Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с Паджерото - не пали.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с Паджерото - не пали.

    Колеги извинявам се ако е писано по въпроса ,но аз поне не наамерих нищо.КОгато си бях във ваканциа юли месец беше адска жега във варна какво забелязах когато джипа вдигне нормалната си температура и го загасиш после неможиш го запали 10 минути.Сега е при мой приятел той го кара докато ме няма оплака се че е стоял да го чака 45 минути преди ден два...От какво може да е това??????Или ако има такава тема вече разисквана моля дайте линк.Благодаря ви предварително колеги.
    П.П паджеро2 2.5 тди 95 год.
    За тези които се мислят за дяволи да не забравят че и на него някой му е сложил рога!!!!!!!:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

  • #2
    От: Проблем с паджерото не пали.

    Първото ми предположение е, че помпения елемент е за смяна. Пробвахте ли да за леете помпата със студена вода?
    Y61

    Коментар


    • #3
      От: Проблем с паджерото не пали.

      Възможно е да е от датчика за температура на двигателя. При студен двигател влиза повече гориво, за да запали. Когато двигателя загрее и се пали датчика за температурата подава състоянието на двигателя и системата пуска по - малко гориво. При повреден датчик може да пуска повече гориво сякаш е студен мотора и двигателя да се дави в следствие на което да не пали.
      GSM: 0898 554713
      Уебсайт: BULEXTREME.com

      Коментар


      • #4
        От: Проблем с паджерото не пали.

        Първоначално публикуван от Сашко Преглед на мнение
        Първото ми предположение е, че помпения елемент е за смяна. Пробвахте ли да за леете помпата със студена вода?
        Колега не сам го заливал с вода просто за момента го изчаквам да изтине,поне ми направи впечетление че като изстине и пали.
        За тези които се мислят за дяволи да не забравят че и на него някой му е сложил рога!!!!!!!:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

        Коментар


        • #5
          От: Проблем с паджерото не пали.

          Първоначално публикуван от Митков - bulextreme.com Преглед на мнение
          Възможно е да е от датчика за температура на двигателя. При студен двигател влиза повече гориво, за да запали. Когато двигателя загрее и се пали датчика за температурата подава състоянието на двигателя и системата пуска по - малко гориво. При повреден датчик може да пуска повече гориво сякаш е студен мотора и двигателя да се дави в следствие на което да не пали.
          Знаеш ли колега прави ми впечетление и друго сега като спомена за давенето на мотора че вартя-вартя и в един момент запали и одзаде става като противотанкова димка всичко изчезва.
          За тези които се мислят за дяволи да не забравят че и на него някой му е сложил рога!!!!!!!:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

          Коментар


          • #6
            От: Проблем с паджерото не пали.

            Както го описваш, точно си се дави - вкарва на горещ мотор нафта като на студен.
            Хубаво е да пробваш с друг датчик дали ще има промяна и тогава да се хвърляш на помпата.
            Най-страшното в България е, че хората, които пращат SMS-и във ВИП-Брадър,
            имат право да гласуват на избори.

            Коментар


            • #7
              От: Проблем с паджерото не пали.

              Първоначално публикуван от bravel Преглед на мнение
              Колега не сам го заливал с вода просто за момента го изчаквам да изтине,поне ми направи впечетление че като изстине и пали.
              Следващия път когато е топла и не пали, вземи едно шише със студена вода и залей помпата. Не е нужно да я пръскаш цялата, а само елемента, това е тази част от помпата, от която излизат тръбичките към дюзите. По този начин ще се ориентираш по-бързо и лесно къде да търсиш проблема.
              Y61

              Коментар


              • #8
                От: Проблем с паджерото не пали.

                за да не пускам нова тема-при мен проблемът е друг,на моменти( напоследък доста често) изобщо не ще да завърти стартера-ток има,стартера е наред,остава да е реле,защото в началото като ги размърдам и палеше..проблемът е че не знам кое точно реле е за запалването за да го сменя..днес примерно 30 минути се мъча да го запаля и не ще ..преди малко врътна от раз,(за мен релето залепва щото това го прави като е топло времето,или като поработи малко,на студено си пали) ..та кажете кое е релето за палене,или ако има друга възможна причина-защита някаква от прегряване на нещо..защото точно на това ми прилича на някаква прецакана биметална или термопластина..
                куче или вълк?
                в клетка ,или свободен?
                въпрос на личен избор.
                Вихрен Илиев
                0888249888
                blood:[COLOR=red] [B]B[/B][/COLOR] Rh ([COLOR=red][B]-[/B][/COLOR])
                Pajero 2 exeed[SIGPIC][/SIGPIC]

                Коментар


                • #9
                  От: Проблем с паджерото не пали.

