От: Днес сутринта
Здрасти Вени!
Ела някой път да ме видиш как купувам масло от ново място-ще умреш от смях!Половин час гледам опаковката, ако ми хареса(има много атрибути, които може да се разберат-като при фалшивите банкноти) купувам литър, отварям, душа го(качественото масло си има един "благороден" аромат-наистина!)И, както казах винаги допускам 10-20% надути от производителя параметри и се презастраховам.Също така съм писал на големи производители на масла(щото, както знаеш никак не ги подценявам), за да ги питам наистина ли еди-коя си фирма им е дистрибутор?И са ми отговаряли-и то бързо!Изпращал съм им и отлепени етикети за справка!Хората живо ги интересува и реагират!
А, филтрите не ме интересуват чак толкова-да е що-годе прилично качество, което с оглед на опаковката и продукта до голяма степен може да се разбере...докараха ни да разбираме от всичко!Всичко дотук не е гаранция, разбира се, но съм виждал безобразни ментета на масла, като опаковки-представям си какъв е "продукта"!Въздушен филтър за добичето избирах около месец-такива ментаци имаше!При масления е по-трудно, но според опита ми...
В твоя случай е нормално в тези студове да се свие гуменото уплътнение и да изпусне малко, още повече че налягането е скочило доста при сгъстяването на маслото.
По принцип на всичките си коли(все дизели) есента САМО 5/40 пълна синтетика!Няма да правя реклама на масла и на места откъдето да се купят-сигурно помниш в МБ-форума някои мои постове по темата, на които никой не вярваше,а аз си карах с тези масла
Вени-ако маслото ти не е старо излей 2 литра и долей 5/40.
Първоначално публикуван от Veni1
Преглед на мнение
Ела някой път да ме видиш как купувам масло от ново място-ще умреш от смях!Половин час гледам опаковката, ако ми хареса(има много атрибути, които може да се разберат-като при фалшивите банкноти) купувам литър, отварям, душа го(качественото масло си има един "благороден" аромат-наистина!)И, както казах винаги допускам 10-20% надути от производителя параметри и се презастраховам.Също така съм писал на големи производители на масла(щото, както знаеш никак не ги подценявам), за да ги питам наистина ли еди-коя си фирма им е дистрибутор?И са ми отговаряли-и то бързо!Изпращал съм им и отлепени етикети за справка!Хората живо ги интересува и реагират!
А, филтрите не ме интересуват чак толкова-да е що-годе прилично качество, което с оглед на опаковката и продукта до голяма степен може да се разбере...докараха ни да разбираме от всичко!Всичко дотук не е гаранция, разбира се, но съм виждал безобразни ментета на масла, като опаковки-представям си какъв е "продукта"!Въздушен филтър за добичето избирах около месец-такива ментаци имаше!При масления е по-трудно, но според опита ми...
В твоя случай е нормално в тези студове да се свие гуменото уплътнение и да изпусне малко, още повече че налягането е скочило доста при сгъстяването на маслото.
По принцип на всичките си коли(все дизели) есента САМО 5/40 пълна синтетика!Няма да правя реклама на масла и на места откъдето да се купят-сигурно помниш в МБ-форума някои мои постове по темата, на които никой не вярваше,а аз си карах с тези масла
Вени-ако маслото ти не е старо излей 2 литра и долей 5/40.
Коментар