Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ремонт на Мицу 2.8 ТДИ, 4М40 - Къде да отида?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    До: Ремонт на Мицу 2.8 ТДИ, 4М40 - Къде да отида?

    буталата ми се струват без метални вложки и затова би трябвало хлабината да е по голяма-0.05 и нагоре
    На всички уважаващи себе си производители бутала тази хлабина я пише.Единствено на българските за лада и москвич не я пишат ,а за фоксваген пишат 0.04.
    www.img-motors.eu
    ако ви трябва консултация за бутала и сегменти
    15 години се боря с тези неща
    а за авточастите това си е друга тема

    Коментар


    • #77
      До: Ремонт на Мицу 2.8 ТДИ, 4М40 - Къде да отида?

      Първоначално публикуван от isuzo Преглед на мнение
      ДИНИ спдели със нас глупавите софиянци от каде да си купуваме части за японски коли ,ботев ,симеон ,козлодуи или друго място .също даи инфо за по хубави японски лагери от таихо ,а буталата на изуми ако са първо качество са идеални . а що се отнася са оригинални попитаи някаде че дори те се делят на такива за оригинално вграждане и оргинални метета за продажба. както каза сам хонинга е много важен сигментите се износват наи вече от лош хонинг, но в интер сервис са много добри --да чукнем едно басче на по биричка че този път гршиш-----ЛЕЛЕ ПАК ЩЕ МИ СВАЛИШ РЕПУТАЦИЯТА---- евала на маистора ,въпреки че съм сглобил не малко мотори,включително и такива ,със толкова чисти ръце не съм сглабял и свои ,
      Значи на въпроса ти "от къде да си купуваме части" трябва да се обърнеш към хората, които държат "големи" сервизи в София, а тук има бая със славна репутация, който незнайно защо си мълчат.
      Аз ще се опитам да посоча магазини, от който съм купувал качествени неща - с поръчка от интернет, но начина е много тежък. Иначе в София има едно магазинче, в което продават жени на ботевградско шусе. Та там има бутала на mahle и дъщерни марки на фирмата. Разбира се на друга цена, но много близка до тъзи дето е дал disem. Там няма части, който да нямат произход и да неса гарантирани от продавачките!
      А частите, които е купил са еквивалентни на тези от Христо Ботев, но казваме актуалните цените:
      Бутала 180-200 изуми + сегменти 110-120 ТНТ срещу - 500 лв който са дадени.
      Гарнитури комплект - от 80-120 лв.
      Легери основни и биелни - 70 лв.
      Друго магазинче хубаво е на Козлодуй в края. Цените са малко по високи, но има бутала НСК! Гарнитури КГК който просто са десетки пъти по-добри от тези другите.
      А односно репутацията никога несъм ти я свалял или дигал... даже несъм наясно как се взема и дава, защото това неме интересува. Невлизам тук затова и смятам, че е пална глупост и жажда на властолюбивите, а аз несъм такъв и с глупости несе занимавам! А и това въобще не е важно, все пак жените имат повече от нас, а аз немисля, че съм по-некомпетентен или несъм помогнал и непомагам на хората повече от някой други дето имат десетки пъти повече от мен, а това е смисъла според мен на форума!
      Надявам се магазинчетата да ви помогнат, а ако искате по-точни данни за местоположението ще трябва да се порова в картата.
      Спирам да пиша в темата, защото започваме да спамим пък има полезна информация която може да помогне на някого.
      Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

      Коментар


      • #78
        До: Ремонт на Мицу 2.8 ТДИ, 4М40 - Къде да отида?

        Защо ремонтираш турбото , и какъв ще е ремонта че не разбрах?
        Имай в предвид че това е нож с две остриета.
        0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
        Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
        Суперскан България www.decbg.com
        Машинно почистване на DPF/FAP филтър

        Коментар


        • #79
          До: Ремонт на Мицу 2.8 ТДИ, 4М40 - Къде да отида?

          Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
          Имай в предвид че това е нож с две остриета.
          Ако имаш нещо конкретно предвид сподели, защото това е интересна тема!?

          Коментар


          • #80
            До: Ремонт на Мицу 2.8 ТДИ, 4М40 - Къде да отида?

            Ето как продължи ремонта.



            Последва доизмиване на останалите части:



            Геле каза че е важно да се почистят тези клапани:















            Ето го и гадния филтър в капака на главата:



            А ето го и внимателно почистен:





            Измиваме коша.





            Турбото също е готово.







            И веднага отива на мястото си.



            Подготовка за слагане на колата.



            И вече си е на мястото.



            Коментар


            • #81
              До: Ремонт на Мицу 2.8 ТДИ, 4М40 - Къде да отида?

              Днес всичко беше досглобено и опитахме да запалим мотора. След доста въртене на стартера, запали и веднага сам загасна. При гасненето избълва бял дим отвскъде - и през ауспуха и през филтъра. Няколко пъти пали и веднага гасне. Накрая /не знам как/ запали и заработи, но само на високи обороти /над 1500/. От 1500 до 2500 работи неравномерно - тресе. Също в тези обороти пуши с бял дим. Като го изфорсираш белия дим става черен за малко и след това изчиства. Минах през Супер Дизел, но бяха затворили. Докато го карах ми се стори, че няма мощност. Набира бавно. Върви с 80-100 км.ч. и като го настъпиш започва да реве като че ли ще излита, но не дърпа. Очаквам жокери.

              П.С.Забравих да кажа, че пали само като газта е натисната до дупка!

              Коментар


              • #82
                До: Ремонт на Мицу 2.8 ТДИ, 4М40 - Къде да отида?

                Не съм очарован от ремонтирани у нас турбини.Все дават някви проблеми.Обикновено и не изкарват дълго.
                Аз питах защо се ремонтира това турбо конкретно.
                0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                Суперскан България www.decbg.com
                Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                Коментар


                • #83
                  До: Ремонт на Мицу 2.8 ТДИ, 4М40 - Къде да отида?

                  Дали всичко е зацепено правилно.Имам в предвид и разп.вал и ГНП-то.
                  0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                  Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                  Суперскан България www.decbg.com
                  Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                  Коментар


                  • #84
                    До: Ремонт на Мицу 2.8 ТДИ, 4М40 - Къде да отида?

                    Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
                    Не съм очарован от ремонтирани у нас турбини.Все дават някви проблеми.Обикновено и не изкарват дълго.
                    Аз питах защо се ремонтира това турбо конкретно.
                    Ремонтира се, защото е имала проблем преди и така или иначе е била веднъж на ремонт в Реал Турбо. Понеже мотора е останал с малко масло /или поне така се предполага/, реших да я занеса за диагностика. И съответно Митко Турбото каза че е добре да се ремонтира. Понеже аз не разбирам, реших да се доверя на специалиста.

                    Коментар


                    • #85
                      До: Ремонт на Мицу 2.8 ТДИ, 4М40 - Къде да отида?

                      Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
                      Дали всичко е зацепено правилно.Имам в предвид и разп.вал и ГНП-то.

                      Ами Геле твърди, че всичко е ОК. На снимките се вижда зацепването.

                      Коментар


                      • #86
                        До: Ремонт на Мицу 2.8 ТДИ, 4М40 - Къде да отида?

                        Аз от снимките виждам само зацепването на балансирашите валове към коляновия.ГНП-то и разпределителния не се виждат.
                        Най-вероятно някъде там е проблема.Ако не - глава , клапани , луфтове на клапани , разпръсквачи.
                        0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                        Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                        Суперскан България www.decbg.com
                        Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                        Коментар


                        • #87
                          До: Ремонт на Мицу 2.8 ТДИ, 4М40 - Къде да отида?

                          Кажете къде да отида за да го видят този проблем. Главата беше при Джуди за профилактика така че луфтовете и клапаните трябва да са ОК. Ангренажната верига също си е на белезите. Относно ГНП при зацепването има белези на кожуха. На тях пишеше - с и без турбо. Огледахме зъбното колело на ГНП за някакъв белег и единственото което забелязахме беше един зъб който беше малко по-къс от другите. Сложихме го срещу белега "с турбо".

                          Коментар


                          • #88
                            До: Ремонт на Мицу 2.8 ТДИ, 4М40 - Къде да отида?

                            Ти тая кола чувал ли си я как работи преди ремонта ?
                            Шум напомнящ метално чукане има ли ?
                            0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                            Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                            Суперскан България www.decbg.com
                            Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                            Коментар


                            • #89
                              До: Ремонт на Мицу 2.8 ТДИ, 4М40 - Къде да отида?

                              Не, не съм я чувал.
                              Сега се сетих, че като прекарахме цилиндъра на ГМТ, шайбата на коляновия вал се разминаваше с маркировката на капака. Майсторите решиха, че е изпуснал демпфера на шайбата и затова се разминава.

                              Коментар


                              • #90
                                До: Ремонт на Мицу 2.8 ТДИ, 4М40 - Къде да отида?

                                Още , зъбното колело на разпределителния вал как се закрепва към самия вал?Шпонка има ли , или вала се центрова към главата и тогава се стяга колелото ?
                                0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                                Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                                Суперскан България www.decbg.com
                                Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X