от една и съща марка, модел,с еднакъв капацитет, ако щете и дата на производство, за да се избегне разликата в конструкцията им (тоест да се гледа да са максимално еднакви), защото ако са различни при зареждане единия може и да е зареден, другия не, алтернатора ще е спрял да зарежда и така единия остава незареден. На два пъти ми се случва да прецакам чисто нов акумулатор, тъй като другия ми е бил калпав, и се оказва,че този който не държи ток, "изпива" здравия

Винаги трябва да се сменяват заедно и двата, защото се получава същото, като с гумите и парт-тайма...


В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар