Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Пажеро 2 проблем + клип на проблема

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Пажеро 2 проблем + клип на проблема

    Първоначално публикуван от getano Преглед на мнение
    Според мен има проблем с егр извадиму маркуча е пробвай,и виж егр клапана да не е останал отворен.
    Каде точно се намира този клапан да не се намира малко над изпуснателния колектор ,а относно пробването се състои при работещ мотор да му извадя маркучето така ли ?

    Коментар


    • #32
      От: Пажеро 2 проблем + клип на проблема

      Да вадиго и покарай както е изваден,или го дръж на място на високи обороти след 10-20 сек.трябва де се оправи.

      Коментар


      • #33
        От: Пажеро 2 проблем + клип на проблема

        След като затапих ЕГР-клапана(като му изрязах 1 ламаринка до гарнитурата след което изолирах маркучете и изхода на клапана)проблема изчезна благодаря на всички които помогнаха и наи вече на колегата "getano" ,сега просто няма и спомен от чукане и пушене,имам съвсем сели съмнения че турбината не пълни нужното налягане но това ще е по нататък .

        Коментар


        • #34
          От: Пажеро 2 проблем + клип на проблема

          Първоначално публикуван от Людмил Кюковски Преглед на мнение
          Това което можеш да направиш преди всичкото това е да се ровнеш във форума и да разбереш нещо повече на ЕГР-а и проблемите с него пък после другото
          Ако беше ми прочел мнението още преди месец щеше да имаш работеща печка
          Лудак

          Коментар


          • #35
            От: Пажеро 2 проблем + клип на проблема

            Първоначално публикуван от v_P_m Преглед на мнение
            ...........имам съвсем сели съмнения че турбината не пълни нужното налягане но това ще е по нататък .
            Провери разтоварващия клапан дали не е наполовина отворен ,че имах такъв проблем .
            Лудак

            Коментар


            • #36
              От: Пажеро 2 проблем + клип на проблема

              Първоначално публикуван от Людмил Кюковски Преглед на мнение
              Провери разтоварващия клапан дали не е наполовина отворен ,че имах такъв проблем .
              Ще ми го опишеш ли как изглежда и каде се намира защото четох по въпроса нещо но неможах да го открия, мерси предварително .

              Коментар


              • #37
                От: Пажеро 2 проблем + клип на проблема

                Първоначално публикуван от v_P_m Преглед на мнение
                Ще ми го опишеш ли как изглежда и каде се намира защото четох по въпроса нещо но неможах да го открия, мерси предварително .
                В края на смукателния колектор (към купето).
                п.п.На Схемата под номер 11344.
                Последно редактирано от Стоян Боюков-Sariones; 27-05-12, 17:18.
                Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                Коментар


                • #38
                  От: Пажеро 2 проблем + клип на проблема

                  Първоначално публикуван от v_P_m Преглед на мнение
                  Ще ми го опишеш ли как изглежда и каде се намира защото четох по въпроса нещо но неможах да го открия, мерси предварително .
                  Клапана е в самия охлюв на турбото .Има един клапан с вакум от който излиза едно лостче и отива в турбото .Прегледай лостчето в какво положение е и дали се движи при подаване и отнемане на газта.
                  Лудак

                  Коментар


                  • #39
                    От: Пажеро 2 проблем + клип на проблема

                    Първоначално публикуван от Людмил Кюковски Преглед на мнение
                    Клапана е в самия охлюв на турбото ......
                    Аааа. Ама ти говориш за Уестгейта и Актуатора. Това пък (актуатора) е позиция 12501 на Схемата и се връзва директно към клапана. Уестгейта (демек клапана) е в "охлюва" на турбинната част на ТК.
                    Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                    тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                    Коментар


                    • #40
                      От: Пажеро 2 проблем + клип на проблема

                      Първоначално публикуван от Стоян Боюков-Sariones Преглед на мнение
                      Аааа. Ама ти говориш за Уестгейта и Актуатора. Това пък (актуатора) е позиция 12501 на Схемата и се връзва директно към клапана. Уестгейта (демек клапана) е в "охлюва" на турбинната част на ТК.
                      Я ква яка схема
                      Лудак

                      Коментар


                      • #41
                        От: Пажеро 2 проблем + клип на проблема

                        Малко ме объркахте вия 2 мата ма по същество доколкото разбрах разтоварващия клапан е "На Схемата под номер 11344" тои като го прегледах преди малко може да се свали и после какво ?
                        Друго Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Mitsubishi-Turbo-4M40-WTF035.jpg
Прегледи:2
Размер:101.1 КБ
ID:5378687 това с червената стрелка е актуатора доколкото разбрах, от него в посока към купето излиза лостче(12501 на схемата) закоето говорите но при подаване на гас и отнемане то изобщо не се движи а би трябвало така ли , може и аз да не правя нещо примерно при какви убороти требва да се движи и на место ли требва да е или в движение.

                        Коментар


                        • #42
                          От: Пажеро 2 проблем + клип на проблема

                          Първоначално публикуван от v_P_m Преглед на мнение
                          Малко ме объркахте вия 2 мата ма по същество доколкото разбрах разтоварващия клапан е "На Схемата под номер 11344" тои като го прегледах преди малко може да се свали и после какво ?
                          Да се провери дали е затворен, трябва да отваря над 1.2 атм.
                          Първоначално публикуван от v_P_m Преглед на мнение
                          Друго [ATTACH=CONFIG]456292[/ATTACH] това с червената стрелка е актуатора доколкото разбрах, от него в посока към купето излиза лостче(12501 на схемата) закоето говорите но при подаване на гас и отнемане то изобщо не се движи а би трябвало така ли , може и аз да не правя нещо примерно при какви убороти требва да се движи и на место ли требва да е или в движение.
                          На място не вярвам да го накараш да мръдне. Трябва яко натоварване на двигателя. Слага се манометър след турбото и по неговите показания се съди за работата на уейстгейта.

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X