Днес след като за пореден път ми изгоряха лампите на плафона в купето на П 2, а в магазина намирам само 3w или много трудно 10w, които пък силно греят реших да си поиграя и експериментирам.


Качеството на снимките е малко - критично за което се извинявам. Цялата процедура отне около половин час. Изрязах метални пластини от капачка за буркан

, гърба с книжно тиксо за всеки случай и залепване на светодиодна лента цвят студено бяло, от 45 см астана само една секция от з диодчета. Утре проводници и проба. Ако светлината е добра преминаваме на задния плафон. Разходи до тук 3,50 лв за лентата. Поздрави.

Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Малко тунинг.
Свий
X
-
От: Малко тунинг.
Всяка една доработка ,от заводското излизане на колата ,се нарича тунинг .Та дори и да си затъмниш стоповете или да си сменищ крушките е тунингПървоначално публикуван от михаил войнов 2 Преглед на мнениеЕгати тунинга
Весело посрещане на новата годинаMITSUBISHI PAJERO 3000 V6 Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор
MAZDA 323 1.6 16V 4X4 ...150 ps+...Турбото е болест, която трови кръвта във вените ти
Коментар
-
От: Малко тунинг.
Няма да го приемам, като подигравкаПървоначално публикуван от михаил войнов 2 Преглед на мнениеЕгати тунинга

. Предимство на тунинга е по - малката /нищожна/ вероятност ако плафоните ги забравим включени вечерта на сутринта резултата да е изтощен акумулатор 

. 1 м лента е около 4 w. Иначе резултата е и за мен учудващо добър. Сега е наред плафона в багажника. Поздрави и Весели празници

.
Последно редактирано от pahov; 31-12-11, 19:23.MITSUBISI PADJERO 2,5 TDI. 1994 Г. Кандидат ретро.
Коментар
-
От: Малко тунинг.
Привет колега, но не разбрах от къде точно взе (ги напазарува) "диодните ленти" ...че у комбито имам цели 10 броя лампи и ме побъркват ...предварително БЛАГОДАРЯ!
PAJERO I, 2.5 TDI, 90г., къса база, "палатка"
Mercedes-Benz E250 Diesel, 95г., комби, автоматик
Коментар
-
От: Малко тунинг.
Тези ленти ги има по магазините за осветителни тела. Продават се на метър и ги има в три цвята.Първоначално публикуван от a.hristov Преглед на мнениеПривет колега, но не разбрах от къде точно взе (ги напазарува) "диодните ленти" ...че у комбито имам цели 10 броя лампи и ме побъркват ...предварително БЛАГОДАРЯ!
Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....
тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...
Коментар
-
От: Малко тунинг.
Точно от магазин за осветителни тела. Виждал съм ги и в Бриколаж. Цветове: жълт, червен, зелен, син, топло-бял и студено-бял. Вчера си поиграх със задното плафонче, за съжаление нямах фотоапарат и няма снимки. Ползвах цвят студено-бял и за двата плафона.Лично за мен резултата е отличен. Сега е наред да си поиграя с алармата, да проверя дали ще стане при отключване да се включва осветлението на купето.Първоначално публикуван от Стоян Боюков-Sariones Преглед на мнениеТези ленти ги има по магазините за осветителни тела. Продават се на метър и ги има в три цвята.

Да добавя, препоръчвам при закупуване на светодиодна лента по възможност да не е от последните 2м на ролката щото диаметъра е малък и е възможно поява на дефекти/или пък такова е качеството/. Лично при мен от използвани 2м имаше 2 дефектни секции. Едната я оправих с презапояване, а на другата смених диодче с подобно от детска играчка. Поздрави.
Последно редактирано от pahov; 04-01-12, 14:34.MITSUBISI PADJERO 2,5 TDI. 1994 Г. Кандидат ретро.
Коментар
-
От: Малко тунинг.
Браво колега много хубава тема .Първоначално публикуван от pahov Преглед на мнениеТочно от магазин за осветителни тела. Виждал съм ги и в Бриколаж. Цветове: жълт, червен, зелен, син, топло-бял и студено-бял. Вчера си поиграх със задното плафонче, за съжаление нямах фотоапарат и няма снимки. Ползвах цвят студено-бял и за двата плафона.Лично за мен резултата е отличен. Сега е наред да си поиграя с алармата, да проверя дали ще стане при отключване да се включва осветлението на купето.

Да добавя, препоръчвам при закупуване на светодиодна лента по възможност да не е от последните 2м на ролката щото диаметъра е малък и е възможно поява на дефекти/или пък такова е качеството/. Лично при мен от използвани 2м имаше 2 дефектни секции. Едната я оправих с презапояване, а на другата смених диодче с подобно от детска играчка. Поздрави.
Искам да ви помоля ако не е проблем да обясните как свързвате лентите към гнездата на които би трябвало да бъдат крушките . Ако имате и снимки ще бъде супер , благодаря Ви предварително .[SIGPIC]http://www.offroad-bulgaria.com/signaturepics/sigpic68289_4.gif[/SIGPIC]
Коментар
-
От: Малко тунинг.
Свързваме отделните секции при спазване на поляритет "+" и "-", потози начин на практика се получава свързване на лентата преди да я нарежем на секции. Последните проводници свързваме с пластините на крушката пак спазвайки поларитет. Дано ме разбирате. Поздрави.Първоначално публикуван от iansto Преглед на мнениеБраво колега много хубава тема .
Искам да ви помоля ако не е проблем да обясните как свързвате лентите към гнездата на които би трябвало да бъдат крушките . Ако имате и снимки ще бъде супер , благодаря Ви предварително .

MITSUBISI PADJERO 2,5 TDI. 1994 Г. Кандидат ретро.
Коментар
-
От: Малко тунинг.
Сега слизам от джипа. Кефя се на внезапната и силна светлина при отваряне на врата. Замислям се как ли ще бъде ако опитам да монтирам диодни ленти в предните габарити или вътре в таблото? Издирвам предна секция пътепоказател-габарит спукан или счупен и ненужно табло/дори и без уредите/ т.е. прежалени щото може и да не стане нищо. Ще издиря и ще пробвам. Представете си колко се намаля консумацията на габаритите при поетапна замяна на стандартната светлина. Човек ще може да си позволи да остави джипа на габарити за часове.
П.П. За колеги решили да пробват светодиодните ленти препоръчвам да избягват ленти от последните 3 м от ролката. Малък е диаметъра на ролката и е възможна прекъсване-дефектиране в отделни секции. Поздрави.

MITSUBISI PADJERO 2,5 TDI. 1994 Г. Кандидат ретро.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар