Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Трудно палещо Паджеро?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Трудно палещо Паджеро?

    То така, но аз как да разбера с какво подгряване съм и с какви свещи? Когато ги купувах, гледах само да са този двигател и на тях пише 4G56.
    Че и "Мицубиши" пише, не че вярвам, че има нещо общо с фирмата. А такива по 75 лв. в магазина нямаше, иначе продавачът щеше да ме кандърдисва да ги купя.
    В "Рубин" ми предложиха най-, по-, свръх, супер истинските, само по 125 лв. на бройка. Тия и да са истински, няма да ги купя.
    На сегашните пише 11 волта.
    Най-страшното в България е, че хората, които пращат SMS-и във ВИП-Брадър,
    имат право да гласуват на избори.

    Коментар


    • #32
      От: Трудно палещо Паджеро?

      Аз също съм за проблем с подгрева.Мой приятел имаше същия проблем.Реши го с едно копче свързано с релетата.Сутрин когато го пали студено го задържа за около 5-10 секунди и всичко си е наред.
      Другия вариант беше да купува някъкви "бързи" свещи които за по малко време нагряват повече но не си заслужава.
      MITSUBISHI MONTERO 3.0 V6
      (А1+)
      О877ООО98О

      Коментар


      • #33
        От: Трудно палещо Паджеро?

        Първоначално публикуван от Hala Преглед на мнение
        То така, но аз как да разбера с какво подгряване съм и с какви свещи? Когато ги купувах, гледах само да са този двигател и на тях пише 4G56.
        Че и "Мицубиши" пише, не че вярвам, че има нещо общо с фирмата. А такива по 75 лв. в магазина нямаше, иначе продавачът щеше да ме кандърдисва да ги купя.
        В "Рубин" ми предложиха най-, по-, свръх, супер истинските, само по 125 лв. на бройка. Тия и да са истински, няма да ги купя.
        На сегашните пише 11 волта.
        С правилните си, не се притеснявай. Другите два вида - единия работи въобще без лампа на таблото, а на втория лампата свети първо червено, а след достигане на температура - зелено. Рубин тия свещи за 125 кинта, могат да си ги завинтят на полилея.
        Лампата за вода във филтъра трябва да светва за около секунда при подаване на контакт и да гасне. Ако не си я виждал или е изгоряла, или куплунга е откачен от филтъра.
        Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

        Коментар


        • #34
          От: Трудно палещо Паджеро?

          Първоначално публикуван от Hala Преглед на мнение
          То така, но аз как да разбера с какво подгряване съм и с какви свещи?...
          Щом имаш лампа на таблото за подгряването и не си с две релета, значи не си със Super Quick Glow.
          Не помня по какво се различаваха, обаче Auto Glow и Self Regulating System.

          П.П. Писали сме заедно с Димо.

          Коментар


          • #35
            От: Трудно палещо Паджеро?

            Hala, като измериш с волтметъра какво се случва на шината на свещите всичко ще се изясни. Поглеждал ли си силовия предпазител за подгревните свещи дали е здрав. В кутията до акумулатора, 80 амперов е.
            www.occ.bg - Преносими газови бойлери и Мобилна баня за къмпингуване
            0898777327

            Коментар


            • #36
              От: Трудно палещо Паджеро?

              Hala, някакви свещи си монтирал, не се знае какви са, не се знае системата каква е, тоест, ако системата е 12V, а свещите 6V, бързо са дали фира. И обратното - 12V свещи и 6V система пак нямя да има подгряване. Другото което не се знае - на студен двигател ходи ли ток на шината. На топъл се видя, че не ходи. Така че, престоява колата една вечер, монтираш волт метър на шината, цъкаш на стартер и гледаш волтметъра. Ще получиш отговор на по горните въпроси относно подгряването.
              Ако всичко по подгряването е нормално ми докарай джипа да гледаме за въздух и компресия. Чак след това се отива на дюзи и помпа.

              Коментар


              • #37
                От: Трудно палещо Паджеро?