                  Първоначално публикуван от navar Преглед на мнение
                  з ако има друга възможна причина-защита някаква от прегряване на нещо..защото точно на това ми прилича на някаква прецакана биметална или термопластина..
                  Например блокировката на стартера от скоростния лост ако си автомат.
                  Релето на стартера трябва да е А10, но не знам къде се намира. Щрака ли изобщо нещо при подаване на контакт? Да не е контактият ключ?

                  Коментар


                  • #10
                    От: Проблем с паджерото не пали.

                    Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                    Например блокировката на стартера от скоростния лост ако си автомат.
                    Релето на стартера трябва да е А10, но не знам къде се намира. Щрака ли изобщо нещо при подаване на контакт? Да не е контактият ключ?
                    първо мислех че е от ключа-смених контактора,отворих стария-чист,без пробиви,нагар и пр,за всеки случай замерих-перфектен..после мислех че е от блокировката на скоростния лост-но най интересното е че се оправя без да мърдам лоста,но за всеки случай я кажете къде да погледна-ако има нещо за смяна или почистване да я свърша и тази,и така стигнахме до релето-кога щрака,кога не щрака,но като го мърдам докато някой върти и пали( това допреди няколко дни) вчера и при мърдане не щеше..и забелязвам че това го прави когато е горещо навън,или когато съм запалил сутринта ,и спра да зареждам -тоест като позагрее малко..затова ми се струва че някаква би пластина залепва и не връща,което ме води към мисълта за реле...сега ще погледна кое е това реле А10...след малко ще пиша какво е развитието ..мерси
                    куче или вълк?
                    в клетка ,или свободен?
                    въпрос на личен избор.
                    Вихрен Илиев
                    0888249888
                    blood:[COLOR=red] [B]B[/B][/COLOR] Rh ([COLOR=red][B]-[/B][/COLOR])
                    Pajero 2 exeed[SIGPIC][/SIGPIC]

                    Коментар


                    • #11
                      От: Проблем с Паджерото - не пали.

                      Най вероятно не е релето колега, пусни си една допълнителна маса към стартера,не че 100% но ми се е случвало при лоша маса.
                      Няма невъзможни работи.Тел.0888344659

                      Коментар


                      • #12
                        От: Проблем с паджерото не пали.

                        По веригата на плюса има само блокировката на скоростния лост (трябва да е куплунг под лоста, схема има в линка) и релето. Масата също е вариант.
                        https://htftp.offroad-bulgaria.com/p...ansmission.pdf

                        Коментар


                        • #13
                          От: Проблем с Паджерото - не пали.

                          Tова с давенето на мотора когато е топъл са пълни глупусти, дизеловият мотор не се дави от повече гориво. Може да пуши черно след като запали но да не пали от много гориво е невъзможно, теорията за температурният датчик е невярна, изобщо не може да повлияе на паленето - проверено безброй пъти. Аз залагам за еленемна на помпата в 99% от случаите когато не пали топла е това. А студена лесно ли пали? Подгряването работи ли?
                          Последно редактирано от Sofeto; 06-09-12, 12:19.
                          S10 & Frontera

                          Коментар


                          • #14
                            От: Проблем с Паджерото - не пали.

                            след малко чакам един приятел да се включи-той разбира от автотоци,и ще го мислим-ще проверим блокировката,релето и масата,,после ще пиша какво е станало..
                            куче или вълк?
                            в клетка ,или свободен?
                            въпрос на личен избор.
                            Вихрен Илиев
                            0888249888
                            blood:[COLOR=red] [B]B[/B][/COLOR] Rh ([COLOR=red][B]-[/B][/COLOR])
                            Pajero 2 exeed[SIGPIC][/SIGPIC]

                            Коментар


                            • #15
                              От: Проблем с Паджерото - не пали.

                              По въпроса с паленето, вижте на клема 50 на стартера (малкият кабел) дали идва + като върти от контактния ключ, ако не идва, подайте +, ако завърти търсете по инсталацията прекъснатия кабел. Ако не върти а има + на малкия кабел сваляйте стартер. Проверете и дебелия плюсов кабел дали е здрав, масата също.
                              S10 & Frontera

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X