От: Нафтова електрическа пмпа за Паджеро 2800
Има вероятност и да е ГНП. В смисъл горивоподкачващата помпа да не смогва да осигури нужния дебит и затова да са монтирали тая допълнителна помпа. Откачи маркуча на излишното гориво и виж връща ли и колко. При всички случаи дебита на тая помпа е много по голям от необходимото количество за нормална работа на двигателя във всички режими. От там трябва да тече.
После, за да илиминираш нехерметичност и в частност семеринг монтирай прозрачен маркуч. Но пак там, на обратката.
Има вероятност и да е ГНП. В смисъл горивоподкачващата помпа да не смогва да осигури нужния дебит и затова да са монтирали тая допълнителна помпа. Откачи маркуча на излишното гориво и виж връща ли и колко. При всички случаи дебита на тая помпа е много по голям от необходимото количество за нормална работа на двигателя във всички режими. От там трябва да тече.
После, за да илиминираш нехерметичност и в частност семеринг монтирай прозрачен маркуч. Но пак там, на обратката.
, но за да е сложена тая помпа явно е имало нехерметичност по горивната система. А тази нехерметичност в 50% от случаите е от семеринг-а. Докато е топло времето няма да прави проблеми, но като захладнее ще започнат магарийте .
Коментар