Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Паджеро 2,5 дизел-загуба на мощност

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Паджеро 2,5 дизел-загуба на мощност

    Първоначално публикуван от druje Преглед на мнение
    тази помпа сигурно е за 2,8 ...
    За Тойота е, но както сам виждаш има цетка там където и твоята помпа.
    Схемата не е задължителна и както казах показва "възможните" места.

    Коментар


    • #32
      От: Паджеро 2,5 дизел-загуба на мощност

      Колеги заради студовете чак този следобяд се наканих да си погледна джипа.Проверих цедката в ГНП то не беше замърсена ,закарах я при един приятел да погледне тази клапа дето разрежда турбината -каз ами че е ок .Като се прибрах се замислих за горивния филтър ,с едно паарченце маркуч го изолирах и Воала ,джипката потегли .Купих нов смених го и сега джипчето си е наред върви си нормално.Само малко ми е чудно,как за 5000 км може да се задръсти толкоз много .Нафтата с която карам джипа е от туби но от дожерен човек и знам със сигурност че е от колонка от лукоил,пък и се вижда в тубата че е чиста ,а и преди наливане минава през цедка.Няколко пъти е оставал почти на мин .горивото ,възможно ли е тогава д а е смукнал някакви боклуци от резервоара и в резервоара сондата няма ли цедка.

      Коментар


      • #33
        От: Паджеро 2,5 дизел-загуба на мощност

        За да се задръсти за 5000 км, може би в резервоара да има доста мизерия. Можеш да провериш през отвора, който е в багажника, над резервоара.С едно фенерче ясно се вижда какво има да дъното.

        Коментар


        • #34
          От: Паджеро 2,5 дизел-загуба на мощност

          Първоначално публикуван от Hala Преглед на мнение
          Ами аз днес го направих това с цедката. За 10 минути работа е, само че се сваля кулера, че пречи. Карах по инструкцията, извадих я с клечка за уши. Стана безпроблемно.
          Погледнах я срещу луминесцентна лампа, светлината не минаваше. Пак с такава клечка къпах отвътре със спирт за горене, докато клечката взе да излиза чиста, продухах я с въздух и я сложих обратно. Какъв ефект се получи: досега при по-рязко натискане на газта на 2-ра и 3-та не се ускоряваше лесно и дори леко глъхнеше. Преди малко я пробвах - нещата се съвсем различни. Набира се чудесно, усеща се мощността на мотора. Така че, резултатът е силно положителен.
          +1
          Извадих цедката, продухах, сглобих - колата стана друга.

          БЛАГОДАРЯ на всички!!

          Коментар


          • #35
            От: Паджеро 2,5 дизел-загуба на мощност

            Най вероятно и моя проблем ще е от там.Двигателя вдига до 2000 об.Усеща се че не му стига нафтата.Смених филтъра който смятам че беше чист, обаче нищо.
            Мислех да свалям резервоара и да чистя сондата но май ще пробвам първо с тази цедка.
            Митсубишито е L200 96г.Дали ще е същата ГНП като на по горе описаните.Ако стане,ще снимам процеса за улесняване на всички.
            Благодаря !!!

            Коментар


            • #36
              От: Паджеро 2,5 дизел-загуба на мощност

              сигурно е същата колегата Андро е дал схема къде може да е цетката направи си и пробата с прозрачните маркучи да не се окаже пробит горивопровод
              Техниката дава толкова колкото можеш да вземеш от нея!!!!

              Коментар


              • #37
                От: Паджеро 2,5 дизел-загуба на мощност

                Първоначално публикуван от p.djartov Преглед на мнение
                Най вероятно и моя проблем ще е от там.Двигателя вдига до 2000 об.Усеща се че не му стига нафтата.Смених филтъра който смятам че беше чист, обаче нищо.
                Мислех да свалям резервоара и да чистя сондата но май ще пробвам първо с тази цедка.
                Митсубишито е L200 96г.Дали ще е същата ГНП като на по горе описаните.Ако стане,ще снимам процеса за улесняване на всички.
                Благодаря !!!
                Да.да да !!!Всичко си отиде на мястото.Моя проблем се реши,обещаното си е обещано,снимах и показвам.
                Развиваме холендъра и освобождаваме тръбата на входящата нафта.

                Внимаваме естественно да не попилеем медните дифтунги.Не е проблем има ги ама що пък!

                Внимателно изваждаме пружинката

                Пак внимателно изваждаме цедката.Аз в случая ползвах тел с закривен край.

                Цедката мръсна че, мръсна!

                Измивате я хубаво,аз в случая ползвах короселин,мисля че би ставало и със бензин,спирт.

                Eто колко да иска една капачка.

                Продухване със въздух в обратна посока.Отвън на вътре!

                Прикючихме със почистването и сглобяваме.
                Всичко започва да си отива по местата.

                Внимаваме,мястото не е много удобно,аз лично препоръчвам да се постели предварително нещо под колата,или поне да е чисто отдолу,а не като мен на снега.Най лесно би било със дълга пенцета ама нали сме профи....можем със всичко!
                Не би било много приятно да се изгуби цедката.

                Пружинката просто се плъзва по телчицата!

                Mалко е неудобно ама, нали знаете, удобно в кръчмата!



                Mястото е доста неудобно и внимавайте при монтажа не погубите някоя шайбичка.Естественно да се спазва последователноста.

                Eто го и резултата.Джипката полетя.Не вярвах но наистина тази малка джаджа ми отрови живота.
                Дано да съм бил полезен,и дано някой да не се убиди от моето обяснение!!!
                Поздрави на всички и отново БЛАГОДАРЯ за точната диагноза!!!

                Коментар


                • #38
                  От: Паджеро 2,5 дизел-загуба на мощност

                  Направо отлична презентация смятам че ще помогне на много колеги.Браво
                  Pajero 2.8 tdi GLS къса база

                  Коментар


                  • #39
                    От: Паджеро 2,5 дизел-загуба на мощност

                    Първоначално публикуван от strugarev Преглед на мнение
                    Направо отлична презентация смятам че ще помогне на много колеги.Браво
                    Дано,да има доволни!!!

                    Коментар


                    • #40
                      От: Паджеро 2,5 дизел-загуба на мощност

                      Първоначално публикуван от p.djartov Преглед на мнение
                      Дано,да има доволни!!!
                      Супер! Благодаря за снимките.

                      Коментар


                      • #41
                        От: Паджеро 2,5 дизел-загуба на мощност

                        Първоначално публикуван от druje Преглед на мнение
                        Не на всички помпи има цетка на входа на помпата, на моята помпа цетката е на тръбичката за излишната вградена е в самия щуцер /болт/ в едно с клапана за поддържане на налягането в помпата двигател 2,5 тди 93година
                        Защо и при мен няма цедка на входящата нафта, а на изходящата ?!?!
                        Къде да я търся тази цедчица, че "литне" и мойта джипка???
                        Паджерото е 91 г.

                        Коментар


                        • #42
                          От: Паджеро 2,5 дизел-загуба на мощност

                          При 2.8 тди има ли такава цедка?
                          Pajero 2.8 tdi GLS къса база

                          Коментар


                          • #43
                            От: Паджеро 2,5 дизел-загуба на мощност

                            след като почистиш филтърчето на входа на гнп-то и не потръгне най вероятно проблема ще е във турбото

                            Коментар


                            • #44
                              От: Паджеро 2,5 дизел-загуба на мощност

                              Чел съм, че след хубаво почистване на интеркулера, колата също "литва", тоест си връща част от загубената мощност. Зависи колко замърсен е самия кулер, разбира се.
                              Мобилна Спасителна Служба "Сдружение Офроуд" - http://www.mss-offroad.org/
                              LZ1BGE / А+ / механик-водач MTTU Падзверо (Мк2, '94, LWB 2.8TD)

                              Fortune favours the bold.

                              Коментар


                              • #45
                                От: Паджеро 2,5 дизел-загуба на мощност

                                Първоначално публикуван от radikyokushin Преглед на мнение
                                Защо и при мен няма цедка на входящата нафта, а на изходящата ?!?!
                                Къде да я търся тази цедчица, че да "литне" и мойта джипка???
                                Паджерото е 91 г.
                                Ехо, никой ли не знае?!?!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X