Та така. Вчера си пърпорках безгрижно. Прибрах се и при паркиране установих, че завивайки на дясно се чува неспецифичен шум (на ляво НЕ). Днес сутринта нямаше никакъв проблем. Да, Ама НЕ (както казваше Бочаров). Детето днес ходи, където ходи и се наложи преди малко аз да си паркирам джипката (че беше по-далече). При това упражнение установих, че има горе-долу нЕкаква хидравлика (ама се върти по-трудно от Голф). Проверих маслото и беше в граници (а тъкмо днес ми дойде на акъл да го сменя утре). Не мисля, че е от маслото, ама ако го сменя дали ще се оправи? Щото иначе е непредвиден подарък за официалната Любовница . Как смятате? Може ли нещо по-безболезнено да е?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем с хидравлика.
Свий
X
-
От: Проблем с хидравлика.
Първоначално публикуван от Liebherr4eto Преглед на мнениеМоже и ремък да е, мен на пълен ляв/десен ми бучи ремъка, ама няма драма. Шумове доста, зависи от спецификата! Колко неспецифичен е?
Коментар
-
От: Проблем с хидравлика.
Първоначално публикуван от Стоян Боюков-Sariones Преглед на мнениеЗа протокола!! Проблема е решен. Клапана на помпата беше заял в долно положение. Маслото е сменено и сега всичко работи. Пу пу.Pajero 2.8 tdi GLS къса база
Коментар
-
От: Проблем с хидравлика.
Помпата е това . Това даже е на 4D56. Клапана е под №12. При 4M40 задвижването е по-друго, иначе клапана е същия. Сложих ATF DEXRON III. Е може малко и да съм предобрил, щото според бумагите трябва да е ATF DEXRON или ATF DEXRON II. Ако питате колко събира по каталог дават 1,1l., ама аз сипвах до малко над мярката в казанчето. Така че, не знам.
П.С. Според кякои корифеи масло в трансмисия и това не се сменяли. Даже и за спирачната течност го казват. Ама аз смятам, че примерно на 2-3 години е редно да се смени всичко. Е сега някой ще каже, че е прекалено, ама аз ако мога на толкова бих ги сменял. Е нека е поне на 50-60000км.Последно редактирано от Стоян Боюков-Sariones; 22-12-11, 16:45.Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....
тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...
Коментар
-
От: Проблем с хидравлика.
И аз занам че масло в хидравликата не се сменя само при ремонт на системата но все пак да питам а при други марки автомобили спирачната течност се сменя на 60000км.Благодаря за информацията колега.Pajero 2.8 tdi GLS къса база
Коментар
-
От: Проблем с хидравлика.
Значи ...масло се сменя поне на две три години ,също и спирачна течност ,имам едно Ивеко дейли ,което си има и маслен филтър който се сменя заедно с маслото но сега немога да се сетя на колко километра беше ....MITSUBISHI PAJERO 3000 V6 Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор
MAZDA 323 1.6 16V 4X4 ...150 ps+...Турбото е болест, която трови кръвта във вените ти
Коментар
-
От: Проблем с хидравлика.
Здравейте,
в събота на разходката, при боксуване в дълбок сняг волана като че ли затягаше и отпускаше на пресекулки. Възмножно ли е причина за това да е въпросния клапан? И ако да, как се лекува?Don't hunt IF you can't kill
първо 0883 после 333 накрая 448
LZ1BGD
Коментар
-
От: Проблем с хидравлика.
Първо да кажа, че малко вероятно ми се вижда да е от клапана. Иначе процедурата е следната. Развива се гайка 11 и се маха щуцера. разхлабва се планка 25 и се развива капачката на клапана 10. Самия клапан се раздвижва на ръка. В казанчето има филтър, който може да е запушен (или по-скоро задръстен), така че го прочисти.Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....
тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар