Та така. Вчера си пърпорках безгрижно. Прибрах се и при паркиране установих, че завивайки на дясно се чува неспецифичен шум (на ляво НЕ). Днес сутринта нямаше никакъв проблем. Да, Ама НЕ (както казваше Бочаров). Детето днес ходи, където ходи и се наложи преди малко аз да си паркирам джипката (че беше по-далече). При това упражнение установих, че има горе-долу нЕкаква хидравлика (ама се върти по-трудно от Голф
). Проверих маслото и беше в граници (а тъкмо днес ми дойде на акъл да го сменя утре). Не мисля, че е от маслото, ама ако го сменя дали ще се оправи? Щото иначе е непредвиден подарък за официалната Любовница 
. Как смятате? Може ли нещо по-безболезнено да е?
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Проблем с хидравлика.
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Проблем с хидравлика.
При 2.8 няма ремък... за съжаление.Първоначално публикуван от Liebherr4eto Преглед на мнениеМоже и ремък да е, мен на пълен ляв/десен ми бучи ремъка, ама няма драма. Шумове доста, зависи от спецификата! Колко неспецифичен е?
 Това е една лесна за отстраняване причина при 2.5.
							
						
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Проблем с хидравлика.
Браво колега за открития проблем аз го имах същия при обръщане на волана на едно паджеро изчезна хидравликата 2 дни се счупих от търсене на проблема бях се насочил към нова помпа но се оказа клапана беше преди 3г. затова не те насочих да провериш клапана направо бях забравил за проблемаПървоначално публикуван от Стоян Боюков-Sariones Преглед на мнениеЗа протокола!! Проблема е решен. Клапана на помпата беше заял в долно положение. Маслото е сменено и сега всичко работи. Пу пу.
.Та изниква ми един въпрос на колко км трябва да се сменя маслото в хидравликата и ти каво масло ползваш.
							
						Pajero 2.8 tdi GLS къса база
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Проблем с хидравлика.
Помпата е това. Това даже е на 4D56. Клапана е под №12. При 4M40 задвижването е по-друго, иначе клапана е същия. Сложих ATF DEXRON III. Е може малко и да съм предобрил, щото според бумагите трябва да е ATF DEXRON или ATF DEXRON II. Ако питате колко събира по каталог дават 1,1l., ама аз сипвах до малко над мярката в казанчето. Така че, не знам.
П.С. Според кякои корифеи масло в трансмисия и това не се сменяли. Даже и за спирачната течност го казват. Ама аз смятам, че примерно на 2-3 години е редно да се смени всичко. Е сега някой ще каже, че е прекалено, ама аз ако мога на толкова бих ги сменял. Е нека е поне на 50-60000км.Последно редактирано от Стоян Боюков-Sariones; 22-12-11, 17:45.Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....
тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Проблем с хидравлика.
И аз занам че масло в хидравликата не се сменя само при ремонт на системата но все пак да питам
 а при други марки автомобили спирачната течност се сменя на 60000км.Благодаря за информацията колега
.
							
						Pajero 2.8 tdi GLS къса база
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Проблем с хидравлика.
Значи ...масло се сменя поне на две три години ,също и спирачна течност ,имам едно Ивеко дейли ,което си има и маслен филтър който се сменя заедно с маслото но сега немога да се сетя на колко километра беше ....MITSUBISHI PAJERO 3000 V6 Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор
MAZDA 323 1.6 16V 4X4 ...150 ps+...Турбото е болест, която трови кръвта във вените ти
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Проблем с хидравлика.
Здравейте,
в събота на разходката, при боксуване в дълбок сняг волана като че ли затягаше и отпускаше на пресекулки. Възмножно ли е причина за това да е въпросния клапан? И ако да, как се лекува?Don't hunt IF you can't kill
първо 0883 после 333 накрая 448
LZ1BGD
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Проблем с хидравлика.
Първо да кажа, че малко вероятно ми се вижда да е от клапана. Иначе процедурата е следната. Развива се гайка 11 и се маха щуцера. разхлабва се планка 25 и се развива капачката на клапана 10. Самия клапан се раздвижва на ръка. В казанчето има филтър, който може да е запушен (или по-скоро задръстен), така че го прочисти.Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....
тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...
Коментар
 
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар