Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Пажеро 2 проблем + клип на проблема

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Пажеро 2 проблем + клип на проблема

    На кулера има две букси - едната е от датчика за температурата на въздуха в него, другата е захранването на вентилатора.
    Щом имаш някоя "свободна", значи не ти се включва вентилаторчето за принудително обдухване.
    Това обаче няма никакво отношение към проблема ти.
    За маслото - там не трябва да има никакво масло, ако ти е здрава турбината.
    Разбира се тръбите може да са леко омаслени - като пипнеш с пръст да ти цапат пръста, но по-големи количества - не!

    Коментар


    • #17
      От: Пажеро 2 проблем + клип на проблема

      Първоначално публикуван от Иво82 Преглед на мнение
      Точно това чукане и пушене идва от липса на въздух и много нафта!Търси проблема в въздуха като най-често идва от управлението на турбото(вакум,клапан и т.н.)
      Черен пушек - преобогатено гориво и намален въздух ,но замерете и налягането на ГНП-то да не би да има износени елементи и оттам да идва чукането .
      VEREYA MOTORSPORT TEAM

      Коментар


      • #18
        От: Пажеро 2 проблем + клип на проблема

        Има ли на ГНП - то електрическо клапанче на излишното гориво ? Ако да го свали и почисти цедката вътре или направо я изхвърли. Поздрави.
        MITSUBISI PADJERO 2,5 TDI. 1994 Г. Кандидат ретро.

        Коментар


        • #19
          От: Пажеро 2 проблем + клип на проблема

          Първоначално публикуван от pahov Преглед на мнение
          Има ли на ГНП - то електрическо клапанче на излишното гориво ? Ако да го свали и почисти цедката вътре или направо я изхвърли. Поздрави.
          Демек дали връща излишната нафта обратно така ли,от това се сещам да ви питам има ли възможност да се е задръстила системата по коята тече излишната нафта ,защото като сваляхме дюзите беха пълни с боклуци предимно некакви черни , и как да проверим дали връща ?

          Коментар


          • #20
            От: Пажеро 2 проблем + клип на проблема

            Първоначално публикуван от v_P_m Преглед на мнение
            Демек дали връща излишната нафта обратно така ли,от това се сещам да ви питам има ли възможност да се е задръстила системата по коята тече излишната нафта ,защото като сваляхме дюзите беха пълни с боклуци предимно некакви черни , и как да проверим дали връща ?
            Точно. Има вероятност да е запушена цедката на клапана ако има такъв или тръбопровода за излишно гориво. В този случай центровката на ГНП отива в предварение и мотора чука детонационно - някои майстори в такъв случаи казват, че мотора кряка. Пушенето обаче шокира. Поздрави.
            MITSUBISI PADJERO 2,5 TDI. 1994 Г. Кандидат ретро.

            Коментар


            • #21
              От: Пажеро 2 проблем + клип на проблема

              Първоначално публикуван от v_P_m Преглед на мнение
              Има сервиз на бош в Ловеч (намира се в квартал "Продимчев")
              Някой жестоко се е измайтапил с теб. Бош нямат сервиз в Ловеч, камо ли в квартал Продимчец. Този е най 'Великия' майстор в града. Не познавам човек който да е ходил при него и после да е останал доволен. Нищо лично нямам към този майстор /кара късо Паджеро/ име няма да споменавам. Няма да е зеле да се провери какво е направил и после да търсите друга причина. Дано се е представил добре.
              GSM 0877 08 99 19
              Jeep Grand Cherokee 5.2 V8

              Коментар


              • #22
                От: Пажеро 2 проблем + клип на проблема

                Може и да си прав незнам както написах вече ходихме при него защото джипа гаснеше по време да движение през 10 метра,след като тои го прави проблема изчезна .Не съм сигурен дали е официялен сервиз или нещо свързано с тех, но ми даде 1 плик с опръстенчета и уплътнения които се предполага че са сменени даже ми даде брошурки 100% пишеше нещо свързано с бош но непомна вече какво , също така каза че е регистрирал помпата в саит(пак не съм сигурен в кои) 1 вид като ида пак в друг сервиз от тая верига им излиза какво е правено преди нещо от сорта .
                А сега по темата споделете как наи лесно да проверя дали връща излишната нафта и как да проверя дали турбото бачка ?

                Коментар


                • #23
                  От: Пажеро 2 проблем + клип на проблема

                  Първо провери дали има масло в кулера, ако е много то няма какво повече да му проверяваш на турбото!
                  Ако няма масло, налягането на турбото можеш да измериш с манометър в движение при натоварен мотор - трябва да прави около 0,8-0,9 бара.
                  Тук можеш да видиш как става това - http://www.offroad-bulgaria.com/show...EC%E5%F2%FA%F0 .
                  За излишната нафта - извади маркучето на обратната нафта от помпата и на негово място сложи едно прозрачно парче маркуч в едно шише, и гледай!

