Ако имаш на излишната нафта като при мен друга цедка няма
Да, имам вътре в болта на изходящата тръбичка. Даже реших, че някой е разменил болтовете, но на този с цедката си пише на главата му "OUT".
Което ми се струва доста странно там да има цедка - какво пази, резервоара от боклуци ....?!?!?
Би трябвало някъде и да входа да имаме и сигурно е задръстена, ама по схемата на Андро, по-напред в темата трябва да се търси!
Ето ти една схема със възможните места и бройки на цетките при японските помпи.
1 - входяща нафта
2 - датчик за температура
3 - стоп клапан
4 - обратна нафта
5 - вътре в главата. Затова не е дадена на тая схема.
Ето на тези места имам предвид, но нещо не ми се бърника, така наслуки по помпата!
Чакам Паджеровод да се включи....
Да се включа и аз.Съжалявам за колегата дето си е скъсал щуцера,обаче не знам защо няма цедка.Тази цедка предполагам че е предназначена да предпазва ГНП.
Филтъра ако пропусне нещо да го улови тя.Няма логика да има повече.Предполагам че ако някой няма такава цедка е побългарено,т.е.отстаранена.
И не виждам каква ви е работата да пипате там при положение че всичко си е наред и колата си върви.При мен положението беше непоносимо и затова се зачетох във Форума и уцелих в десятката.
Ако не върви нафтата има доста места където може да се запушва,като почнеш от резервоара,сонда,маркучи,метални тръби,филтъра и чак тогава да се ровичка в помпата.
Само ще ви дам един пример че си смених на WW Pasat нафтовия филтър и колата спря да върви.Оказа се че филтъра е менте.Докато не сложих качествен не се оправи.Има голяма вероятност да има лоши филтри в търговската мрежа.
Ако върви не пипайте да не си навлечете проблеми сами!!!
Амии, знам само, че някои имат на входа, някои нямат, а това, което виждате на изхода прилича на цедка, но всъщност е дросел на изходящата нафта и участва в регулирането на налягането вътре в помпата. На някои на това място пък има електромагнитен клапан. Подробности може да каже някои помпаджия, но едва ли ще иска Пазят си хляба.
A 2.8 дали има такава цедка - беше питано 2 пъти по-нагоре?
Има ли файда, ако направя една диагностика? В смисъл, някакви показатели, които биха косвено показали наличието на проблем, имащ нещо общо със случая?
Бахти, как се изказах...
Бях забравил да напиша, ама аз пак чистих цедката.
Зимата нафтата мръзне и има някакви примеси който минават през филтъра а не минават през тази цедка.
Не мога да си обясня как става.Просто не бях карал доста време и при първото каране си показа .
Няма мошност и същите симптоми.Пали си,върви нормално до средните обороти,но до там.
Обаче за 10 минути, разглабям, чистя цедката и готово.Болкучетата са нещо като миниатюрни власинки.
Нафтата е от бензиностанция но е пълен боклук.Зимата става на желе .
Успех нафтаджии !!!
Загубата на мощност я имаше и при мен малко след като го купихме, даже се случваше както си работи на тихи обороти или в движение да изгасне. Подменихме горивния филтър и се оправи, спря да губи мощност. Тази зима нямах проблем с нафтата, а с акумулатора . Миналата зима имаше проблем с нея хем сипвахме shell v power и не върви, какви ли не добавки сипвахме и неще и неще, после започнахме да сипваме най-обикновена нафта нямаше да замръзва нито ставаше на желе всичко точно. Само вечер прибираш акума на топло, че пред нашия блок е много голям ветрилник, сутрин го качваш и си в джаза.
Вчера направих един приятел щастлив.
Ходил с Паджерото по майстори сменяли филтри,сваляли резервоари,тръби и нищо.
Бате Петьо го оправи за 15 минути без пари.
Същия проблем-цедката.Не знам какви лайна има в тези нафти,но са факт !
Коментар