Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Стартер, маховик( венец на маховика) на Pajero 2,5 автоматик?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Pajero -стартер?!!?!?

    Колега темата е от 2009г.
    Pajero 2.8 tdi GLS къса база

    Коментар


    • #17
      От: Pajero -стартер?!!?!?

      Първоначално публикуван от baraj1 Преглед на мнение
      Както е споделил колегата от пост 6- и при мен се оказаха износени част от зъбите на венеца на маховика! Точно в тези сектори,разположени срещуположно- където обикновено спира мотора.Смяната на този венец(или обръщането му) ми се виждат доста сериозна офанзива! Нека някой от колегите, който я е предприел да сподели!
      Е темата може да е от 2009-та, ама работата е същата.
      Първоначално публикуван от _by_rado_ Преглед на мнение
      аз не че се хваля ама моя стартер го свалям за 15 мин.... имах подобен проблем и се оказа че зъбите на маховика са заминали ... разкачих скоростите дръпнах ги назад без да ги свалям свалих маховика нагреях го обърнах венеца и един "нов-стар" стартер и до сега вече близо 6 месеца няма грижи...само така може да решиш проблема без да даваш много пари Pajero 2.5 TDI syper select...
      Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

      тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

      Коментар


      • #18
        От: Pajero -стартер?!!?!?

        Точно така- темата е стара, но...поради липса на дискусия с по-нова дата и при появата на такъв проблем...става актуална!Запознах се със споделеното от "by_rado" и с няколкото други такива на съфорумници( малко на брой-явно това не е масов проблем) и въпреки това оставам с впечатлението, че това е доста сериозен ремонт! Трябва да се свалят скорости, раздатка, кардан и т.н.Като си спомня "чанча" при сваляне само на електромотора и...започвам да се разубеждавам! Въпросът е., дали мога да продължавам да си карам така и ако( недай боже) някой път не успея да запаля с една отверка да превъртя чрез шайбата на в.помпа мотора- та бендикса да зацепи на здрав зъб.Или...ще си остана там, където това ме свари и предвид автоматичната скоростна кутия и проблемите при нужда от буксир на автомобила!?

        Коментар


        • #19
          От: Pajero -стартер?!!?!?

          Обърни внимание, че човека правил подобна процедура, не е свалял скорости. Щом си автоматик, задължително си оправи проблема. Е при теб може и да се наложи сваляне, ама може да се пробва първо без. И един съвет от мен. Смени семеринга на КВ, та да не се налага повторно сваляне.
          Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

          тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

          Коментар


          • #20
            От: Pajero -стартер?!!?!?

            Колеги, реших че няма да се оставя на съдбата и...се захванах за работа! И изненада....Съфорумници споделят, че е възможно да се обърне венеца на маховика, ама при мен( Pajero 2,5 TDI, дълга база ,1990 г.) е заварен! Единствено мога да сменя целия маховик!Лошо....Има ли идея някой, къде мога да намеря маховик в София или наблизо? Не знам, дали ще мога да намеря "читав" втора ръка или ще трябва да търся нов? Давайте идеи, колеги!

            Коментар


            • #21
              маховик( венец на маховика) на Pajero 2,5, автоматик

              Колеги, писах в една стара тема за проблем със стартера, но...реших да започна нова тема, та да споделя проблема и евентуалното му решение! Първоначалните симптоми бяха, като за дефектирал бендикс на стартера, но след като го свалих- видях износените зъби на венеца на маховика! Износени са зъбите точно в секторите( срещуположно разположени), където спира(съотв. стартира) двигателя! Прерових написаното по проблема във форума, но явно това е рядък проблем и няма много информация! Няколко колеги са споделили за евентуално обръщане или смяна на венеца, но...при мен( Pajero 2,5 TDI, aвтоматик, 1990 г.) той се оказа заварен за маховика! Та...ще трябва да търся друг( втора ръка или нов?) маховик! Ако някой има други идеи-нека сподели! Ако пък на някой му се намира маховик с венец( изправни)- също нека даде координати за връзка!А аз..ще споделя какво ще се случи оттук-нататък и как(кога?) съм решил проблема! Благодаря предварително на всички отзовали се съфорумници!

              Коментар


              • #22
                От: Pajero -стартер?!!?!?

                Като гледам си от Велинград. При вас има доста части за Паджеро (доколкото знам има морга). Провери първо там. Ако няма там пак пиши. Все ще измислим нещо и тук.
                Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                Коментар


                • #23
                  От: Pajero -стартер?!!?!?

