Здравейте колеги ,от около година съм във форума(също така и притежател на Паджеро 2,5 дизел ,къса база 1998 година).От около месец ми се появи следният проблем ,колата загуби мощност ,стана доста мудна при набиране ,също така забелязах ,че ако преди ако се понатисне 140 км на 5 та предавка ги достигаше ,сега 120 са и мъка. Не съм "мародерствал" върху джипа ,рядко го карам по асфалт предимно по черни пътища и доста лек офроуд.Много ще съм благодарен ако получа съвет за проблема.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Паджеро 2,5 дизел-загуба на мощност
Свий
X
-
От: Паджеро 2,5 дизел-загуба но мощност.
Първоначално публикуван от vessos Преглед на мнениеЗдравейте колеги ,.....Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....
тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...
Коментар
-
Колеги горивният и въздушният филтър са на 5000 км ,като въздушният го проверих не е замърсен в приличен вид е .Забравих да добавя че е с ръчни скорости джипа.Като стисна маркуча на турбината при подаване на газ си надува добре ,разкачих маркучите няма омасляване .Възможно ли е някъде надолу по търбите на генерацията да има натрупване на сажди.Друго което ми хрумва е може би някакъв проблем с помпата,макар че шума на джипа не се е изменил а външно по помпата няма омасляване.
Само да добавя пали си нормално и не пуши добре работи .Последно редактирано от CarTest™; 19-01-12, 16:08.
Коментар
-
От: Паджеро 2,5 дизел-загуба но мощност.
И аз имам подобен проблем, а филтрите ми са на 1000 км.
Не знам какво да гледам и какво да чистя.Най-страшното в България е, че хората, които пращат SMS-и във ВИП-Брадър,
имат право да гласуват на избори.
Коментар
-
От: Паджеро 2,5 дизел-загуба но мощност.
Първоначално публикуван от niki 77 Преглед на мнениенакрая почисти цедката на ГНП
Коментар
-
От: Паджеро 2,5 дизел-загуба но мощност.
Първоначално публикуван от niki 77 Преглед на мнение.......бъркаш в отвора и вадиш пружината пот нея е цедката........Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....
тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...
Коментар
-
От: Паджеро 2,5 дизел-загуба но мощност.
Първоначално публикуван от vessos Преглед на мнение...Като стисна маркуча на турбината при подаване на газ си надува добре ,разкачих маркучите няма омасляване .Възможно ли е някъде надолу по търбите на генерацията да има натрупване на сажди...
Този двигател работи с налягане от компресора не повече от 0,8-0,9 бара. Като такова налягане се получава само при натоварен мотор при около 3000 оборота! На място турбото не прави и половината от това налягане и просто няма как да го провериш.
Тъй като турбото може да направи доста по-голямо от това налягане, за да се предпази двигателя, то се управлява от една мембрана (актуатор), коята пък задвижва уейстгейта - байпасен клапан, който изпуска по-високото налягане от компресора. Много често пружината на актуатора омеква и той започва да отваря уейст гейта при много по ниско налягане и напрактика оставаш без турбо. При теб нещата приличат на подобен проблем, затова си струва да се провери!
Стана молко сложно, но накратко - така на място можеш да провериш само работата на актуатора.
Реалното налягане от турбото, с което работи двигателя може да се провери само в движение с монтиран в купето манометър за тази цел!
Коментар
-
От: Паджеро 2,5 дизел-загуба но мощност.
Първоначално публикуван от radikyokushin Преглед на мнение........ байпасен клапан, който изпуска по-високото налягане от компресора. .......Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....
тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...
Коментар
-
От: Паджеро 2,5 дизел-загуба но мощност.
Първоначално публикуван от Стоян Боюков-Sariones Преглед на мнениеСамо едно уточнение за протокола. Не се изпуска налягане от компресора, а изгорелите газове минават покрай турбинното колело,като по този начин се намалява налягането на турбината водещо до намаляване на оборотите на компресора (респективно на налягането на въздуха).
Мерси за поправката!
Коментар
-
От: Паджеро 2,5 дизел-загуба на мощност
Преживях го същото преди време. Постепенна загуба на мощност докато накрая и 80 не можеше да вдигне и наистина проблема се оказа във филтърчето на на входа на ГНП-то. Вади се с клечка за уши, защото е на дълбоко. Продухваш го и готово.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар