Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Трудно палещо Паджеро?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Трудно палещо Паджеро?

    Първоначално публикуван от STEF BMW Преглед на мнение
    ........
    Схемата е за "Монтеро" демек десняк ............
    Аз ли не разбрах, или......?
    MITSUBISHI MONTERO 3.0 V6
    (А1+)
    О877ООО98О

    Коментар


    • #47
      От: Трудно палещо Паджеро?

      Първоначално публикуван от STEF BMW Преглед на мнение
      ...
      Прочетох и за присаждането на копче, ама това определено не ме кефи!
      Присади си едно копче, недей да му се кефиш, дори може да го мразиш лекичко, обаче...
      Като запали правилно двигателя, и малко след това подгряване още... ще видиш, че може да е кофти, обаче е густо...
      Това е пловдивска лакардия.

      Тури един бутон, и забрави за проклетото реле.
      Ако в бутона има и подсветка, ще е оптималното заобикаляне на релето.

      Жена ми кара така трета година.

      Коментар


      • #48
        От: Трудно палещо Паджеро?

        И при мен беше така.Трудно пали и му сложих едно бутонче и край пали като нов.С старата система подгряваше много малко и затова нещеше да пали
        тел: 0894 721 788
        mitsubishi pajero

        Коментар


        • #49
          От: Трудно палещо Паджеро?

          Мдаа, и аз монтирах бутон и сега всичко е ОК!
          Единственото което направих при монтажа бе, че копчето се захранва с ток само когато контактния ключ е в предстартертерно положение!Копчето е от П2 за подгрев на стъклата с две положения т/ст при натискане остава вътре, а при второ натискане излиза и остава в изключено положение ... има си и светещ оранжев индикатор!
          п.п.Нямам представа как е палил да сега при температури достигащи -15градуса?
          Поздрави.

          Коментар


          • #50
            От: Трудно палещо Паджеро?

            Първоначално публикуван от STEF BMW Преглед на мнение
            Благодаря от сърце ... наистина!
            Схемата е за "Монтеро" демек десняк защото показаното от снимката открих под жабката на моя "Спорт"!
            Та да опиша проблема ще е най добре за евентуални насоки и помощ ... естествено!
            На шината на свещите на "Спорта" не отива никакво захранване!?Така съм го карал две години и зима /до -19градуса/ и лято!Причината за нулев ток на шината е, че на захранващото кабелче което се намира м/у двете шпилки със силовите кабели на голямото реле до акумулатора, което трябва да подаде 12В ток на шината ... няма никой.Пуснах захранване директно от акумулатора до въпросното кабелче с клемичката и релето изщрака, сработи и подаде ток ... където трябва!Днес пробвах четири "CONTROL UNIT.GLOW PLUG" втора употреба но никое не работи /не вярвам всичките да са изгорели/???Извадих клемите на термо датчика с двете кабелчета на главата и нанизах външен такъв ... резултат нулев!Пробвах и с друг и със следващ ... резултата същия?
            Прочетох темата но не открих точно този проблем!Лампата за подгрев никога не ми е светвала?"Спорта" е 2000г. 4Д56 мотор ТДИ!
            Прочетох и за присаждането на копче, ама това определено не ме кефи!
            Моля за помощ.
            Поздрави.
            Здравей,скоро и аз имах подобен проблем.Реших да сменя свещите защото ми притрисаше като запаля в по-студено време,и един ден вадя свещите проверявам как греят,естественно греят не на върха и поръчвам нови.Да уточня първо,паджерото е 92г.2.5TDI 6v са свещите,та идват новите по номер всичко как си трябва японски слагам ги и никакъв подгрев.На другия ден сутринта подгря не повече от секунда и това беше,слагам си старите и всичко си дойде на мястото и подгрев и след паленето допълнителен подгрев,та за това ти прочетох публикацията с итнерес.Сега в по-студеното подгрявам два пъти и няма притрисане,все едно е топъл мотора така пали.

            Коментар


            • #51
              От: Трудно палещо Паджеро?

              Първоначално публикуван от nikorz Преглед на мнение
              Здравей,скоро и аз имах подобен проблем.Реших да сменя свещите защото ми притрисаше като запаля в по-студено време,и един ден вадя свещите проверявам как греят,естественно греят не на върха и поръчвам нови.Да уточня първо,паджерото е 92г.2.5TDI 6v са свещите,та идват новите по номер всичко как си трябва японски слагам ги и никакъв подгрев.На другия ден сутринта подгря не повече от секунда и това беше,слагам си старите и всичко си дойде на мястото и подгрев и след паленето допълнителен подгрев,та за това ти прочетох публикацията с итнерес.Сега в по-студеното подгрявам два пъти и няма притрисане,все едно е топъл мотора така пали.
              Пък аз вече натискам копчето и не ме интересува вече колко под нулата е!Пали на четвърт, никакво тресене и пушене ... просто си пали!
              Много се кефя!
              Поздрави.

              Коментар


              • #52
                От: Трудно палещо Паджеро?

                И аз имам вече проблем с тази електроника за подгряване, която е вътре в купето. След едно хубаво наводнение нещо се ушашави. Както си карам лампичката за подгрев светна. За да не прецакам свещите откачих кабелчето, което включва силовото реле при двигателя. Лошото е, че не иска сутрин да подгрява. Две сутрини го палих, като подам плюс на силовото реле. Днес свалих електрониката и я дадох на електротехник да я погледне. Появи се и друг проблем, лампичката на автомата АТ започна да мига. Има ли нещо общо тази платка с автомата?
                Прикачени файлове
                GSM 0877 08 99 19
                Jeep Grand Cherokee 5.2 V8

                Коментар


                • #53
                  От: Трудно палещо Паджеро?

                  Днес взех платката от майстор. Слагам и нищо не подгрява. Майстора се изказа, че процесора е изгорял. Поне лампичката на автомата изгасна. Пробвах с термодатчика, сложих му мостче и пак нищо. Продължава и да се включва подгрява когато не трябва, както си кара и на топъл двигател, добре че съм откачил кабелчето към силовото реле. Пробвах докато свети лампата на подгрева да закача кабела, ми подгрява си. Луда работа. Давайте някакви идеи какво да правя. И какво общо има тази електроника с автомата?
                  GSM 0877 08 99 19
                  Jeep Grand Cherokee 5.2 V8

                  Коментар


                  • #54
                    От: Трудно палещо Паджеро?

                    Бързашки, приятелю..

                    Руснаците казват " Не еби себе мозги..."

                    Вземи бутон с индикация, вземи предпазител, няколко клемни обувки и си пусни подгряване с бутон, в който индикацията показва не натиснатия бутон, а захранената шина на свещите.

                    Натискаш, светва, броиш, палиш, държиш още малко, пускаш, караш, кефиш се.

                    При все, че тия електрико-електроники уж трябва да ги поназнайвам, без да се чувствам прецакан, си турих бутона, и от тогава нямам никакви проблеми. Както и жената, която кара детевоза, всъщност.

                    Решението е елементарно, ако трябва да обяснявам с подробности - с голямо удоволствие, ама на теб май не ти трябва обяснение, а навивка.

                    Действай - направи го просто и сигурно!

                    И се похвали после.

                    Успех!

                    Коментар


                    • #55
                      От: Трудно палещо Паджеро?

                      Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
                      ..Вземи бутон с индикация, вземи предпазител, няколко клемни обувки и си пусни подгряване с бутон, в който индикацията показва не натиснатия бутон, а захранената шина на свещите.!
                      +1. При мен е така, само дето бутона не е с индикация и веднъж го забравих. Платих си за грешката с цената на две изгорели свещи.
                      The Flat Earth Society has members all around the globe.

                      Коментар


                      • #56
                        От: Трудно палещо Паджеро?

                        Първоначално публикуван от Вива (Liebherr4eto) Преглед на мнение
                        +1. При мен е така, само дето бутона не е с индикация и веднъж го забравих. Платих си за грешката с цената на две изгорели свещи.
                        Блондинка такава...

                        При тебе явно е с клавиш, а не с бутон. Разликата е в това, че при бутона няма фиксирано положение - цъъъък, докато държиш, докато при клавиша - цък, докато не стане язък...
                        А ламбата е за разкош - след като изстрадах всичди дертове по липса на подгряване заради строшено - счупено - реле, поради което нямаше ток на шината, си турих и ламбичка - да знам, аджеба, като натисна, става ли нещо там, дето трябва..

                        Пу, да не ми се обидиш нещо, Усмивке?

                        Коментар


                        • #57
                          От: Трудно палещо Паджеро?

                          Не е с клавиш, не е и с бутон, значи е с копче.

                          А релето за подгрева ми е нисанско, по-яко и безаварийно.
                          The Flat Earth Society has members all around the globe.

                          Коментар


                          • #58
                            От: Трудно палещо Паджеро?

                            И аз две стотинки, като автор на темата:
                            Вече писах, че за силово реле съм сложил преработен шалтер от бендикс, а него самия го паля с едно двайсетина амперово реле за фарове.
                            Вързани са като на колегата на бутона горе вляво на таблото, който по принцип е за светлини за мъгла. Предимствата са две: бутонът светва,когато е натиснат и освен това на таблото светва жълта лампа за светлини за мъгла, така че няма опасност да го забравиш - все едната светлина ще видиш.
                            Въпрос към Бързашки - защо малкото реле на платката е без капаче, ти ли си го свалил или някой друг е пипал?
                            А за процесора или каквато е там оная голямата буболечка в средата на платката - тя може и да не е изгоряла, но на нея има записани разни работи и ако те се скапят, все едно е изгоряла. Това по думите на познато момче-електрончик.
                            Оттук натам има две възможности - ръчно подгряване, което всички дотук, включително и аз ти препоръчаха.
                            Или си намираш същата платка от същия модел втора ръка, палиш свещ да е работеща, защото няма как да я провериш на място и си в джаза.
                            Нова не питай колко струва - не щеш да знаеш.
                            Има и още една възможност - ремонтират ги разни фирми из Европата. Написваш в Гугъля това, което пише върху металния капак на кутията и ще ти изскочат фирмите. Но цените са солени, отсега ти казвам - за моята платка искат 160 евро за поправка. Аз лично се отказах.

                            @Вива: ако си сложиш на таблото като мен голям жълт или какъвто те кефи сигнален цвят светодиод, който е вързан директно на шината,
                            няма как да го забравиш, защото ще ти бърка в очите докато караш. Излиза има няма 3 лева и 20 минутки работа.
                            Най-страшното в България е, че хората, които пращат SMS-и във ВИП-Брадър,
                            имат право да гласуват на избори.

                            Коментар


                            • #59
                              От: Трудно палещо Паджеро?

                              Вени, каква е тази работа - лаптопи оправяш, а една тъпа платка я замени с бутон? Направо на мен ми се образува срам, пък на теб не знам
                              Виж, Халата е железар и си го е направил желязно.

                              Коментар


                              • #60
                                От: Трудно палещо Паджеро?

                                Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                                Вени, каква е тази работа - лаптопи оправяш, а една тъпа платка я замени с бутон? Направо на мен ми се образува срам, пък на теб не знам
                                Виж, Халата е железар и си го е направил желязно.
                                Братче, тя приказката за босия обущар не е случайно казана...

                                Аз джипката я коландрисвам пред блока, дето и ток няма - ако е много зорно, с инвертора... абе.. мизерия.

                                И след като брадясах от дертовете с подгряването, да не търся темите, ама ти си ги чел, със сигурност, и накрая боцнах реленце, бушонче, бутонче, ламбичка, и освен това пуснах още 3 двупроводни многожилни кабела - ей, така, за всеки случай, от двигателния отсек, до под таблото..

                                Отлично решение!

                                Като го пиша това, и направо си пиша самохвалебствия - перфектно стана, и захранване за радиостанцията, и управление на едни точкови фарове, абе... с тая работа си спестих трижди повече.

                                Верно, че можеше подгрева да го направя като истински, ама ме домързя, и сега, като си бачка с бутона, още повече ме мързи, да го разбутвам, и ....

                                Нали имаше една лакардия, че нещо, дето работи, не се пипа..

                                Пък ме и домързява напоследък - нали остарявам, от това ще да е...

                                Поздрави от сърце!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X