От: Цял мост за Паджеро 2
Напълно съм съгласен с Явор. Има си "готови" джипки с цели мостове.
И двата типа окачване имат предимства и недостатъци. За рали-рейд по-добро от независимото няма. За траял си трябват цели мостове.
При Паджерото, така както аз го карам, независимото отпред е за предпочитане по отношение на скорост и комфорт на пътя. За извън пътя - колкото-толкова (а не е никак малко).
При смесено каране онроуд - офроуд Паджерото е един от идеалните компромиси и за да е така това, причината в голяма степен е именно предното окачване.
Паджеро с цял преден мост, според мен вече не е Паджеро.
Напълно съм съгласен с Явор. Има си "готови" джипки с цели мостове.
И двата типа окачване имат предимства и недостатъци. За рали-рейд по-добро от независимото няма. За траял си трябват цели мостове.
При Паджерото, така както аз го карам, независимото отпред е за предпочитане по отношение на скорост и комфорт на пътя. За извън пътя - колкото-толкова (а не е никак малко).
При смесено каране онроуд - офроуд Паджерото е един от идеалните компромиси и за да е така това, причината в голяма степен е именно предното окачване.
Паджеро с цял преден мост, според мен вече не е Паджеро.
Коментар