                Днес сутринта щях да почвам по списъка. Не щеш ли, запали от първото завъртане. Това животно няма дори повтаряемост на проблемите.
                Утре сутринта ще пробвам пак и ще разказвам. Андро, той пак ще дойде при тебе, но поне по-елементарните работи да оправя.
                Най-страшното в България е, че хората, които пращат SMS-и във ВИП-Брадър,
                имат право да гласуват на избори.

                Коментар


                • #38
                  От: Трудно палещо Паджеро?

                  Релето се мери най-лесно. При подаване на контакт се мери дали отива ток към шината на свещите (ама трябва да се премери и големината на тока не само дали отива). А трудно пали обикновено заради въздух (примерно от семеринга като на 4М40), не толкова заради подгрева.
                  Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                  тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                  Коментар


                  • #39
                    От: Трудно палещо Паджеро?

                    Къде е този семеринг, Стояне? Сега пали добре, но аз силно подозирам гълтане на въздух. Защото единия маркуч към филтъра, входящия, го въртя на ръка спрямо тръбичката, а там е шибано мястото за смяна или притягане. Изходящият вече е прозрачен и виждам как, като работи моторът на място върви нафта с мехурчета.
                    Ще се пробвам да го сменя, а ти кажи за семеринга.
                    Най-страшното в България е, че хората, които пращат SMS-и във ВИП-Брадър,
                    имат право да гласуват на избори.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Трудно палещо Паджеро?

                      Първоначално публикуван от Hala Преглед на мнение
                      Къде е този семеринг, Стояне? Сега пали добре, но аз силно подозирам гълтане на въздух. Защото единия маркуч към филтъра, входящия, го въртя на ръка спрямо тръбичката, а там е шибано мястото за смяна или притягане. Изходящият вече е прозрачен и виждам как, като работи моторът на място върви нафта с мехурчета.
                      Ще се пробвам да го сменя, а ти кажи за семеринга.
                      Прочети Това. И Това.
                      Последно редактирано от Стоян Боюков-Sariones; 02-04-12, 13:23.
                      Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                      тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                      Коментар


                      • #41
                        От: Трудно палещо Паджеро?

                        двете тръбички откъм резервоара,режат се поставят се нови и работата е решена

                        Коментар


                        • #42
                          От: Трудно палещо Паджеро?

                          Колеги моля да ме светнете къде се намира релето за време за подгрева на свещите на "Спорт" 2000г. ... щото съм в пълна тъмнина!!!
                          Поздрави.

                          Коментар


                          • #43
                            От: Трудно палещо Паджеро?

                            Виж тук да не е...
                            http://catalog.gt-parts.ru/?st=70&l=...Z8fHNiZz09MzEw

                            Коментар


                            • #44
                              От: Трудно палещо Паджеро?

                              Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                              Благодаря от сърце ... наистина!
                              Схемата е за "Монтеро" демек десняк защото показаното от снимката открих под жабката на моя "Спорт"!
                              Та да опиша проблема ще е най добре за евентуални насоки и помощ ... естествено!
                              На шината на свещите на "Спорта" не отива никакво захранване!?Така съм го карал две години и зима /до -19градуса/ и лято!Причината за нулев ток на шината е, че на захранващото кабелче което се намира м/у двете шпилки със силовите кабели на голямото реле до акумулатора, което трябва да подаде 12В ток на шината ... няма никой.Пуснах захранване директно от акумулатора до въпросното кабелче с клемичката и релето изщрака, сработи и подаде ток ... където трябва!Днес пробвах четири "CONTROL UNIT.GLOW PLUG" втора употреба но никое не работи /не вярвам всичките да са изгорели/???Извадих клемите на термо датчика с двете кабелчета на главата и нанизах външен такъв ... резултат нулев!Пробвах и с друг и със следващ ... резултата същия?
                              Прочетох темата но не открих точно този проблем!Лампата за подгрев никога не ми е светвала?"Спорта" е 2000г. 4Д56 мотор ТДИ!
                              Прочетох и за присаждането на копче, ама това определено не ме кефи!
                              Моля за помощ.
                              Поздрави.

                              Коментар


                              • #45
                                От: Трудно палещо Паджеро?

                                Ами тогава дръпни този файл:
                                https://htftp.offroad-bulgaria.com/p...ro%20sport.pdf
                                И там в секцията Glow system е описано кое как

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X