Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Трудно палещо Паджеро?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Трудно палещо Паджеро?

    Първоначално публикуван от barzashki Преглед на мнение
    И аз имам вече проблем с тази електроника за подгряване, която е вътре в купето. След едно хубаво наводнение нещо се ушашави ...
    Имах същия проблем само, че на 2.5 със Super Quick Glow. Когато валеше или сутрин беше доста влажно (мъгла, слана) подгрева не искаше да се включва. Разбрах, че проблема е именно от този блок за управление. При мен на няколко пъти също се наложи да подавам директно +12v към релето за 3-4 сек. за да мога да запаля. Така не можеше да се продължава и трябвяше да се мисли за алтернативен вариант или друг блок за управление ( защото с този не ми се занимаваше). Потърсих в интернет и за мой късмет в нашия край съвсем наблизо от мен намерих Pajero на части. Блока беше наличен. Дори в един дъждовен ден (когато моя правеше проблеми) отидох да пробвам този, който се продаваше. Сложих го на мястото на моя и заработи. Най-хубавото от всичко беше, че ми струваше 40лв. От тогава нататък съм нямал проблеми с паленето в каквото и за било време, до момента в който продадох Pajero-то.
    HONDA CR-V RD1 126 hp Auto JDM
    Mitsubishi Pajero 2.5 intercooler turbo EX

    Коментар


    • #62
      От: Трудно палещо Паджеро?

      Първоначално публикуван от Вива (Liebherr4eto) Преглед на мнение
      Не е с клавиш, не е и с бутон, значи е с копче.
      Да бе, със секретно копче, с цип дори...

      Коментар


      • #63
        От: Трудно палещо Паджеро?

        Капачето на релето го свалях да проверя дали самото реленце работи. Подадох му ток и си цъка, а то включи голямото реле. Това което аз мога да проверя го направих. За утре един друг жичкаджия ми обеща да го погледне. Най лесния начин е бутон, даже и с конец става, вързан за малкото реленце да затваря веригата /хи, хи/, но на мен ми се иска да си е оригинално подгряването.

        За Вивето - ако искаш ще ти подаря пожарникарски буркан да ти светка докато подгряваш.
        GSM 0877 08 99 19
        Jeep Grand Cherokee 5.2 V8

        Коментар


        • #64
          От: Трудно палещо Паджеро?

          Я да докладвам. Днес най накрая смених командния блок и вече си подгрява както трябва. Установих друг проблем, неще да включи последната скорост, нещо май ОД-то се еб.ва. Имаше някъде писано за него как се проверява, букси и датчици. Дано го намеря.
          GSM 0877 08 99 19
          Jeep Grand Cherokee 5.2 V8

          Коментар


          • #65
            От: Трудно палещо Паджеро?

            Е за утре ще има подгрявяне , а след утре ????????????? ,ще видим в неделя айде че съм нагласил барбекюто
            ВСЕКИ МОЖЕ ДА КАРА БЪРЗО ,А НИЕ МОЖЕМ ДА МИНЕМ ОТКЪДЕТО СИ ИСКАМЕ
            0888 967 109
            0877 967 109

            Коментар


            • #66
              От: Трудно палещо Паджеро?

              Имам следния проблем всичко ми е сменено филтяр свещи и т н проблема е много трудно пали несе форсира стои на 1500 оборота и след това гасне като запали пуши много все едно карам парен локомотив от какво може да е това

              Коментар


              • #67
                От: Трудно палещо Паджеро?

                Къв цвят пуши, кой двигател, кое Паджеро?
                The Flat Earth Society has members all around the globe.

                Коментар


                • #68
                  От: Трудно палещо Паджеро?

                  Мноо си любопитна бе!
                  Човека си пуснал въпроса на друго място, ама понеже няма "бърз и конкретен отговор" пита и тук.
                  http://www.offroad-bulgaria.com/show...56#post2666656
                  Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                  тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                  Коментар


                  • #69
                    От: Трудно палещо Паджеро?

                    Тия двигатели са с голям ресурс и когато не палят от половин оборот обикновено не е подгрева.На -5градуса трябва да пали с пипането на ключа(визирам моя който е на 400000км.)без подгряване.Това ми е втора кола с такъв двигател така,че не е съвпадение.Гледайте компресия,хлабина на клапаните,правилна центровка,добри дюзи и чак след това подгрева.

                    Коментар


                    • #70
                      От: Трудно палещо Паджеро?

                      Първоначално публикуван от titko Преглед на мнение
                      Тия двигатели са с голям ресурс и когато не палят от половин оборот обикновено не е подгрева.На -5градуса трябва да пали с пипането на ключа(визирам моя който е на 400000км.)без подгряване.Това ми е втора кола с такъв двигател така,че не е съвпадение.Гледайте компресия,хлабина на клапаните,правилна центровка,добри дюзи и чак след това подгрева.
                      Нищо не каза! Не на -5 ами на -16 ми пали на първо бутало, ама без свещи под нулата забрави да запалиш на първо бутало!
                      Biagini Passo Powered By VW Syncro

                      Коментар


                      • #71
                        От: Трудно палещо Паджеро?

                        И аз така от ОМВ и му ядох главата, над 2л вода ми бяха турили

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X