До: Ремонт на Мицу 2.8 ТДИ, 4М40 - Къде да отида?
Еееееееееее! Три пъти ги намалявах тези снимки и пак големи са излезли!
Сори!
Еееееееееее! Три пъти ги намалявах тези снимки и пак големи са излезли!


Грабнах желязото и газ при Митко Турбото. Митко се оказа много готин. Обясни ми надълго и широко принципа и проблемите при турбо компресорите и веднага предположи откъде е станал проблема с двигатела! Познайте.......... ДА! Капака на клапаните!!!
Колегата ISUZO беше любезен да ме посъветва и за следното: "на такъв мотор се сменя капака на клапаните,колкото и смешно да звучи ,във капака на клпаните има пресован метало керамичен филър които държи маслото вътре а освобождава газовете от картера този филтър има ресурс след което се распада на финни частици минава прес турбото и мотора надира го леко и заминава стедва и по стршното когато се подгони на дълго както е починал и този мотор ,мотора успява да засмука масло поради липсата му и прегрява цилиндрите от вътре--това го знам от болезнен опит"
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар