Здравейте.
Най-напред, Честито Рождество Христово!
Сега към проблема:
Жипа реши да ме остави и не желае да запали (разбирасе, не в последно време нашумелият смисъл на "запали"). В петък вечерта, след като почти цяла седмица не беше използван се качих в него, подгрях свещите, завъртях и запали, както винаги. Пъувахме 70км, до Трудовец, никакви проблеми. Неделя сутринта, качвам се, подгрявам, стартера върти здраво, но няма никой, въобще не иска да подкачи и да запали. От ауспуха излиза сив пушък, но не пали. Така си поиграх, почти докато падна акумулатора и все така безуспешно.
Вечерта реших да повторя, вързахме другият джип, да подава ток, но пак, върти, върти, без да подпали.
Реших, че от ниските температури е замръзнала нафтата, е да, но течността за чистачките (вода и веро, от лятото още) не беше замръзнала.
Свещите да са се скапали, едновременно и 4-те (тук не съм сигурен доколко са ОК, защото сменихме и 4-те преди 3 зими). Но пък до този момент не съм имал проблем със запалването. Ако пък е палил на по-малко от 4 цилиндъра да се е усетило...?
"Изтичах" до Shell и взех Старт спрей, пръснахме един път във филтъра, и запали веднага. След като загря го пробвах дали ще има проблем, нямаше. Събрахме се родата за вечеря, като се разотивахме, казвам се и пък същата работа, не желае да запали. Пак, Старт спрей и вкъщи.
Днес преди да тръгна за София, същата мизерия, колкото и да не ми се искаше да пръскам пак с този спрей, нямаше начин...
Та, дайте някаква идея какво може да е. Не ми остана време да погледна свещите, какъв ток минава през тях, но това ще бъде 1-то което ще погледна като се прибера идните почивни дни.
Какво друго може да бъде? И ако са пустите свещи, какви ще препоръчате? Мен доста ме плашат тези свещи, защото преди 2 години за смяната им + диагностика ми взеха почти 400лв, пари които сега нямам...
Ще чакам за свежи идеи.
Най-напред, Честито Рождество Христово!
Сега към проблема:
Жипа реши да ме остави и не желае да запали (разбирасе, не в последно време нашумелият смисъл на "запали"). В петък вечерта, след като почти цяла седмица не беше използван се качих в него, подгрях свещите, завъртях и запали, както винаги. Пъувахме 70км, до Трудовец, никакви проблеми. Неделя сутринта, качвам се, подгрявам, стартера върти здраво, но няма никой, въобще не иска да подкачи и да запали. От ауспуха излиза сив пушък, но не пали. Така си поиграх, почти докато падна акумулатора и все така безуспешно.
Вечерта реших да повторя, вързахме другият джип, да подава ток, но пак, върти, върти, без да подпали.
Реших, че от ниските температури е замръзнала нафтата, е да, но течността за чистачките (вода и веро, от лятото още) не беше замръзнала.
Свещите да са се скапали, едновременно и 4-те (тук не съм сигурен доколко са ОК, защото сменихме и 4-те преди 3 зими). Но пък до този момент не съм имал проблем със запалването. Ако пък е палил на по-малко от 4 цилиндъра да се е усетило...?
"Изтичах" до Shell и взех Старт спрей, пръснахме един път във филтъра, и запали веднага. След като загря го пробвах дали ще има проблем, нямаше. Събрахме се родата за вечеря, като се разотивахме, казвам се и пък същата работа, не желае да запали. Пак, Старт спрей и вкъщи.
Днес преди да тръгна за София, същата мизерия, колкото и да не ми се искаше да пръскам пак с този спрей, нямаше начин...
Та, дайте някаква идея какво може да е. Не ми остана време да погледна свещите, какъв ток минава през тях, но това ще бъде 1-то което ще погледна като се прибера идните почивни дни.
Какво друго може да бъде? И ако са пустите свещи, какви ще препоръчате? Мен доста ме плашат тези свещи, защото преди 2 години за смяната им + диагностика ми взеха почти 400лв, пари които сега нямам...
Ще чакам за свежи идеи.

Коментар