Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Трудно палещо Паджеро?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Трудно палещо Паджеро?

    Имам проблем с джипката, та да ме посъветвате. Сутрин пали трудно, въртя поне по 7-8-10 пъти.
    Зимата мислех, че е от филтъра - смених го. Мислех, че е от свещите - и тях ги смених. Е, вярно, по 22 лв. бр., не са някакви супер квалитетни,
    но пише Мицубиши и 4G56 на тях. Няма резултат. Все едно помпата не смуче нафта, а нафтата си е до нея - сложих прозрачни маркучи и се вижда.
    Изхвърля черен пушек като се мъчи. Може нафтата да си ходи там, а да не може да се запали.
    Пак ли свещи да му търся или какво?
    Веднъж запали ли, пали си цял ден. Но престои ли една нощ, на сутринта започва да се инати.
    Най-страшното в България е, че хората, които пращат SMS-и във ВИП-Брадър,
    имат право да гласуват на избори.

  • #2
    От: Трудно палещо Паджеро?

    Акумулатора на колко волта слиза, докато върти?
    Стартера профилактиран ли е скоро?
    За да пали един дизел си трябват добри обороти на развъртане.

    Коментар


    • #3
      От: Трудно палещо Паджеро?

      Пенчо, не съм го мерил, това не за сам човек. Освен да направя някакви удължители на сондите... те, затова мразя, че сложиха само по една лампичка на таблото.
      Стартерът не съм го пипал досега, предполагам, че и предишният собственик не е. Но на слух върти яко, само дето се прави все едно, че не ходи нафта в мотора.
      Най-страшното в България е, че хората, които пращат SMS-и във ВИП-Брадър,
      имат право да гласуват на избори.

      Коментар


      • #4
        От: Трудно палещо Паджеро?

        Първоначално публикуван от Hala Преглед на мнение
        Пенчо, не съм го мерил, това не за сам човек. Освен да направя някакви удължители на сондите... те, затова мразя, че сложиха само по една лампичка на таблото.
        Стартерът не съм го пипал досега, предполагам, че и предишният собственик не е. Но на слух върти яко, само дето се прави все едно, че не ходи нафта в мотора.
        То ако не ходи няма да пуши докато върти. Нали имаш прозрачен маркуч преди помпата. Ако е въздух, ще се види.

        Коментар


        • #5
          От: Трудно палещо Паджеро?

          Това поне лесно ще видиш,като развиеш някоя тръбичка от дюзите.Ма пак ще си трябва още един човек.А дали до свещите има от тока?
          Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

          Коментар


          • #6
            От: Трудно палещо Паджеро?

            А релето/тата мери ли?
            Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

            Коментар


            • #7
              От: Трудно палещо Паджеро?

              Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
              То ако не ходи няма да пуши докато върти. Нали имаш прозрачен маркуч преди помпата. Ако е въздух, ще се види.
              Абе, има някакво мехурче, но е съвсем малко, чак па толкова... Имам и прозрачно филтърче след горивния, не че чисти нещо, но се вижда добре нафтата. Та мехурчето е там.
              Най-страшното в България е, че хората, които пращат SMS-и във ВИП-Брадър,
              имат право да гласуват на избори.

              Коментар


              • #8
                От: Трудно палещо Паджеро?

                Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
                А релето/тата мери ли?
                Реле не съм мерил, че не знам кое е. Обаче, когато дам контакт, лампата на свещите угасва след 3-4 секунди, но аз чакам. След още няколко секунди ясно се чува как щрака реле. Изчаквам 1-2 секунди и въртя. Та реле се чува, сега дали работи - не знам.
                Сериозно мисля да сложа една 12 в лампичка или светодиод, вързана директно на шината на свещите. Поне ще е по-вярно като информация. Намерих си и хубав волтметър от Лада 1500 с подсветка, по-нататък ще го сложа и него. Поне да имам представа какво се случва с акумулатора.
                Да не е от горивото? Ама като запали си върви добре. И после пали от четвърт. Само като е престоял прави така.
                Най-страшното в България е, че хората, които пращат SMS-и във ВИП-Брадър,
                имат право да гласуват на избори.

                Коментар


                • #9
                  От: Трудно палещо Паджеро?

                  Първоначално публикуван от Hala Преглед на мнение
                  Абе, има някакво мехурче, но е съвсем малко, чак па толкова... Имам и прозрачно филтърче след горивния, не че чисти нещо, но се вижда добре нафтата. Та мехурчето е там.
                  То, ако си седи там, не пречи. Просто сечението на филтърчето е доста по-голямо от това на маркуча.
                  Ако имаш път наоколо, мини да се подзверим.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Трудно палещо Паджеро?

                    В момента,в който чуеш изщракването на релето,след изгасване на лампата-то вече е изключило и дюзите пръскат върху изстиващи свещи!
                    Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Трудно палещо Паджеро?

                      Това с диода и волтмера е добре да се направи. И аз имам. До скоро бях със 4-5 годишен акумулатор и при по голям студ се налагаше да подгрявам 2-3 пъти.
                      След като се предаде на -25 в Германия сложих нов Мицубиши. И пак на -25 с едно подгряване си палеше на четвърт.
                      Варианти много. Виж и масите към мотора, както и плюса към стартера. Клемите на ака също

                      Коментар


                      • #12
                        От: Трудно палещо Паджеро?

                        Първоначално публикуван от Hala Преглед на мнение
                        Реле не съм мерил, че не знам кое е. Обаче, когато дам контакт, лампата на свещите угасва след 3-4 секунди, но аз чакам. След още няколко секунди ясно се чува как щрака реле. Изчаквам 1-2 секунди и въртя. Та реле се чува, сега дали работи - не знам...
                        Такаа. Доколкото разбирам от това дето си написал, системата ти е Self-regulating Glow, като моята. Изгасването на лампата при нея не значи много, да не кажа нищо. Релето, което чуваш да щрака е това на платката, която отговаря за управлението на системата (намира се вътре в купето, зад кората пред дясната врата). Това реле прекъсва само управляващата верига на силовото реле. Силовото реле е отпред в двигателния отсек. Изглежда като камбана и е монтирано на стойката за акумулатора. Проблемът е вероятно там, статистически погледнато при тази разновидност на системата. Провери първо това и чак ако се окаже, че всичко работи както трябва, почвай да търсиш пропуск на въздух, за да не го вкараш зорлем там, дето не го е имало.
                        Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                        Коментар


                        • #13
                          От: Трудно палещо Паджеро?

                          Сещам се кое реле говориш, утре ще го махна и ще опитам да го проверя. Аз мислех, че е едно, това дето щрака, но явно не е така.
                          Ако не стане, ще ходя при Пенчо да го мислим. Лошото е, че ако му закарам джипа, той ще си пали пак от всеки път. Ще видя и масите и плюсовете.
                          Аз имам едно подозрение за въздух, но и него ще го проверя заедно с другите неща.
                          Най-страшното в България е, че хората, които пращат SMS-и във ВИП-Брадър,
                          имат право да гласуват на избори.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Трудно палещо Паджеро?

                            Ти имаш ли помпа в резервоара? Ако не трябва да се провери маркуча от резервоара до помпата. Там е подналягане и ако е напукан ще смуче въздух и нафтата ще се връща в резервоара. Имах такъв проблем с един Пасат ТДИ.Видим теч на нафта не се виждаше.
                            А ръчна подкачваща помпа имаш ли? Ако да - напомпай преди палене.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Трудно палещо Паджеро?

                              При мен беше същото, докато една сутрин просто откачих наличния акумулатор и закачих чисто нов такъв взет от познат за проба и се случи чудото ... ДВГ се "взриви" на четвърт оборот при -20градуса!Къде ли не търсих причината и какво ли не правих преди това!Пробвай ... няма да ти е излишно!
                              Успех!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X