                  Коментар


                  • #24
                    От: Пажеро 2 проблем + клип на проблема

                    Първоначално публикуван от radikyokushin Преглед на мнение
                    Първо провери дали има масло в кулера, ако е много то няма какво повече да му проверяваш на турбото!
                    Ако няма масло, налягането на турбото можеш да измериш с манометър в движение при натоварен мотор - трябва да прави около 0,8-0,9 бара.
                    Тук можеш да видиш как става това - http://www.offroad-bulgaria.com/show...EC%E5%F2%FA%F0 .
                    За излишната нафта - извади маркучето на обратната нафта от помпата и на негово място сложи едно прозрачно парче маркуч в едно шише, и гледай!
                    Toва с червената стрелка се явява маркучето към актуатора към което да монтирам манометъра,а черното е към ГНП нали така ? Задължително ще го направим това и ще пиша какъв е резултата.
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Mitsubishi-Turbo-4M40-WTF035.jpg
Прегледи:2
Размер:101.1 КБ
ID:5367227

                    Коментар


                    • #25
                      От: Пажеро 2 проблем + клип на проблема

                      Да, точно така !

                      Виж аз как съм го направил: http://www.offroad-bulgaria.com/show...39#post1813639

                      Дано ти е от полза
                      Успех !
                      Последно редактирано от tihony; 21-04-12, 20:28. Причина: Ако може да се изтрие, че допуснах грешка !
                      HONDA CR-V RD1 126 hp Auto JDM
                      Mitsubishi Pajero 2.5 intercooler turbo EX

                      Коментар


                      • #26
                        От: Пажеро 2 проблем + клип на проблема

                        Първоначално публикуван от v_P_m Преглед на мнение
                        Toва с червената стрелка се явява маркучето към актуатора към което да монтирам манометъра,а черното е към ГНП нали така ?
                        Да, точно така !

                        Виж аз как съм го направил: http://www.offroad-bulgaria.com/show...39#post1813639

                        Дано ти е от полза
                        Успех !
                        HONDA CR-V RD1 126 hp Auto JDM
                        Mitsubishi Pajero 2.5 intercooler turbo EX

                        Коментар


                        • #27
                          От: Пажеро 2 проблем + клип на проблема

                          Първоначално публикуван от v_P_m Преглед на мнение
                          Toва с червената стрелка се явява маркучето към актуатора към което да монтирам манометъра,а черното е към ГНП нали така ? Задължително ще го направим това и ще пиша какъв е резултата.
                          [ATTACH=CONFIG]442846[/ATTACH]
                          И двете докладват налягането на турбото, но много по лесно е да вържеш манометъра към маркучето към помпата. По принцип тази стъпка трябва да се направи, но е малко вероятно проблема да е в турбината. За горене на масло не си споменал, а при работа на двигателя на място турбината не оказва такова влияние на сместа, че да се получи ефекта от клипа.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Пажеро 2 проблем + клип на проблема

                            Колега , според мен маслообиращите сегменти (или поне един ) са сдали багажа....
                            Щом има масло в турбото .....(кулера), очаквай проблеми при форсиране над 3000 оборота.
                            Маслен удар се казва и ........подготви се за подобна ситуация.
                            Дано не съм прав..... ама едва ли ?

                            Коментар


                            • #29
                              От: Пажеро 2 проблем + клип на проблема

                              След дълго забавяне доиде време да посаживя темата, днес наи накрая свързах манометър за проверка на турбото и резултатите са ясни.При тръгване с студен мотор , при леко подаване на гас уреда показва около 0.3 бара, след което при подаване на гас докраи стрелката стига до 0.75.Какво се вижда и на клипа от началото всичко е добре така 3-4 мин или 2-3 километра и започва чукането при което на 2000 оборота стрелката на манометъра стои на 0, набира се зорлем до към 3-4 хил. оборотас налягане от 0.3 до 0.5 бара, пробвах и на место да подам гас при - 2500 оборота -00 бара при - 4000 оборота -0.3 бара.В момента в които спре чукането и стрелката на манометъра веднагически започва да се отлепя.Четох темата в която е обеснено как се свързва манометъра и регулирането на турбото с шаиби но тя е за 2.5 мотор, а като гледам при 2.8 е малко по различно даите предложения сега какво да правя ?

                              Коментар


                              • #30
                                От: Пажеро 2 проблем + клип на проблема

                                Според мен има проблем с егр извадиму маркуча е пробвай,и виж егр клапана да не е останал отворен.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X