Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с хидравлика.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с хидравлика.

    Та така. Вчера си пърпорках безгрижно. Прибрах се и при паркиране установих, че завивайки на дясно се чува неспецифичен шум (на ляво НЕ). Днес сутринта нямаше никакъв проблем. Да, Ама НЕ (както казваше Бочаров). Детето днес ходи, където ходи и се наложи преди малко аз да си паркирам джипката (че беше по-далече). При това упражнение установих, че има горе-долу нЕкаква хидравлика (ама се върти по-трудно от Голф). Проверих маслото и беше в граници (а тъкмо днес ми дойде на акъл да го сменя утре). Не мисля, че е от маслото, ама ако го сменя дали ще се оправи? Щото иначе е непредвиден подарък за официалната Любовница . Как смятате? Може ли нещо по-безболезнено да е?
    Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

    тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

  • #2
    От: Проблем с хидравлика.

    Може и ремък да е, мен на пълен ляв/десен ми бучи ремъка, ама няма драма. Шумове доста, зависи от спецификата! Колко неспецифичен е?
    The Flat Earth Society has members all around the globe.

    Коментар


    • #3
      От: Проблем с хидравлика.

      Мини да го погледна...
      0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

      Коментар


      • #4
        От: Проблем с хидравлика.

        Или запушен маркуч на хидравлика или помпа е проблема
        Pajero 2.8 tdi GLS къса база

        Коментар


        • #5
          От: Проблем с хидравлика.

          Първоначално публикуван от Liebherr4eto Преглед на мнение
          Може и ремък да е, мен на пълен ляв/десен ми бучи ремъка, ама няма драма. Шумове доста, зависи от спецификата! Колко неспецифичен е?
          При 2.8 няма ремък... за съжаление. Това е една лесна за отстраняване причина при 2.5.

          Коментар


          • #6
            От: Проблем с хидравлика.

            За протокола!! Проблема е решен. Клапана на помпата беше заял в долно положение. Маслото е сменено и сега всичко работи. Пу пу.
            Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

            тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

            Коментар


            • #7
              От: Проблем с хидравлика.

              Първоначално публикуван от Стоян Боюков-Sariones Преглед на мнение
              За протокола!! Проблема е решен. Клапана на помпата беше заял в долно положение. Маслото е сменено и сега всичко работи. Пу пу.
              Браво колега за открития проблем аз го имах същия при обръщане на волана на едно паджеро изчезна хидравликата 2 дни се счупих от търсене на проблема бях се насочил към нова помпа но се оказа клапана беше преди 3г. затова не те насочих да провериш клапана направо бях забравил за проблема .Та изниква ми един въпрос на колко км трябва да се сменя маслото в хидравликата и ти каво масло ползваш.
              Pajero 2.8 tdi GLS къса база

              Коментар


              • #8
                От: Проблем с хидравлика.

                Колеги, къде се намира тоя клапан и има ли такъв и при 2.5 тди?
                Don't hunt IF you can't kill
                първо 0883 после 333 накрая 448

                LZ1BGD

                Коментар


                • #9
                  От: Проблем с хидравлика.

                  Точно на 2.5 ми се появи проблема огледай хидравличната помпа там е клапана точно не мога да се сетя от коя страна е беше преди 3г.
                  Pajero 2.8 tdi GLS къса база

                  Коментар


                  • #10
                    От: Проблем с хидравлика.

                    Помпата е това Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Pompa.jpg
Прегледи:1
Размер:144.0 КБ
ID:5329983. Това даже е на 4D56. Клапана е под №12. При 4M40 задвижването е по-друго, иначе клапана е същия. Сложих ATF DEXRON III. Е може малко и да съм предобрил, щото според бумагите трябва да е ATF DEXRON или ATF DEXRON II. Ако питате колко събира по каталог дават 1,1l., ама аз сипвах до малко над мярката в казанчето. Така че, не знам.
                    П.С. Според кякои корифеи масло в трансмисия и това не се сменяли. Даже и за спирачната течност го казват. Ама аз смятам, че примерно на 2-3 години е редно да се смени всичко. Е сега някой ще каже, че е прекалено, ама аз ако мога на толкова бих ги сменял. Е нека е поне на 50-60000км.
                    Последно редактирано от Стоян Боюков-Sariones; 22-12-11, 16:45.
                    Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                    тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                    Коментар


                    • #11
                      От: Проблем с хидравлика.

                      И аз занам че масло в хидравликата не се сменя само при ремонт на системата но все пак да питам а при други марки автомобили спирачната течност се сменя на 60000км.Благодаря за информацията колега.
                      Pajero 2.8 tdi GLS къса база

                      Коментар


                      • #12
                        От: Проблем с хидравлика.

                        Значи ...масло се сменя поне на две три години ,също и спирачна течност ,имам едно Ивеко дейли ,което си има и маслен филтър който се сменя заедно с маслото но сега немога да се сетя на колко километра беше ....
                        MITSUBISHI PAJERO 3000 V6 Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор
                        MAZDA 323 1.6 16V 4X4 ...150 ps+...Турбото е болест, която трови кръвта във вените ти

                        Коментар


                        • #13
                          От: Проблем с хидравлика.

                          Здравейте,
                          в събота на разходката, при боксуване в дълбок сняг волана като че ли затягаше и отпускаше на пресекулки. Възмножно ли е причина за това да е въпросния клапан? И ако да, как се лекува?
                          Don't hunt IF you can't kill
                          първо 0883 после 333 накрая 448

                          LZ1BGD

                          Коментар


                          • #14
                            От: Проблем с хидравлика.

                            Първо да кажа, че малко вероятно ми се вижда да е от клапана. Иначе процедурата е следната. Развива се гайка 11 и се маха щуцера. разхлабва се планка 25 и се развива капачката на клапана 10. Самия клапан се раздвижва на ръка. В казанчето има филтър, който може да е запушен (или по-скоро задръстен), така че го прочисти.
                            Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                            тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                            Коментар


                            • #15
                              От: Проблем с хидравлика.

                              Borizanov май беше с двигател 2.5?... Там просто се е намокрил ремъкът на хидравликата от боксуването в снега.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X