Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Днес сутринта

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Днес сутринта

    Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
    Добре!

    Пламене, маслото се купува по официален канал- на палет, и както казах, петдесетина автомобила се движат с него - от които 80% са таксита!

    Сега, ако ми обясниш, ако изпия една лъжица от това масло, как да позная, че при -22 ще се спече, веднага се съгласявам.
    Или по друг органолептичен начин - какъвто и да е.

    Знам, и уважавам познанията ти и опита ти, ама според мен това е ситуация, която е абсолютно непредвидима, непрогнозируема, и неконтролирана.
    Ако си подготвям джипа за експлоатация - ежедневна - там, дето това е ежедневие, и там, дето се къпят в реката при -38°, тогава е ясно какво се прави.

    Май съм споделял как се подготвя автомобил за експлоатация при температури под -35 - и това е опита на руските мерсоводи..

    От друга страна, ако ми посочиш поне един човек - познат на приятел, който е чул от жена си, че оня, като е разбрал, че ще ще застудява, си е сменил маслото....

    От трета страна, масления филтър си го купих в Турция - от дилър на Митсубиши - айде, да речем, че е менте. Каква е гаранцията, че от тук бих си купил по-оригинален?
    Здрасти Вени!
    Ела някой път да ме видиш как купувам масло от ново място-ще умреш от смях!Половин час гледам опаковката, ако ми хареса(има много атрибути, които може да се разберат-като при фалшивите банкноти) купувам литър, отварям, душа го(качественото масло си има един "благороден" аромат-наистина!)И, както казах винаги допускам 10-20% надути от производителя параметри и се презастраховам.Също така съм писал на големи производители на масла(щото, както знаеш никак не ги подценявам), за да ги питам наистина ли еди-коя си фирма им е дистрибутор?И са ми отговаряли-и то бързо!Изпращал съм им и отлепени етикети за справка!Хората живо ги интересува и реагират!
    А, филтрите не ме интересуват чак толкова-да е що-годе прилично качество, което с оглед на опаковката и продукта до голяма степен може да се разбере...докараха ни да разбираме от всичко!Всичко дотук не е гаранция, разбира се, но съм виждал безобразни ментета на масла, като опаковки-представям си какъв е "продукта"!Въздушен филтър за добичето избирах около месец-такива ментаци имаше!При масления е по-трудно, но според опита ми...
    В твоя случай е нормално в тези студове да се свие гуменото уплътнение и да изпусне малко, още повече че налягането е скочило доста при сгъстяването на маслото.
    По принцип на всичките си коли(все дизели) есента САМО 5/40 пълна синтетика!Няма да правя реклама на масла и на места откъдето да се купят-сигурно помниш в МБ-форума някои мои постове по темата, на които никой не вярваше,а аз си карах с тези масла

    Вени-ако маслото ти не е старо излей 2 литра и долей 5/40.
    Последно редактирано от mbenz; 01-02-12, 19:36. Причина: допълнение
    много автомати-слаби резултати!

    Коментар


    • #32
      От: Днес сутринта

      Вени,от 3-4 сутрини между 8:30 и 9:20 съм пред блока с два акумолатора ,кабели ,въже и втора служебна кола за дърпане....така че свиркай,за 5 мин. ще те наобиколя и теб....! При мен проблема е че оригиналния чисто нов акумолатор е 33 Амперчаса и по голям не влиза пък на служебната въшка не е удачно с флекса де.....Тъй че съм подготвен ако нещо трябва...!
      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
      Анатолий Пейчинов o8875о9815
      https://dvrbg.com/

      Коментар


      • #33
        От: Днес сутринта

        Първоначално публикуван от mbenz Преглед на мнение
        Вени-ако маслото ти не е старо излей 2 литра и долей 5/40.
        Хее, знам аз, знам как избираш маслата, и никога не съм поставял под съмнение познанията и опита ти.
        Маслото ми е на 6 месеца, и на 3500-4000 км ( тефтера ми е у дома )
        За изливането - ами то се самоизля, колкото можа, ама после долях отново със същото - просто в склада имаме само такова.
        Надявам се на благосклонността на природата да не ни мъчи повече така.

        Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
        Вени,от 3-4 сутрини между 8:30 и 9:20 съм пред блока с два акумолатора ,кабели ,въже и втора служебна кола за дърпане....така че свиркай,за 5 мин. ще те наобиколя и теб....! При мен проблема е че оригиналния чисто нов акумолатор е 33 Амперчаса и по голям не влиза пък на служебната въшка не е удачно с флекса де.....Тъй че съм подготвен ако нещо трябва...!
        Благодаря ти, братче.
        Явно бахъра си беше уважителен, щото паджерото е с два читави акумулатора, по 75Ah. Не стигнаха те, да дадох и малко ток от бенца - 100Ah - топъл акумулатор, и при все, че кабелите ми са отлични, бая се замисли, докато въртеше - тееежко, теежко...

        Благодаря отново - може да разчиташ винаги и на мен - знаеш го това, де

        Коментар


        • #34
          От: Днес сутринта

          Вени, извинявай за спама, ама не трябва ли да се прекръсти темата на вчера сутринта?
          The Flat Earth Society has members all around the globe.

          Коментар


          • #35
            От: Днес сутринта

            Първоначално публикуван от Liebherr4eto Преглед на мнение
            Вени, извинявай за спама, ама не трябва ли да се прекръсти темата на вчера сутринта?
            Е, няма да правим календар от тоя проблем,я...
            Днес си запали без никакъв дерт..

            Коментар


            • #36
              От: Днес сутринта

              Ето ви едно клипче, на което се вижда, как се държат маслата с различен вискозитет при -22*С: http://www.youtube.com/watch?v=cL6uMHqSSJ4#ws]Motoröl im Kältetest bei minus 22 Grad Celsius
              HONDA CR-V I, 2000г., B20Z1

              Коментар


              • #37
                От: Днес сутринта

                Понеже стана въпрос за гъстотата на маслата ...
                Тази сутрин от гаража взех едно Texaco 10/40 за дизели - беше останало, та да го използвам за резачката.
                Консистенцията му беше точно като на пчелен мед/за щастие незахаросан/, та си зададох въпроса, какво ли му е на мотора, когато пали.
                Нямам термометър в гаража, но е неотопляем и допускам, че е някъде около минус 15 - 17 градуса вътре.
                Life is too short to drive dull cars!

                Fight global warming !
                ... turn on your A/С !

                Коментар


                • #38
                  От: Днес сутринта

                  Texaco ги внасят Приста. Като се разбра какви са им антифризите, нищо чудно и това да са "кръстили".

                  Аз преди 2 дни доливах половин литър 5/40 MOTUL. Със съвсем нормална гъстота си беше.
                  Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                  Коментар


                  • #39
                    От: Днес сутринта

                    Първоначално публикуван от dimkaraganchev Преглед на мнение
                    Ето ви едно клипче, на което се вижда, как се държат маслата с различен вискозитет при -22*С: http://www.youtube.com/watch?v=cL6uMHqSSJ4#ws]Motoröl im Kältetest bei minus 22 Grad Celsius
                    Да, УВИ, отговаря на предположенията, много показателно и се покрива с впечатленията ни.
                    Life is too short to drive dull cars!

                    Fight global warming !
                    ... turn on your A/С !

                    Коментар


                    • #40
                      От: Днес сутринта

                      Ама как? За Приста, Техасо и производни или добро или нищо!
                      Апропо, тези нима още ги има на белия свят?
                      ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО

                      Коментар


                      • #41
                        От: Днес сутринта

                        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                        Texaco ги внасят Приста. Като се разбра какви са им антифризите, нищо чудно и това да са "кръстили".

                        Аз преди 2 дни доливах половин литър 5/40 MOTUL. Със съвсем нормална гъстота си беше.
                        Също така Приста произвеждат Тексако!
                        много автомати-слаби резултати!

                        Коментар


                        • #42
                          От: Днес сутринта

                          Вени, нищо му няма на GM. Аз карам с такова от години и досега да си е показало ако беше калпаво. Просто си е много студено. Щом след изгрев е било -22*, представи си колко е било в 4-5 часа... На мен вчера ми замръзна антифриза и първоначално също не успях да запаля. Тъкмо започна да припалва и акумулатора сдаде багажа. Заредих го за 4-5 часа и запали от раз.
                          "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                          Неизвестен мъдрец

                          Коментар


                          • #43
                            От: Днес сутринта

                            Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
                            Вени, нищо му няма на GM. Аз карам с такова от години и досега да си е показало ако беше калпаво. Просто си е много студено. Щом след изгрев е било -22*, представи си колко е било в 4-5 часа... На мен вчера ми замръзна антифриза и първоначално също не успях да запаля. Тъкмо започна да припалва и акумулатора сдаде багажа. Заредих го за 4-5 часа и запали от раз.
                            Най-качественото масло, което съм използвал беше точно GM...НО внесено от Германия!Категоричен съм, че качеството на маслата за бившите соц. държави е с доста по-лошо качество отколкото тези за цивилизования свят!!!Убеден съм, че мнозина ще ме подкрепят.Същото важи с пълна сила и за новите автомобили и за каквото още се сетите!Ако помните лятото се правеха изследвания на Кока-Кола и разни козметични продукти, които се изследваха в лаборатория и се оказа, че има осезаема разлика в качеството за различните държави.
                            много автомати-слаби резултати!

                            Коментар


                            • #44
                              От: Днес сутринта

                              Този случай, а и други такива ми дават идеята, че ще е полезно някой да сложи различни масла, с различна първа цифричка на вискозитета във фризер, подобно на темата с нафтата.
                              Проблемът го виждам в намирането на такъв фризер, който да прави тазгодишните зимни температури. Минус 18, както видяхме не е достатъчно
                              Има и друго - изглежда, че като нови маслата може и да останат течни, но като навъртят няколко хиляди, тогава стават като пача. Старото масло, което бях оставил за подпалване на печката не щеше да изтече от шишето завчера, а новото от същия вид, което съм оставил за доливане беше маалко по-течно.

                              Коментар


                              • #45
                                От: Днес сутринта

                                Първоначално публикуван от mbenz Преглед на мнение
                                Най-качественото масло, което съм използвал беше точно GM...НО внесено от Германия!Категоричен съм, че качеството на маслата за бившите соц. държави е с доста по-лошо качество отколкото тези за цивилизования свят!!!Убеден съм, че мнозина ще ме подкрепят.Същото важи с пълна сила и за новите автомобили и за каквото още се сетите!Ако помните лятото се правеха изследвания на Кока-Кола и разни козметични продукти, които се изследваха в лаборатория и се оказа, че има осезаема разлика в качеството за различните държави.
                                Качеството е ниско защотото за нашия пазар се пълнят в Гърция Ромъния и Италия а и при нас няма никакъв контрол не само за масла а всички продукти на пазара
                                Pajero 2.8 tdi GLS къса база

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X