                  Така е колега-от Велинград съм, но колата я ремонтирам в София, щото там ми е майстора! Тук има морга, но...в нея няма нито едно Pajero! Oсвен да става въпрос за такава- и да не я знам!?Всъщност джипа е готов! Виждам,че никой от форума не е проявил интерес към проблема, който имах-така че няма да изпадам в подробности! С две думи-венеца на маховика беше обърнат!Благодаря на колегата Sariones за готовността да помогне!

                  Коментар


                  • #24
                    От: Pajero -стартер?!!?!?

                    След като ми докараха колата обаче ми прави впечатление, че включва предавките при много по-високи обороти от преди? Дали някой има идея-какво може да се е случило във връзка с този нововъзникнал проблем? Да не би да е необходима някаква регулировка? Чакам мненията и предположенията на съфорумниците!

                    Коментар


                    • #25
                      От: маховик( венец на маховика) на Pajero 2,5, автоматик

                      Виждам, че никой не е проявил интерес към този проблем! И...дано на никой не се случва да го решава! Всъщност...джипа е отремонтиран! След като ми докараха колата обаче ми прави впечатление, че включва предавките при много по-високи обороти от преди? Дали някой има идея-какво може да се е случило във връзка с този нововъзникнал проблем? Да не би да е необходима някаква регулировка? Чакам мненията и предположенията на съфорумниците!Благодаря предварително!

                      Коментар


                      • #26
                        От: маховик( венец на маховика) на Pajero 2,5, автоматик

                        Нивото на маслото в кутията какво е
                        HONDA CR-V RD1 126 hp Auto JDM
                        Mitsubishi Pajero 2.5 intercooler turbo EX

                        Коментар


                        • #27
                          От: Pajero -стартер?!!?!?

                          Провери реглажа на жилата.
                          Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                          тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                          Коментар


                          • #28
                            От: маховик( венец на маховика) на Pajero 2,5, автоматик

                            Първоначално публикуван от baraj1 Преглед на мнение
                            Виждам, че никой не е проявил интерес към този проблем! И...дано на никой не се случва да го решава! Всъщност...джипа е отремонтиран! След като ми докараха колата обаче ми прави впечатление, че включва предавките при много по-високи обороти от преди? Дали някой има идея-какво може да се е случило във връзка с този нововъзникнал проблем? Да не би да е необходима някаква регулировка? Чакам мненията и предположенията на съфорумниците!Благодаря предварително!
                            Не е до липсата на интерес. Просто явно никой не е имал проблем като твоя или на Паджеро като твоето - "единица" автомат.
                            За оборотите - за смяна на венеца са сваляни скоростите и след това не са настроени правилно жилата или по-точно това до ГНП-то. В темите има някъде данни за настройката, но е за Паджеро 2, не знам дали са същите и на 1.

                            П.П. Слях двете теми, защото пишем еднакви неща на две места.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Стартер, маховик( венец на маховика) на Pajero 2,5 автоматик?

                              Най-вероятно тигрите, които са ти правили колата са се престарали с натягането на жилото на кикдауна. При бензиновите двигатели маркерът на жилото трябва да се показва 1мм от оранжевия шлаух, при напълно натиснат педал за газта.
                              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                              Коментар


                              • #30
                                От: Стартер, маховик( венец на маховика) на Pajero 2,5 автоматик?

                                При комуникация с майстора, който ми ремонтира джипа разбрах, че жилата не са пипани! Просто това, което отива към скоростите е откачено чрез развиване на виксиращата го гайка, а при монтажа-отново е захванато.Загледах се в жилата, които отиват до механизъма на ГНП и видях, че това, което отива към скоростите( с кафява шлаука най-отпред) се е откачило от един държач( подобен на скоба), който го фиксира и се намира в коша, откъм и съвсем до купето!Направих проба и ми се струва, че скоростите започнаха да превключват на по-малки обороти, но...като че ли не оптимално! Освен това, имам усещането, че същото това жило е хлабаво!Не смея да пипам, щото да не направя по-голяма беля! Колегата Паджеровод е писал, че има тема с коментирани регулировки(и моето Pajero е 2), но...не успях да я намеря!Та...ако някой помогне да стигна до информацията или да подаде нова такава....Ще съм благодарен!!!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X